• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

(One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):

Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -

Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)

Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Niall Horan

'Ik mag vast wel even wat geld halen' zei ik en ik liep de school uit. Op mijn dooie gemak liep ik naar huis. Daar pakte ik wat geld en wat eten. Toen werd ik afgeleid door iets.

[Niall begrijpt niet dat je op school niet weg mag :p]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Liam Payne
    'Oke, maar hebben we geen les?'vraag ik omdat ik net wat hoorde over engels. Ik kijk haar aan en glimlach even. Ondertussen haal ik mijn hand even door mijn haar en kijk ik de gang door.

Andrew
    Ik kijk de jongen raar na, wist hij dan echt niet dat die niet zomaar weg mocht? Ik haal mijn schouders op en zucht even. Naja, ik ging maar gewoon naar de les. Ik kijk even om me heen of ik iemand zie waarvan ik zeker wist dat die wist waar we heen moesten.
    [Iemand Andrew?}

{layla staat daar nog =)}

Do what people say you can't.

Heaven-Leigh Amoré Jones
    'Niet dat ik weet' zeg ik en ik pak het rooster erbij. Dan zie ik dat we nog twee uren les hebben. 'Ik moet je teleurstellen, we hebben pas over twee uur pauze, maar aangezien het lokaal waar we zo moeten zijn, dicht bij de kantine is, vraag ik of je meegaat naar het lokaal dat dicht bij de kantine is' zeg ik glimlachend. Ik keek naar Liam zijn ogen, zijn ogen waren ookal zo mooi.

[ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:07 ]

That is a perfect copy of reality.

Liam Payne
    Ik begin te lachen, 'Nou zeg, ik verheugde me al op de pauze'zeg ik en kijk even zielig. Daarna lach ik weer en loop rustig met haar mee richting de lokalen.

Heaven-Leigh Amoré Jones
    'I like you' zei ik tegen Liam. Ik bloosde weer. Wat zou hij antwoorden? Hoe zou hij kijken? In ieder geval wist ik zeker dat ik verliefd op Liam was. Een onmogelijke liefde, aangezien er veel meer knappere meiden op school zijn dan ik. Ik glimlach weer naar Liam.

Liam Payne
    'I like you'zegt ze ineens en ik kijk op. Ik glimlach even naar haar en kijk dan weer voor me uit. Ik had echt geen idee hoe ik hierop moest reageren, ik kende der pas net. Ik vond er aardig, maar leuk? dat niet en dat hij ook tijd nodig. Ik kijk weer even naar haar en dan naar voor. 'Is dat de kantine?'vraag ik als ik iets ze wat volgens mij wel op een kantine lijkt.

Heaven-Leigh Amoré Jones
    'Jep, dat is de kantine' beantwoord ik Liams vraag wat ongemakkelijk. Ik kon me wel voor mijn kop slaan, waarom zei ik dan ook dat ik hem leuk vond. Ik slik even, wat zou hij wel niet van me denken.

Liam Payne
    Ik knik en kijk haar aan. 'Welk lokaal moeten we hebben?'vraag ik als we al bij wat lokalen zijn. Ik kijk even of ik al iemand zie die uit onze klas is en het lokaal inloop maar ik zie zo gauw niemand.

[Ik denk dat ik ga slapen, ben doodop, byeee]

[slaap lekker x]

IK ZOEK EEN NIEUWE HARRY STYLES! WIE?

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 9:34 ]

(sorry, ik heb al 2 rollen)

Brianna Taylor Josephs
    Ik grijnsde. 'Ik heb honger. En aangezien het pauze is omdat we een blokuur hadden, ga jij naar de kantine. Hortsjik!' gil ik. Ik zie nu allemaal meiden jaloers naar me kijken. Okay, ik zat op de rug van Louis Tominson. Dus? Louis liep nog steeds niet. 'Benzine nodig?' lachte ik. Ik draaide me om om bij mijn tas te kunnen, maar omdat ik op zijn rug zat viel ik er bijna af.