• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Layla Noa Jones
    'Ja.. euhm.. weet ik.. euhm.. maar.' God, wat werd ik opeens zenuwachtig. 'Het deed namelijk best wel pijn.' zeg ik dan.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    'Yeah gezellig en daar kan ik mee leven aangezien je niet ongezellig bent en je ook snap hoe we denken. Plus je hebt nog is dezelfde humor' zeg ik grijnzend en kantel mijn hoofd zodat ik haar even kan aankijken. 'Waar wil je eigenlijk naartoe of moeten we naartoe?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Hm, dan is het maar goed dat er niks is' grinnikte ik. 'Ik ben Niall' stelde ik mezelf voor. Mijn maag knorde en ik werd rood. Snel pakte ik wat toffees en at ze op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Layla Noa Jones
    Ik knik en grinnik even om zijn rode hoofd 'Layla.' stel ik mij voor. Boem, vlinders terwijl ik hem amper ken.


    Do what people say you can't.

    Andrew
    Ik kijk even naar de jongen die allemaal eten had gehad en dat zo opat, die gast at niet normaal veel. Ik loop naar hem en Layla toe en kijk hem aan. 'Jij eet echt niet normaal veel man'zeg ik tegen hem en lach even. Dat werd nog wat hier, het was alleen nog maar het eerste uur.

    [Wie staat er nu even alleen?]

    Niall Horan

    'Is dat verkeerd dan? Ben ik te dik?' vroeg ik onzeker. Ik keek naar mijn buik. Ik was toch niet dik? Of wel? Nee toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AnneMalik schreef:
    [Wie staat er nu even alleen?]


    (Felix staat ergens op de gang)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Elizabeth Johnson
    Ik zag Felix alleen staan op de gang. Ik drukte mij af van de muur en liep naar hem toe. Hij wist vast waar we het volgende uur les hadden. 'Ik ben Emily.' stelde ik mij voor en ging langs hem staan.

    Layla Noa Jones
    'Nee joh, je bent echt niet dik!' zeg ik. Hoe kon hij zichzelf nou dik vinden. 'Je kan je alleen dik noemen als je zo bent.' Ik steek mijn arm een meter naar voren. 'Maar jij bent echt niet dik!' zeg ik nog een keer.


    Do what people say you can't.

    Andrew
    Ik kijk de jongen aan en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, juist niet'zeg ik en kijk hem aan. 'Maar het is gewoon grappig te zien dat je zoveel eet, je hebt zo'n beetje de halve klas al van zijn eten geplunderd'zeg ik lachend en kijk hem aan.

    [iemand voor Liam?]

    Niall Horan

    'Oh, oke. Ik heb gewoon een beetje vaker honger' mompelde ik en ik bloosde lichtjes. Weer keek ik het meisje aan en glimlachte waterig. 'Bedankt' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Andrew
    'Dat had ik door ja'grinnik ik en kijk hem aan. 'En hoe ga je dat nu in de pauze doen?'vraag ik lachend aangezien hij waarschijnlijk geen eten meer heeft.

    Niall Horan

    'Dan ga ik toch naar nand...' zei ik maar ik bedacht me dat dat niet meer kon. 'Ohnee' mompelde ik en ik keek teleurgesteld. Waarom moest ik naar deze rotschool? Ik mocht niet eens eten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."