• Hey Leute,

    Ik heb een klein probleempje, want ik zak al sinds een week door me poten heen =[. Daarom moet ik misschien in een rolstoel naar het concert in Ahoy. Zijn er nog andere mensen die in een rolstoel naar Ahoy gaan? Of mensen die weten hoe het is om geprakt in een rolstoel naar een concert te gaan?

    Xx.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Met staanplaatsen word het moeilijk, met zit plaatsen krijg je een speciale plaats, als het goed is?

    Cacharel schreef:
    Met staanplaatsen word het moeilijk, met zit plaatsen krijg je een speciale plaats, als het goed is?


    op de site van ahoy stond dat je speciale plaatsen bij het podium krijgt. en ik heb betaald voor staanplaatsen voordat ik last kreeg van dat puddingbenengedoe


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Normaal krijg je speciale plaatsen.

    xJumbie schreef:
    (...)

    op de site van ahoy stond dat je speciale plaatsen bij het podium krijgt. en ik heb betaald voor staanplaatsen voordat ik last kreeg van dat puddingbenengedoe

    Informeer Ahoy hier over, en vraag wat ze voor je kunnen doen.

    Ik ga in BE en ga ook met een rolstoel en in die zaal heb ik echt goeide plaats. Ik weet niet hoe het is in de Ahoy, maar aangezien het een speciale plaats is voor rolstoelers, zal dat wel goed zicht zijn. (:
    Maak je geen zorgen, blijf positief. En daarbij, het is beter dan gewoon niet te kunnen gaan, toch?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    Ik ga in BE en ga ook met een rolstoel en in die zaal heb ik echt goeide plaats. Ik weet niet hoe het is in de Ahoy, maar aangezien het een speciale plaats is voor rolstoelers, zal dat wel goed zicht zijn. (:
    Maak je geen zorgen, blijf positief. En daarbij, het is beter dan gewoon niet te kunnen gaan, toch?


    haha, ja
    beter geprakt in een rolstoel dan helemaal niet ;]
    en ik ga morgen nog ff met ahoy bellen en dan vraag ik nog even of mijn bff mee mag als begeleiding, anders is ze helemaal alleen en ze is al bang om verdwaalt te raken x]
    maar hoezo moet jij in een rolstoel??


    You're the heir, I'm the forgotten grave..