• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ooh oke]

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    'Als je het nou al saai vindt, ga je deze dag waarschijnlijk niet volhouden, aangezien hierna Filosofie, Biologie,Scheikunde, Natuurkunde en al die andere saaie vakken nog komen' beantwoord ik lachend Zayns vraag. 'Mag ik naast je komen zitten?' vraag ik dan aan Zayn. 'Dan kan ik je wat vertellen over deze 'saaie' school' zeg ik dan lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    {oowwhh}


    Do what people say you can't.

    Zayn

    Ik grinnik, en knik. 'Natuurlijk.' zeg ik, en schuif de stoel naast me wat naar achter. Ik kijk haar aan en grijns licht. 'Ik neem aan dat je me gaat helpen met die vakken aangezien ik het niet kan?' zeg ik met mijn liefste lach..


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    [iemand belangstelling voor Harry als Fidelius niet meer gaat reageren?
    komt in aanmerking:
    AgentP
    Nyan
    MirrorMalik
    quin98
    dit omdat het mensen zijn waarmee ik eerder heb gerpgt en dus weet dat ze vaak online zijn ;)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    Ik lach even en neem dan plaats op de stoel naast Zayn. 'En je kan het wel, maar je hebt geen zin' beantwoord ik dan weer lachend zijn vraag. 'En als het dan echt niet lukt, help ik je misschien' zeg ik dan plagend. Ik kijk naar het bord, Godsdienst, wat een oersaai vak.


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn

    Ik grinnik, en kijk even naar het bord. 'Dit is ook saai.' mompel ik lachend. 'Het lukt écht niet, mag ik bijles?' knipoog ik. Ik lach, en kijk haar aan..


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Niall Horan

    Ik schreef op een stukje papier: Ik verveel me dood, heb jij nog wat te eten? en gaf het stiekem aan Liam. Ik wouw naar Nandos. Naar huis. Naar ergens waar geen school was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    Was hij nou aan het flirten? Oké, Zayn is knap, maar ik heb liever Liam. 'Lieve, lieve, lieve Zayn. Ik ga je geen bijles Godsdienst geven, want ik faal daar zelf ook in' zeg ik glimlachend. 'Je moet het de nerdies van de klas maar vragen' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn

    Ik grinnik, en zak weer wat onderuit. 'Dat is dan jammer' grinnik ik. ik kijk even uit het raam, en kauw op mijn pepermuntje. tegelijk tik ik wat met mijn voet..


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Liam Payne
    Ik lees het briefje van Niall en kan een kleine grinnik niet onderdrukken.Ja ik verveel me ook en Nee, ik heb ook geen eten meer, dat heb jij al opgegeten schrijf ik op het briefje en schuif het richting Niall.

    Brianna Taylor Josephs
    Ik tik ongeduldig met de hak van mijn mintgroene jeffrey campells op de grond. Dit was echt doodsaai. 'Oke, mensen. Voor het huiswerk mag je in een groepje een filmpje maken over de Griekse afgoden. Je krijgt van mij nog een inleverdatum.' zegt Folkertsma. Mijn gezicht klaart op. Ik vond mythen wel intressant, en het zou zeker leuk worden met One Direction erbij.
    [Lol, ik heb haar gebaseerd op mijn echte gd lerares, en wij mochten toen ook een filmpje maken, vet melig ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik weet niks te schrijveenn!!}


    Do what people say you can't.

    TRINGGG! de bel :)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew
    Ik sta gelijk op als ik de bel hoor en gooi mijn tas over mijn schouder. Fijn, we moesten dus zo'n filmpje maken. Ik zucht lichtjes en loop het lokaal uit. Daar wacht ik op de rest omdat ik geen idee heb welk lokaal we hebben.
    [Iemand voor Andrew?]