• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (iemand die met Harry of Felix wilt praten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ben terug. Emily zal anders wel met Harry gaan praten]

    (ok ,hij staat op het plein en de fans hebben hem eindelijk met rust gelaten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Koppig ging ik op de bank liggen en at verder. Op de tafel stond nog een flesje cola, en ik dronk ervan. Daarna liet ik een boer en mompelde sorry. Gapend ging ik goed liggen, en viel ik in slaap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Elizabeth Johnson
    Tussen al die drukte was ik Felix kwijtgeraakt. Ik zuchtte en keek rond, dat lokaal vond ik nooit alleen. In de verte zag ik Harry lopen, die volgens mij ook in mijn klas zat. Ik liep naar hem toe en tikte op zijn rug. 'Ik ben Emily. Ik zit trouwens bij je in de klas.'

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:54 ]

    Harry Styles
    Ik voelde getik op mijn rug en draaide me om.'Ik ben Emily. Ik zit trouwens bij je in de klas.'zei een meisje met bruin haar en bruine ogen en ik glimlachte."Hoi,ik ben Harry,maar dat wist je denk ik al."zeg ik dan weer met een glimlachje eindelijk iemand die niet mijn naam begon te gillen en me doof maakte.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 18:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Taylor Josephs
    Ik glimlach als ik zie dat Niall in slaap valt. Ik verveelde me dood, dus ik wilde wel weer naar school. Ik haal de nepsnor van mijn bovenlip en plak hem op Nialls voorhoofd. 'Ahw, kleine snorremans.' zeg ik. Ik haal de knot er uit, schud even wild met mijn haren en haal dan ook de bril van mijn neus.
    ...
    Als ik op school ben zie ik Harry staan, samen met Emily. Ik grijns. Ik loop naar ze toe. 'Hoii, ik ben Bree.' zeg ik vrolijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emily Elizabeth Johnson
    'Hoii, ik ben Bree.'Zei Brianna terwijl ze bij ons kwam staan. Ik glimlachte, mij kende ze natuurlijk al. Ik keek ondertussen het schoolplein rond. Het viel mij op dat de rest van onze klas nergens te bespeuren was....

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Niall en stond eigenlijk op het punt om toe te geven aangezien ik het eigenlijk met hem eens ben en ik kan er niet tegen als hij zich zo gedraagt. Ik glimlach als ik zie dat hij in slaap valt en ga zelf op de andere bank zitten. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en stuur een smsje naar Harry. Hazza wat ben je na school van plan?. Ik moet echt eventjes met je praten. xBooBear.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (sorry moest eten )
    Harry Styles
    'Hoii, ik ben Bree.'hoorde ik een vrolijke stem naast me en ik draai me om en glimlach dan."Hoi,ik ben Harry,maar dat weet je vast al."zeg ik nogsteeds glimlachend en keek naar de 2 meisjes.Net op dat moment voelde ik mijn gsm trillen en keek ik naar mijn scherm waat boo opstond.Hazza wat ben je na school van plan?. Ik moet echt eventjes met je praten. xBooBearstond er.Niet echt iets ,waar wil je wel over praten?xHazza stuurde ik dan terug en keek dan weer met een glimlach naar de meisjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hoiii ben er weer, heb ik nog iets gemist??}


    Do what people say you can't.

    Brianna Taylor Josephs
    Hij glimlachte naar ons. Oh, wat was hij knap. Brianna! Hij is verboden terrein, je hebt met Austin. 'Ehm... Dus, waarom moesten jullie weer naar school?' vroeg ik dan maar.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Net als ik mijn telefoon op tafel meer leg gaat hij weer af. Ik pak hem weer en zet hem snel op stil. Ik werp een blik op Niall die nog steeds ligt te slapen en glimlach even. Niet echt iets ,waar wil je wel over praten?xHazza lees ik. Dat komt dan goed uit en dan zit je waarschijnlijk vanmiddag met mij opgescheept (: Dat hoor je vanzelf wel, maar wees gerust x Je weet ondertussen wel wie


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik keek naar Bree "Wel,ze vonden datwe te jong waren m zomaar met school te stoppen dus moeten we verder studeren."legde ik dan uit van wat ik nog weet.weer trilde mijn gsm en keek ik naar het berichtje Dat komt dan goed uit en dan zit je waarschijnlijk vanmiddag met mij opgescheept (: Dat hoor je vanzelf wel, maar wees gerust x Je weet ondertussen wel wie ik lachte even zacht om het berichtje Nooo niet met jou! hahah ok tot dan Lou x :) stuurde ik terug

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Emily Elizabeth Johnson
    'Wel, zo vonden dat we te jong waren om zomaar met school te stoppen dus moeten we verder studeren.' Legde hij uit. Ik grinnikte. Ik had nooit gedacht dat supersterren ooit terug naar school moesten gaan.