• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {dat is een DUIDELIJKE bel ;D}


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'ETEN!' riep ik luid en ik stormde de klas uit, opzoek naar Louis. Die had vast wel wat eten. Ik keek rond, opzoek naar Louis. 'Lou?' vroeg ik in paniek aan een jongen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Andrew
    Ik kijk verbaast op naar een jongen die aan mij Lou vraagt, hij klinkt paniekerig. 'Nee Andrew' mompel ik en kijk hem aan. 'Wat is er?'vraag ik en kijk hem aan. Hij was er ook een van one direction maar wie weet ik niet.

    Brianna Taylor Josephs
    Ik grijnsde breed toen Niall spastisch het lokaal uitstormde. 'Niall!' riep ik. Ik graaide in mijn tas en vond mijn bakje. Ik pakte het broodje met Nutella en gooide het richting hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Sorry, weet jij waar Louis is?' vraag ik hem snel. Ik keek om me heen en zag Zayn. 'Zayn!' riep ik en ik rende naar hem toe. 'Heb jij wat geld voor eten? Je krijgt het morgen terug' beloofde ik hem en ik keek smekend. En toen kreeg ik een broodje van Brianna. Snel nam ik een hap en at het op.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Word je niet doof van de fans of de bel dan word je doof van Niall die geen eten meer heeft' zeg ik en kijk even naar Niall. Al snel zoek ik in mijn tas en haal een zak toffees tevoorschijn om het vervolgens in zijn richting te gooien. 'Dan heb je straks ook nog wat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn stukje?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Tevreden ving ik de toffees van Louis en keek hem dankbaar aan. Ik graaide wat toffees uit de zak en at een paar op. Ik liep naar Brianna en glimlachte. 'Dankjewel' zei ik tegen haar. Ondertussen stopte ik de zak weg, voor de rest van de dag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna Taylor Josephs
    'Graag gedaan Nialler' Ik grinnikte en liep naar Louis. 'Hey Louis.' ik hem aan. 'Niall heeft echt een stoornis hé?' Ik keek toe hoe Niall in een recordsnelheid het nutellabroodje naar binnen propte. 'Heb jij Harry trouwens ergens gezien?' toen ik besefte dat ik dat luidop gezegd had bloosde ik.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Layla Noa Jones
    Ik grinnik even als ik Niall hoor roepen en loop het lokaal uit. Ik had een stroopwafel en een broodje voor in de middag. Hij is leuk, maar ik wil geen honger. Als ik niet oplet voel ik dat mijn nagel tegen een muur strijkt. Gelijk begin ik te gillen. 'Nee! Niet mijn nagel!' Ik kijk rond. Auwhh, sommige hadden dat gehoord.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Ik liep naar het meisje die over haar nagel gilde. 'Het is maar een nagel' glimlachte ik. Ik keek naar d'r nagel en haalde mijn schouders op. 'Niks aan de hand' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik glimlach even naar Niall als teken dat het al goed is. 'Hey Brianna' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Je wend eraan alleen kost het soms je eigen eten. Maar hij heeft inderdaad een stoornis' Ik kijk weer even naar Niall en dan weer terug. Een grijns verschijnt op mijn gezicht als haar vraag tot me doordringt. 'Ahh onze Hazza' zeg ik lachend, maar schud al snel mijn hoofd. 'Nee jammer genoeg niet en dat is eigenlijk wel vreemd ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Grrr... ik wil dat harry nú online komt D:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik pakte rustig mijn tas in en liep achter de rest de klas uit. Ik vond het echt rot dat ik niet bij mijn vrienden in de klas zat. Maar deze was ook niet mis. Ik zuchtte en leunde tegen de muur.

    Brianna Josephs
    'Ahw, arme jij. Dan wordt het maar even Brouis Jomlinson.' grijns ik terwijl ik op zijn rug spring. 'Ik ben nu jouw Hazza tot de echte terug is.' giechel ik. Ik zie een paar meiden vreemd naar me kijken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.