• Ja, ik wordt dus in oktober 18 en ik vroeg me eigenlijk af of ik dan iets speciaals voor moet doen. Of beter gezegt, ik wil heus wel uitpakken maar weet niet zo goed wat. Heb geen zin om alles uit de kast te halen, maar een extraatje vind ik wel op z'n plaats. Hmpffft.

    Dus, iemand suggesties,leuke ideeën?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uhm.. Ik kom niet verder dan een dikke party geven. Misschien een leuke speciale outfit ofzo??

    Ik word vrijdag 16 en ik kan ook wel wat tips gebruiken voor mijn verjaardagsfeest..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Iets speciaals doen natuurlijk! Je bent 18, he mag stemmen volgens de wet, je mag dan ook alcohol - dat wordt nu ook 18+, je mag, shit, wat mag in feite niet? Dat mag gevierd worden! :']

    Hmm, ga oefenen op taarten bakken met fondant en sponge cake en maak de lekkerste taart ever en serveer die, of serveer er meerdere! Je kunt ook op een beamer de hoogtepunten weergeven of foto's, niet als presentatie, maar om gewoon naar te kijken voor de gasten die dat willen. [: Trakteer jezelf op een sneek preview van een film of ga met een vriendin naar de première in de [naastgelegen] stad of dorp. [:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 16:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wordt ook 18 in oktober, maar ik denk dat ik gewoon een gezellig etentje met vrienden ga doen, want ik ik ben niet thuis met mijn verjaardag dus familie moet maar wachten tot het weekend :')
    Je kan altijd ergens naartoe gaan (feestje ?) of gewoon iets gezelligs doen, hangt er vanaf ofdat je met vrienden/familie of beide wil vieren natuurlijk^^


    The soul needs autumn.