• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Bedankt zuchtte ik dankbaar. Ik zette mijn gitaar weg en pakte dingen ui het keukenkastje. 'Voor ieder een.. NEPSNOR!' gilde ik blij en ik gaf ze een nepsnor. Zelf deed ik de blonde snor op en zette een hoedje op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna Taylor Josephs
    'Nialler, ik denk niet echt dat ik een nepsnor nodig heb.' grinnik ik. Ik haalde een elastiek van mijn pols en deed een hoge knot in. Ik graaide wat in mijn tas en haalde daar mijn neppe, groene nerdbril uit. Grijnzend zette ik hem op. 'Nu ben ik ook incognito. Niet dat het nodig is, maar het is grappig'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    'Graag gedaan' zeg ik glimlachend en kijk eventjes rond. 'Hoe krijgen ze het toch altijd weer voor elkaar en nog beter...waarom gaan sommige zover?' Ik sciet in de lach als hij begint over een nepsnor en niet veel later ook met een paar terug komt. 'Dankjewel' zeg ik lachend en pak er een aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Nyan, heb je erbij gezet ^w^
    doe indd maar dat hij te laat komt.
    (later crush op Bree? ^^)]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik plakte een zwarte nepsnor op Brianna's gezicht en schoot in de lach. 'VROUW MET SCHNOR!' riep ik lachend uit. Ik ging opzoek naar wat chips en maakte de zak open. 'Kunnen we niet hierblijven? Een praar daagjes van school mag toch wel?' smeekte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    RememberYoux schreef:
    [@Nyan, heb je erbij gezet ^w^
    doe indd maar dat hij te laat komt.
    (later crush op Bree? ^^)]


    (ok en maybeee ^-^ nog niet te rap gaan he :p )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (ok en maybeee ^-^ nog niet te rap gaan he :p )


    [nee joh, dan wordt het veelste saai :P ze heeft nu nog met Austin maar die gaat haar denk ik bedriegen ^^]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Lachend kijk ik van Niall naar Brianna. 'Het staat je wel' geef ik lachend toe. 'Maar zonder is toch wel beter.' Ik kijk naar de zak chips die Niall open maakt en pak hem af waarna ik er ook een paar pak. Snel geef ik de zak weer terug en schud mijn hoofd. 'Het kan niet Nialler, hoe graag we het ook willen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    'Ik blijf wel! Desnoods moet ik in huis blijven en mini-concerten geven' zei ik koppig. 'School kan me de pot op. Ik weet alles al en ben hartstikke slim' mompel ik. 'En nu heb ik honger' Ik pakte snel wat chips en propte het in mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brianna Taylor Josephs
    'Ik kan zo bij het circus!' roep ik. Ik pak drie nepsnorren van de tafel en begin er mee te jongleren. Ik wist niet waarom,maar ik was gek op jongleren en was er ook niet slecht in. 'Te licht.' Mopperde ik. Ik graaide wat rond in de kasten en vond uiteindelijk drie tennisballetjes. Ik gooide ze een voor een in de lucht en ging ook af en toe onder mijn been door. Ik grijns en maak een buiginkje. 'YATATADADADADATA CIRCUS YATATADADADADATA AFRO , CIRCUSAFRO CIRCUSAFRO POLKADOT POLKADOT POLKADOT AFRO!' gil ik blij. Volgens mij was ik echt labiel gestoord.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    zo'n uur geleden had ik mijn wekker kapot gegooid,maar nu pas had ik door dat het de eerste schooldag was en maakte me rap klaar en fietste naar school.Waarom eingelijk school was gewoon zo saai!Toen ik eindelijk het schoolgebouw bereikte sloot ik mijn fiets en glipte het gebouw binnen.Gelukkig was het nu pauze en viel het niet zo op dat ik telaat was en algauw hadden ook een paar fans me opgemerkt.Ik zocht achter de jongens ,maar vond ze niet door alle gillende meisen voor men neus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Madagascar 3 ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Madagascar 3 ;p]


    [yeahbuddy ;3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [yeahbuddy ;3]


    [Ben ik Zaterdag heengeweest met m'n zusjes. "Mijn buikje praat tegen mij"]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    (...)

    [Ben ik Zaterdag heengeweest met m'n zusjes. "Mijn buikje praat tegen mij"]


    [lol. Nialler stukje?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.