• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dan word het dus pizza' zeg ik lachend en kijk hem even aan. 'Kijk maar uit dat je niet struikelt en verliest.' Snel trek ik nog een sprint en met wat moeite ren ik nu naast Harry. Mijn blik gaat eventjes naar de zee en dan weer naar Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik val heust niet hoor' zeg ik lachend en trek daarna een sprint en duik de zee in. 'Gewonnen!'roep ik vrolijk en steek mijn armen in de lucht. Ik kijk Louis even aan en loop naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:33 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik stop met rennen en klap vrolijk in mijn handen. 'Gefeliciteerd Hazz en dat bekent dat je vanavond gratis pizza krijgt' zeg ik vrolijk en geef hem een knuffel. Iets wat ervoor zorgde dat ik ook gelijk nat werd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Niet verdrietig dat je verloren heb?'vraag ik lachend en woel grijnzend door zijn haar wat daardoor ook nat wordt. Ik duik nog een keer onderwater en kom na een rondje om hem te hebben gezwommen weer boven.
    [Eten]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik eventjes. 'Dat zou ik ook hebben, en dat euh... Dat heb ik al genoeg gehad.' fluister ik, waarna ik snel mijn hoofd schud en overga op de vragen.
    'Mijn lievelingsnummer is denk ik toch wel Beautiful, het gekste wat ik ooit gedaan heb is zingen terwijl ik over straat liep en dan tegen een paal aanlopen, fans maken me bang omdat ze met zoveel zijn, maar ik heb er weinig last van.' ratel ik, waarna ik eventjes moet nadenken.
    'Het klinkt heel stom, maar ik wil zo graag eens een grote glimlach op zoveel mensen hun gezicht willen toveren. Dat ik iets kan doen wat mensen raakt, al is het maar voor twee minuten.' leg ik uit, waarna ik eventjes glimlach.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik kan wel wat hebben en weet ook van wie ik verlies' zeg ik lachend en kijk hem met een pruillip aan. 'Niet eerlijk aangezien ik dat niet kan doen' zeg ik en kijk hoe hij onderwater duikt. Niet lang erna duik ik ook onderwater en kom zodra ik achter Harry zwem weer boven. Lachend haal ik mijn hand door zijn haar. 'Die krijg je nog terug'

    [Eet smakelijk]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Hoe bedoel je dat je dat al genoeg heb gehad?' vraag ik zacht en kijk haar even aan. Maar al snel beantwoord ze de vragen. 'Beautiful is inderdaad een goed nummer, tegen een paal aanlopen op straat terwijl je aan het zingen was klinkt inerdaad gek, voor de fans hoef je niet bang te zijn gezien wij er ook nog zijn en we ze je echt niets aan laten doen en rare/gemene dingen moet je negeren en dat je er weinig last van heb is wel fijn' ratel ik nu zelf volgens mij ook. Ik schud mijn hoofd als ik hoor wat ze wilt. 'Ik vind het echt niet stom klinken en vind het juist leuk dat je dat zou willen. Het gaat je echt wel lukken zolang je er je best voor doet en je het echt wilt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach en laat me in het zand vallen. Oftewel in het water en ik word drijfnat, maar ik zit.
    'Niets, gewoon een heel klein dingetje waar ik liever niet over praat.' zeg ik, terwijl ik naar de zee staar.
    Na een tijdje kijk ik weer op naar Zayn. 'Ga je niet liever met de jongens mee?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik begin te lachen en draai me om naar Louis. Gauw spetter ik water naar hem en zwem veder weg.Ik lach even en stop dan met zwemmen. Ik grijns even en kijk naar Louis. Dit werd dus een watergevecht.

    Louis William Tomlinson

    'Harry Edward Styles zwem niet weg als ik je probeer nat te spetteren' roep ik lachend en zwem achter hem aan en zodra hij stop met zwemmen stop ik ook. Ik spetter wat water zijn kant op en kijk hem lachend aan. Blijkbaar dacht hij hetzelfde als mij. Een watergevecht.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik en ga dan ook in het zand zitten. Ik besluit niet verder te vragen en kijk ook naar de zee. 'ik kan wel een dag zonder de jongen en eigenlijk vind ik dit ook wel gezellig' antwoord ik glimlachend en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en spetter weer water terug naar Louis. 'Louis William Tomlinson, It's war!'roep ik lachend terwijl ik nog meer water naar hem spat. Terwijl ik blijf spetteren kom ik wat dichterbij en stop dan even met spetteren.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik en teken wat figuurtjes in het zand, waarna ik ze weer langzaam wegveeg en steeds opnieuw begin.
    'Ik voel me wel op mijn gemak bij je, dus het is inderdaad gezellig.' zeg ik, waarna ik omhoog kijk en glimlach.
    'Dit zou een hele goede plek zijn voor een Romeo en Julia scene.' zeg ik, waarna ik even rondkijk.
    'En wel op dit moment. Want normaal is het hier veel drukker.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Opnieuw blijken mijn vermoedens weer eens te kloppen en kijk hem aan. 'Kom maar op Styles' zeg ik grijnzend en spetter weer water terug. Zodra hij stopt met spetteren en dichterbij komt, stop ik ook en kijk hem vragend aan. 'Waarom vertrouw ik dit niet?'

    Zayn Jawaad Malik

    Mijn blik gaat van de figuurtje in het zand weer naar de zee en zodra Stephanie begint te praten op haar. 'Ben blij dat je er zo overdenkt aangezien ik er ook zo overdenk' zeg ik glimlachend. 'Een scene van Romeo en Julia?' vraag ik en knik. 'Ergens wel ja en het is best wel vreemd dat het zo rustig is. Maar aan de andere kant is het niet zo erg. Het is wel fijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Ik heb iets met liefdesscènes, maar wel Romeo en Julia zonder het zelfmoord deel erbij.' zeg ik waarna ik me achterover laat vallen en mijn ogen sluit.
    'Inderdaad, eens eventjes rust. Totdat er weer iets gebeurt.' zeg ik zacht. 'Het zou me niets verbazen als Harry ineens komt aanrennen en een emmer ijswater over me heen gooit of als je ineens wordt bedolven onder de fans. Of Louis bespringt me ineens. Of jij haalt iets uit, je weet maar nooit.' zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Hoezo vertrouw je dit niet?, wat denk je dat ik ga doen?'vraag ik en kijk hem aan. Ik grinnik even en bijt op mijn lip. Ik blijf gewoon onschuldig kijken laat mijn handen rustig in het water liggen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt