• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wel ik ben saai op dit moment door mijn hoofd.' zeg ik en rol met mijn ogen 'Tenzij je genoegen neemt met zwemmen? dat kan ik wel.' zeg ik en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik berekende alles met 1 blik. Voetbal was nooit mijn specialiteit geweest en als ik haar zo bezig zag, moest ik toegeven dat ze heel veel balcontrole had. Ik verwijderde mezelf enkele meters van de goal, terwijl ik een beetje met haar mee bewoog.
    Hmm, ik mocht op voorhand al aanvaarden dat ik zou verliezen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Alles met jou is goed genoeg voor me, dus ook zwemmen,' zeg ik dan. Ik druk nog een kus op Jake's lippen en rol dan onder hem vandaan en sta op. Ik kijk naar de zee en loop er dan naar toe. Ik loop langzaam het water in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik als ik zijn geconcentreerde gezicht zie en moet moeite doen me weer serieus te houden. Ik denk even na en geef de bal dan een precieze trap. Nu kijken of Ax hem tegen kan houden.

    Jake
    Ik glimlach, sta op en til haar met moeite op en draag haar de zee in. 'Je ging te langzaam.' grinnik ik en steek mijn tong naar haar uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Gelukkig kon ik nog terugvallen op mijn snelle reflexen. Ik wist de bal net met mijn voet tegen te houden, maar in tegenstelling tot Alexi had ik helemaal geen balcontrole. Dat wil zeggen dat de bal dus wegschoot achteraf. Hij kwam weer in de buurt van Alexi en ik kon maar beter bij mijn goal blijven staan. Het was wel duidelijk dat ik nog zo'n trap niet zou overleven. Ik moest even grijnzen.
    Ingemaakt door een meisje... ah ja, het was Alexi maar, zij mag me zo vaak inmaken als ze wil.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ineens word ik opgetild en ik slaak een klein kreetje. Hij draagt me de zee in en ik krijg gelijk kippenvel. Het is koud! Daarom liep ik langzaam. 'Je bent gemeen, het is koud!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik en dribbel de bal weer van mijn ene naar mijn andere voet. Ik trap nu weer richting de goal en zie hem erin rollen. 'Goal!' lach ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik hou je wel warm.' fluister ik in haar oor en trek haar nog dichter tegen me aan. Ik zorg dat het water om ons heen wat warmer worden maar krijg daardoor even een flauwtje en laat haar bijna vallen. Ik herpak haar snel en houd haar weer goed vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik niet echt had opgelet en ik niet in Jake's armen lag zou ik het niet gemerkt hebben dat Jake even een flauwtje kreeg. Ik kijk op naar hem, maar ik weet dat het geen zin heeft om er iets over te zeggen. Ik glimlach daarom maar naar hem, doe alsof ik niets gemerkt heb. 'Dank je, het is inderdaad al waarom,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde naar haar. "Goed gezien." grinnikte ik. Ik bracht de val naar mijn voet en stippelde in drie seconden mijn nieuwe strategie uit. Ik moest spelen op snelheid en kracht, aangezien ik de techniek niet beheerste. Onverwachts snel schoot ik uit de goal naar voren. Ik passeerde langs haar en aangezien ze meer in het midden van het veld stond, had ik al snel een opening naar het doel. Met een harde, welgemikte schop richtte ik hem... nu maar hopen dat ze hem niet meer kon tegenhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem verbaast na en zet het dan op rennen. Ik laat me vallen om de bal tegen te houden maar mis. 'Shit.' mompel ik. Mijn knie ligt een beetje open maar dat vind ik niet erg. Het hoort erbij. '1-1'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach en kus haar weer zachtjes.
    'Ik doe alles voor je.' zeg ik zachtjes en strijk een lok van haar natte haar uit haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En ik voor jou,' zeg ik zachtjes. Een heel simpel antwoord, maar ik meen er elk woord van. Jake strijkt een lok uit mijn gezicht. Ik kijk naar Jake en glimlach. Ik zou echt niet weten wat ik zonder Jake zou moeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach, maar loop dan snel terug naar mijn goal, omdat ik weet dat wanneer zij de bal vast heeft ik niet veel kans maak. Ik zie plots dat haar knie wat open ligt en kijk haar bezorgd aan.
    "Gaat het?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {oef, taak engels af, nu nog grieks leren...}


    “To live will be an awfully big adventure.”