• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik sla mijn armen om zijn nek en het voelt bijna of onze lippen samensmelten. Wat natuurlijk niet zo is anders zou dat wel een raar zicht zijn. 'Ax.' zeg ik zachtjes en kijk hem dan vrolijk aan. 'Gaan we naar het strand?'

    [Ik weet niet wat ik heb vandaag xd ik laat in bijna alle rpgs mn personages naar et strand gaan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar verrast aan, maar begon toen te grijnzen.
    "Weet je wat, we gaan eerst even bij je oma langs en dan gaan we naar het strand, goed?"
    Een plan begon zich te vormen in mijn hoofd. Ha, zo kwam alles nog goed, vandaag.

    {haha, gisteren of nee eergisteren. Ja, eergisteren. Eergisteren had ik echt een goede schrijfdag. Toen schreef ik met een personage van me en sommigen zeiden dat ik echt goed aan het schrijven was. Dat ze bijna moesten huilen.
    En heb het na gelezen dan... en was eigenlijk best goed... was heeel trots op mezelf ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Oke,' zeg ik glimlachend. En dan pak ik zelf een golf wat gelukkig goed gaat en dan wacht ik op Jake. Ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thaha :)]

    Alexi
    Ik doe wat shampoo in mijn haar en was het vlug. 'Oke.' glimlach ik 'Maar eerst kleren kiezen.' en ik loop vrolijk met een handdoek om mijn middel naar mijn kast. Wat zal ik aandoen? Ik kies wat kleren en loop terug naar de badkamer. Ik droog me nu helemaal zorgvuldig af, doe mijn bikini aan met daarover het jeansshortje en roze topje. Ik doe de slippers aan en laat mijn haar los. Ik doe wat lipgloss op. 'Klaar.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik probeer weer recht te staan maar zak weer in elkaar. Ik zucht en pedel weer naar de kant. Het gaat toch niet blijkbaar. Gefrustreerd laat ik me op het zand vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haal ook even snel wat shampoo door mijn haar en droog me af. Daarna loop ik naar de kamer en haal ook wat kleren.
    Eenmaal terug in de badkamer kleed ik me snel aan en kijk dan naar Alexi.
    "Hé, mijn sexy chick! Ik ga moeten opletten of ik ben je daar kwijt." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake weer terug gaat naar de kant en ik ga zelf ook naar de kant door middel van een golf. Ik kom op het strand en ga naast Jake zitten. 'Het lukt niet hè?' vraag ik zacht. En ik druk een klein kusje op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik rol lachend met mijn ogen en pak mijn tas. Ik steek er zonnecrème, een zonnebril, handdoek, sleutels van de auto, gsm en geld in. 'Nog iets?' mompel ik zachtjes maar kom dan tot het besluit dat ik alles heb. 'We kunnen.' glimlach ik 'Oma heeft vast wel pistoletjes klaar staan.' voeg ik eraan toe omdat ik weet dat Axton nooit het ontbijt zou overslaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schud alleen mijn hoofd en kijk triestig naar het zand dat ik tussen mijn vingers door laat lopen. Ik zucht en laat me achterover vallen zachtjes zodat ik naar de lucht kijk. Dit is zwaar klote, surfen is het enige dat ik misschien nog kon doen want uitgaan laat Leslie nooit toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. Ik vind dit echt niet leuk voor hem. 'Wat wil je doen? Zeg het, en we doen het.' ik wil Jake namelijk niet verdriet zien hebben. Dan word ik zelf ook verdrietig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde en sloeg mijn arm om haar schouder, terwijl ik mijn zonnebril van zijn plek griste en op mijn hoofd zette.
    "Jouw auto of de mijne?" vroeg ik lachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op en kijk weer over de zee. Ik voel me nu net zo'n teleurgesteld kind van rond de 9.

    Alexi
    'Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar : de jouwe. Met die van mij heb je blijkbaar geen "connectie" ' grinnik ik en loop met hem naar de parking. Ik stap in zijn auto en kijk zuchtend naar buiten. 'Waarom heb ik elke keer dat ik in een auto stap het gevoel dat ik ga sterven.' mopper ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnik, maar wonderbaarlijk genoeg reed ik deze keer niet snel. Ik was op voorhand al op haar gevoelens aan het inspelen, voor wat straks zou volgen.
    Ik reed wel net de limiet, maar ging er niet boven.
    "Goed, vrouwe?" grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Perfect.' zucht ik opgelucht en laat me ontspannen in zijn zetel zakken. Ik zet de radio aan en kijk dan glimlachend naar buiten. Dit is veel beter. 'Let’s go to the beach, each Let’s go get away They say, what they gonna say?' zachtjes zing ik mee met Starships. Ik vind het wel een leuk liedje, al spuit de zangeres haar helemaal op de laatste tijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Man, ik besterf het bijna op de weg naar haar oma, maar blijf de limiet rijden. Als we daar eindelijk zijn, parkeer ik de wagen met een luide zucht. Eindelijk!


    “To live will be an awfully big adventure.”