• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik denk even na. 'Jou maar dat wist je, surfen, uitgaan, muziek, bij mijn familie zijn, vroeger harten breken maar dat is verandert, ehm- wat nog? Ijs, reizen, jouw kussen, films, sommige boeken, ...' begin ik op te sommen.

    Alexi
    Ik bloos lichtjes. 'Helemaal.' zeg ik en kus hem even zachtjes. Ik geniet van het water want ik heb veel te warm. (zit op mn gsm trouwens)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik loop tot een plek waar het water tot nog net onder onze schouders komt.
    "We kunnen alles doen wat je wilt." glimlachte ik. "Alles." en opnieuw druk ik een teder kus op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik luister naar Jake en er zit een glimlach op mijn gezicht. En die verdwijnt zelfs niet als hij zegt harten breken. Want ik weet de reden waarom Jake het deed. En trouwens, die meisjes zijn er zelf ingetrapt. Ik luister nog steeds, redelijk lang lijstje. Maar ij denk dat die van mij ook heel lang zou zijn. Ik ga heel even op mijn buik liggen en strek mijn hand uit naar mijn tas en pak dan mijn mobiel eruit. Ik zet muziek op. 'Oké, dus afgaand op wat je zegt... Muziek. Check. Ijs. Check. Ik. Check. En mij kussen..' ik buig voorover naar Jake en druk een kus op zijn lippen. 'Check,' mompel ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan. 'Nu wil ik.... zwemmen.' grinnik ik zachtjes en duik onder. Ik pak zijn benen vast en trek hem onderuit.

    Jake
    'Deze check vind ik nog het leukste.' fluister ik zachtjes en kus haar teder terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem nog verder. Totdat ik besef dat we nog ijs hebben. Ik verbreek met een lach de kus en lik dan verder aan mijn ijsje. 'Hm, ja die check vind ik ook het best.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Verrast word ik onderuit getrokken en wanneer ik proestend weer boven kwam, keek ik haar grijnzend aan.
    "Dus je wilt het zo spelen?" vroeg ik grinnikend en begon me dichter naar haar toe te bewegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik grinnik en lik ook aan mijn ijsje terwijl ik weer over de zee uitkijkt.

    Alexi
    Ik kijk hem onschuldig aan en beweeg me naar achteren. 'Wat ik doe toch niets?' zeg ik onschuldig en hou me in om niet te lachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake en ik kijken beiden uit over zee. Ik strijk een lok achter mijn haar. En eet verder van mijn ijsje. Als ik die uiteindelijk op heb veeg ik mijn mond af met een zakdoekje. 'Het was een lekker ijsje.' merk ik op. Ik glimlach en kijk dan naast me naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en lik verder aan mijn ijsje. Bijna op. Ik pak mijn gsm even uit mijn broekzak en zie dat ik een voicemail bericht heb. Ik frons even en luister er dan naar. Ik grinnik. Alexi & Axton. 'Ze maken zich zorgen om ons.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, nee?" vroeg ik grinnikend. Ik sprong plots naar haar toe en greep haar bij haar middel. Lachend drukte ik een kus in haar nek en trok haar heel dicht tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik krijg weer kippenvel door het kusje en kijk hem aan. 'Geen kusjes is mijn nek.' zeg ik lachend 'Verboden terrein remember?' en ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk verbaasd naar Jake naar me. Dan vertelt hij wie het waren. 'O... Ehmm oké,' zeg ik met een lachje. 'Weet niemand dat we hier zijn? En anders moet je ze even bellen of sms'en?' het is wel lief dat ze zich zorgen maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik waag me graag op verboden terrein, remember?" grinnikte ik, maar hield mijn lippen weg van haar nek.
    "Kan je windsurfen? Of iets anders, iets wat we hier kunnen doen?" vroeg ik plots.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Blijkbaar niet.' antwoord ik lachend haar vraag 'en op je tweede vraag: ik denk dat we beter wat wachten, misschien zitten ze in de les. Alhoewel, Axton kennende.' grinnik ik .

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd 'Je mag me het leren als je wil maar dan wens ik je héél veel geduld toe.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Helemaal niets?" vroeg ik met een pruillipje. "En iets anders? Iets wat we op het strand kunnen doen?" vroeg ik dan weer. Er moest iets zijn. Desnoods volleybal of badminton of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”