• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, gaat niet werken." grinnik ik, terwijl ik instap en rustig wegrijd.
    "Hmmm, als ik sneller zou mogen rijden, zou je het ook veel sneller weten." probeerde ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun en trek mijn benen op om mijn gezicht in mijn schoot te verbergen. 'Ok dan maar, ga dan sneller.' zucht ik en kijk niet meer op of om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dank je." grinnikte ik en drukte het gaspedaal in.
    Al snel kwamen we aan.
    "Kom," glimlachte ik en deed haar deur voor haar open. Als ze eenmaal was uitgestapt sloeg ik mijn handen voor haar ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en tast even om me heen. 'Als je me nu laat vallen...' waarschuw ik hem een beetje dreigend en schuifel een beetje naar voren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik leidde haar heel voorzichtig en met zachte hand naar voren. Tot we waren waar ik ze wou hebben. Ik haalde grijnzend mijn handen van haar ogen.
    Voor ons lag een klein privé-strandje. Met een mooi geruit dekentje in het midden, waarop een houten mandje met eten stond... Genoeg voor de hele dag.
    "We kunnen hier tot 's avonds blijven. Tot zonsondergang als je wilt."

    {moet gaan, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk sprakeloos om me heen en kijk hem dan breed glimlachend aan. 'Het is hier prachtig en ik wil graag de zonsondergang zien.' zeg ik en kus hem zachtjes. 'Samen met jouw.' voeg ik er fluisterend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op en kijk weer over de zee. Ik voel me nu net zo'n teleurgesteld kind van rond de 9.

    Alexi
    'Ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar : de jouwe. Met die van mij heb je blijkbaar geen "connectie" ' grinnik ik en loop met hem naar de parking. Ik stap in zijn auto en kijk zuchtend naar buiten. 'Waarom heb ik elke keer dat ik in een auto stap het gevoel dat ik ga sterven.' mopper ik.


    Leslie Day
    Hij haalt zijn schouders op en kijkt over zee. Ik bijt op mijn lip en kijk naar hem. Ik vraag me af hoe ik hem kan opvrolijken. Het frustreert me, wat voor vriendin ben ik als ik niet eens weet hoe ik mijn vriendje kan opvrolijken. Oké... Ik weet wel iets. Maar dat is... Seksistisch. En ik vind dat ik dat niet moet gebruiken om hem op te vrolijken. Dan krijg ik een andere ingeving. 'Wacht heel even,' zeg ik met een glimlach. Ik druk een kusje op zijn wang en ren dan weg. Ik ren richting de ijskraam en koop dan voor ons beiden een ijsje. De een met Jake's lievelingssmaken, en de ander voor mezelf, met mijn lievelingssmaken. Ik loop rustig terug en zie dan nog een winkeltje met caps en snapbacks en allerlei soorten hoedjes. Ik neem een leuke snapback voor Jake en zo'n leuke strand stro-achtige hoed voor mezelf. Ik zet die op en loop dan terug naar Jake. 'Ben er weer,' zeg ik glimlachend. En ik zet met een beetje moeite de snapback bij hem op. Ik heb namelijk nog twee ijsjes in mijn hand. 'Opvrolijkijsje,' zeg ik dan. En ik reik hem zijn ijsje aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Na een tijd word ik wakker, geen idee hoe lang. Mijn arm ligt nog steeds om Rachelle heen. Ik glimlach en leg mijn hoofd weer terug in het kussen en kijk naar Rachelle haar gezicht. Ach ja. Het was wel grappig zo'n avond of twee. Beetje zoenen, beetje uitdagend gedoe. Ja, dat is wel mijn ding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben weer onderweg naar huis 8) ik ben bijna thuis ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk sprakeloos om me heen en kijk hem dan breed glimlachend aan. 'Het is hier prachtig en ik wil graag de zonsondergang zien.' zeg ik en kus hem zachtjes. 'Samen met jouw.' voeg ik er fluisterend aan toe.

    Axton
    Ik voel de glimlach om mijn lippen... Oeh, er was nog meer.
    Ik kuste haar teder terug en neem dan haar hand vast.
    "Het zou natuurlijk niet hetzelfde zijn zonder mij." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {yeeeeey! En? Was het leuk???}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ja hoor, het was wel leuk opzich (: leuker dan ik had verwacht ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach flauw maar word vrolijker als ik aan mijn ijsje lik. 'Dank je.' zeg ik nu gemeend. Ik trk haar wat tegen me aan en leg mijn arm rond haar schouders.

    Alexi
    Ik grinnik en zeg pesterig 'Nee dan was het kalmer.' Ik grijns en kijk hem weer lachend aan.
    Ik laat zijn hand los en doe mijn topje, shortje en sandalen uit zodat ik in het water kan springen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In eerste instantie lijkt Jake het niet leuk te vinden, maar dan zie ik dat hij vrolijker wordt. Gelukkig. Ik glimlach terug naar hem. 'Graag gedaan, ik ben niet voor niets verpleegster.' Jake heeft me dichter naar zich toe getrokken en zijn arm ligt om mijn schouders. Ik lik ook van mijn ijsje, die zoals zo vaak weer heerlijk smaakt. 'Hmm,' zeg ik dan genietend. 'Ik heb je dingen vertelt die ik haat... Nu dingen die jij leuk vindt. Of van houdt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {nice!!! ;p}
    Axton
    Ik trek mijn T-shirt over mijn hoofd. Meer moest ik niet uit doen, want mijn broek was mijn zwembroek. Ik liep naar haar toe en nam haar in mijn armen.
    "Klaar voor een lekker romantisch dagje?" vroeg ik met een grappige wenkbrauwwiebel.


    “To live will be an awfully big adventure.”