• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik om Axton's gezicht en stap vrolijk uit. Ik bel aan en oma doet de deur open. 'Heya.' lach ik en ze schud lachend haar hoofd en omhelst me. Ze omhelst Axton ook en ik loop direct naar opa. 'Hi.' glimlach ik en hij spreid zijn armen glimlachend als antwoord. Ik knuffel hem ook voor ik in de zetel ga zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik was even verrast door haar omhelzing, maar beantwoorde die dan glimlachend. Daarna volgde ik Alexi naar binnen en knikte naar haar opa, ten begroeting. Ik ging naast haar in de zetel zitten en trok haar even tegen me aan.
    "Ik moet even wat doen... Ik zweer dat ik er geen gevaar bij zal lopen en dat ik zo snel mogelijk terug kom. Je zult het helemaal niet erg vinden." fluisterde ik in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik aarzelend en kus hem zachtjes. 'Niet te lang wegzijn he?' zeg ik zachtjes en glimlach. Ik kijk hoe hij naar buiten loopt en oma staart me aan. 'Is er iets?' Ze schud haar hoofd. 'Jennifer weet ook niet hoe het komt.' Ik zucht en kijk haar aan. 'Het komt wel goed.' zeg ik en glimlach 'Nu een andere vraag ehm Oma wanneer moet ik naar de echo gaan?' Ze lacht 'Als de groei zo door gaat? Binnen 2 weken al.' Ik kijk haar verbaast aan en blijf zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte in de wagen en drukte mijn gaspedaal helemaal in. Heel snel reed ik naar de geheime plek om daar geheime dingen te regelen. En als al dat geheims gedaan was, keek ik blij en met een geheimzinnige blik naar het geheime eindbeeld dat het gaf. xD

    {het is dus nog geheim ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [serieus? xd]

    Alexi
    Ik loop terug naar het bos. Als Ax terug is, zeggen oma en opa wel waar ik ben. Ik loop wat rond en laat me weer op dezelfde boomstam vallen als de vorige keer. Ik sluit mijn ogen en luister naar het geristel van de bomen en de vogelgeluiden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik rij terug en nadat ik haar oma heb uitgelegd waar ik was geweest en zij had gezegd waar Alexi was, liep ik richting het bos. Ik vond haar al snel en ging naast haar zitten. Helemaal tevreden met mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Wat ben je nu gaan doen?' vraag ik grinnikend aan Axton. Ik ga op zijn shoot zitten en kijk hem aan. 'Gaan we nu naar het strand? Of wil je eerst nog eten?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik zeg niet waar ik ben geweest, ja we gaan naar het strand en nee eten is niet nodig." glimlachte ik, terwijl ik in 1 keer al haar vragen beantwoordde.
    "Kom, dan gaan we meteen." grijnsde ik mysterieus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Je weet dat ik niet tegen geheimen kan en verschrikkelijk nieuwsgierig en irritant ga worden?' waarschuw ik hem en loop vlug naar Oma en Opa om gedag te zeggen. Dan loop ik weer naar Axton's auto en ga op de motorkap zitten. 'Oke het irritant doen start.... nu. Ik ga niet van de motorkap tot je zegt waar je naartoe geweest bent.' zeg ik koppig. Of tenzij hij mer eraf tilt of zo maar dat zeg ik er niet bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, nee?" grijnsde ik en ging voor haar staan. Man, moest iemand anders het geriskeerd hebben om op mijn motorkap te gaan zitten... Maar bij haar had ik er helemaal geen problemen mee.
    Ik zette mijn handen naast haar op de motorkap en keek haar met een smeulende blik aan.
    "En je haat er echt niet meer van af?" vroeg ik met een hese stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik twijfel even en schud dan koppig mijn hoofd. 'Nee ik ga er niet af.' zeg ik en kijk niet in zijn ogen. Ik wil niet week worden nu. Ik wil koppig zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte zacht. Mijn hand streelde tergend langzaam via haar pols naar omhoog. Tot ik bij haar kin kwam. Ik drukte haar hoofd zacht omhoog, zodat ze me recht aan moest kijken.
    "Zeker? Misschien ligt er wel iets leuks op je te wachten?" mompelde ik al even hees en keek haar smeulend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en probeer mijn gedachten bij elkaar te houden maar ze dwalen steeds meer af naar zijn ogen en zijn lippen. Ik zucht. 'Waarom doe je me dit aan. Ik kan niet koppig zijn.' pruil ik en ga van de motorkap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Grijnzend deed ik haar deur voor haar open.
    "Ah, ja. Je hebt het of je hebt het niet." grinnikte ik en deed teken dat ze kon gaan zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en ga zitten. 'Axton.' zeur ik 'Waarom mag ik het niet weten.' en ik kijk hem zielig aan. Dan maar zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'