• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    De naam die ze noemde kwam me niet bekent voor en bij haar volgende vraag schudde ik met een korte lach mijn hooft, 'Zie ik er uit als iemand die vrijwillig naar een les gaat?'


    Don't be like the rest of them, darling

    {ben trug!!!
    Mijn pa wou me persé leren hoe ik konijn moet koken, pffffffff
    Huilen datk heb gedaan.... want hij liet mij natuurlijk de ajuin schillen en snijden.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake trekt me gewoon uit het water. 'Oke, eens kijken of je het vol kan houden om niets te zeggen..' zeg ik met een plagende glimlach. Ik druk mijn lippen een keer in zijn nek. Dan een keer op zijn borstkas. Een keer op zijn mondhoek. Kijken wanneer hij gaat zeggen dat ik hem plaag ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik schud lachend mijn hoofd en waad wat dichter naar haar toe, zodat ik mijn armen om haar middel kan slaan.
    "Ik besefte plots gewoon hoe prachtig je eruit ziet... En hoe ontzettend blij ik ben met ons kindje." mompelde ik licht blozend. Het was nog steeds af en toe best moeilijk mijn emoties te moeten uiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sarah Dillens
    'Wie zegt dat ik vrijwillig bedoelde.' zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik grinnik en kijk hem afwachtend aan.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip om niets te zeggen en kijk vlug even naar het strand. Ik doe niets en beweeg me niet.

    Alexi
    Ik glimlach. Hij was echt heel lief. Ik kus hem zachtjes 'Axton je bent het beste & het liefste vriendje dat een meisje maar kan hebben en je word een geweldigde vader.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlach lichtjes om haar woorden en was al lang blij dat ze niets had gezegd over mijn lichtroze wangen, die nu al een stuk roder waren. Dan kus ik haar teder terug.
    "Nou, dan zal ons kind echt een goede jeugd hebben. Met een geweldige moeder én een geweldige vader." grinnikte ik en nam haar op bij haar heupen, zodat ze bijna verplicht was haar benen om mijn middel te slaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ryan
    'Hmm.. Maar nee, vandaag niet geweest' Zeg ik grijnzend, 'Maar ik verveel me toch dood en de leraren denken toch al dat ze gek zijn dus wat dacht je van een rondje leraren pesten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik klem mijn armen om zijn nek en sla mijn benen om zijn middel om te voorkomen dat ik val. 'Ga je me dragen misschien?' lach ik even maar druk dan weer mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en kijk naar Jake. 'Oke, tot nu toe nog niet dus..' ik zet mijn lippen weer in zijn nek maar dit keer zuig ik zijn huid omhoog, maar zet echt nét geen zuigzoen. Dan bijt ik zacht in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Uhuh." grijnsde ik en beantwoorde haar kus meteen. Ik liep stap voor stap met haar het water weer uit. Het was best een prestatie, als je bedenkt dat het allemaal blindelings moest, aangezien mijn lippen op de hare lagen. Ik bleef doorstappen tot we bij het dekentje waren en legde haar daar op neer, terwijl ik zelf boven haar ging hangen.
    "Nu kunnen we eerst eten en dan doen wat we willen. Of eerst doen wat we willen en dan eten." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kreun zachtjes en probeer mijn kreunen nu te smoren. Ze maakt me gek maar ik mag niet toegeven.

    Alexi
    Ik kijk hem lachend aan 'En wat willen we precies doen?' vraag ik hem en houd mijn hoofd een beetje schuif. Ik lach zachtjes en ga zachtjes met mijn vinger over zijn spieren van zijn arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Ryan
    'Hmm.. Maar nee, vandaag niet geweest' Zeg ik grijnzend, 'Maar ik verveel me toch dood en de leraren denken toch al dat ze gek zijn dus wat dacht je van een rondje leraren pesten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik hoor Jake zacht kreunen en grijns licht. Ik zak met mijn lippen iets verder af naar zijn sleutelbeen en ga heel af en toe met mijn tong langs zijn huid, kom op Jake.. Ga eens praten!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oeps]

    Sarah Dillens
    'Geweldig idee zou ik zeggen.' zeg ik en spring van mijn bed af en loop de gang op. Ik kijk om me heen waar is er een slachtoffer. Oke nu klink ik als een huurmoordenaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Les' zucht ik zachtjes en sla mijn handen voor mijn mond. Shit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'