• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nog iemand voor Sarah?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    ik kus haar teder 'Ik hou ook van jou Les.' zeg ik en ik voel me warmer worden & sterker gewoon door haar woorden.

    Alexi
    Hij staart me grijzend aan en zijn ogen blijven een paar tellen op mijn bikini hangen en wat langer op mijn buik. 'Is er iets?' vraag ik zachtjes en kijk naar mijn bikini. Is mijn topje afgevallen of zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {En Ryan is nu een tovenaar -wbw- ik heb geen inspiratie voor Daniël at the moment.. Wat dacht je ervan dat Sky terug is en Ryan gaat zoeken en ziet dat hij aan het toveren is of iets dergelijks?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ryan wil wel naar Sarah? Kunnen ze weer leraar pesten :3 ik ga even van de IPad naar computer }


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok, ik DENK dat Sarah nu terug is van te gaan shoppen. Weet niet zeker maar aangezien er een paar dagen gepasseerd zijn is ze in hun kamer.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach, en heb een lichte blos op mijn wangen. Ik weet niet waarom. Maar die zit er gewoon. 'Ik ben blij dat te horen,' zeg ik mrt een lachje. 'Hoe gaat het met je?'

    Sky Leslie White
    Ik kijk om me heen door de gangen. Nope. In de paar dagen die ik weg ben geweest is er helemaal niets verandert. Ik glimlach en loop dan verder. Ik weet niet zo goed waar ik heen loop. Ik zoek wel Ryan, want ik wil hem gewoon spreken. Als ik eerlijk ben, ik heb hem toch wel gemist.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach 'Goed hoor.' en strijk met mijn vinger over haar blosjes. 'Je bent schattig nu. Eigenlijk altijd, maar nu nog meer.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan || Tovenaar
    Verveeld loop ik door de gangen aangezien er niets te doen is, na een tijdje loop ik naar de kamer van Sarah om de deur van haar kamer open te duwen met mijn voet en in de deuropening te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sarah Dillens
    Ik kijk verbaast naar de deur die opengaat. 'Ryan!' zeg ik vrolijk en doe de rest van de kleren in mijn kast. 'Ik heb gedaan wat jij hoopte. Een demontje gepest.' grinnik ik en ga zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De blosjes op mijn wangen worden roder als hij zegt dat ik schattig ben. 'Ik ben niet schattig,' mompel ik naar beneden kijkend. De golven deinen om ons heen. Het water is wel lekker nu. Ik ben blij dat het weer goed gaat met Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent altijd schattig.' en ik til haar kin op zodat ik haar kan aankijken. 'Schattig en prachtig. Eigenlijk geweldig.' zeg ik/


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Ook hoi' Zeg ik met een grijns terwijl ik kijk hoe een stapelte kleren in haar kast legt en vervolgens zecht dat ze een demon had gespest. 'Welke demon?' Vraag ik haar, ik had de afgelopen dagen me dood verveeld dus had ik van de meeste demonen door dat ze demonen waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij tilt mijn kin op en ik word serieus nog roder. 'Jaaake,' mompel ik zacht. 'Je weet dat ik daar alleen maar meer van moet blozen!' en voor hij ook nog maar iets kan zeggen waardoor ik nog roder word verdwijn ik onder water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah Dillens
    'Nick of zo.' antwoord ik en trek mijn benen op en ga in kleermakerszit zitten. 'Dus... nog naar de les geweest?' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik grinnik en haal haar weer uit het water. 'Ik zal niets meer zeggen oke?' vraag ik haar en lach weer zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'