• Hi guys!

    Ik houd deze week een presentatie over de kwaliteit van het onderwijs en de kwaliteit van docenten.
    Nu is mijn vraag aan jullie: 'Wat vinden jullie van de kwaliteit van het onderwijs en dan met name de kwaliteit van docenten?'
    Ik benieuwd naar wat volgens jullie het probleem is en eventuele oplossingen voor dat probleem.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik denk dat je beter via een enquête werkt als je rond dit thema werkt, want de kwaliteit van een school gaat verder dan alleen een docent. Het lesprogramma, de soort school, de richting, doe er ook heel veel toe vaak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik denk dat je beter via een enquête werkt als je rond dit thema werkt, want de kwaliteit van een school gaat verder dan alleen een docent. Het lesprogramma, de soort school, de richting, doe er ook heel veel toe vaak.


    16 - 09 - '17

    De kwaliteit van de docente wordt bepaald door de kwaliteit van het onderwijs. Zowel mijn vader als moeder is docent en ik kan 't dus weten. De regering heeft geen benul wat ze alsmaar het onderwijs aandoen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Funtom schreef:
    De kwaliteit van de docente wordt bepaald door de kwaliteit van het onderwijs. Zowel mijn vader als moeder is docent en ik kan 't dus weten. De regering heeft geen benul wat ze alsmaar het onderwijs aandoen.


    Dit (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]