• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grinnik 'Ik heb een tijdje gevoetbald als je zoiets bedoelt.', ik heb verschillende dingen gedaan om wat aandacht van mijn ouders te krijgen maar niets werkte...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oeeee spannend!' zeg ik met een lachje. 'Niemand weet dat we hier zijn.' ik kijk Jake aan. 'Je zou me zo kunnen ontvoeren,' vervolg ik op mysterieuse toon. 'Maar dat zou je toch niet lukken. Ik ben niet zo makkelijk mee te nemen.' en dan lach ik zachtjes. Dit is namelijk écht hele erge onzin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is Skaniel nu eigenlijk al terug?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde. "Zin om wat te voetballen?" vroeg ik met een ondeugende twinkeling in mijn ogen. Daarna konden we dan wat eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Laten we het daar maar op houden denk ik ja :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik 'Dat is nog een keer een idee voor de volgende keer. Naar een onbekend eiland jouw ontvoeren.' lach ik en kus haar weer even zachtjes.

    Alexi
    Ik knik lachend 'Axton we hebben wel een probleem: geen voetbal.' grinnik ik en sla mijn armen om zijn nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk klinkt zoiets best wel.. Spannend. Maar niet echt iets voor mij. Geef mij maar gewoon een leuke vakantie, in plaats van ontvoering. Hij kust me weer zachtjes en ik kus hem terug. Ik draai me iets naar hem toe zodat ik beter bij zijn lippen kan. Ik bijt een keer zacht in zijn onderlip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hoe durf je me zo ter onderschatten." grijnsde ik.
    Ik nam haar handen vast en hief die op, met de binnenkant naar boven.
    "Hou je handen zo en sluit je ogen." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik grijns en duw haar zachtjes in het zand en ga over haar hangen zodat het makkelijker is om haar te zoenen.

    Alexi
    Ik doe wat hij vraagt. Ik voel me heel belachelijk nudat ik zo sta, alsof ik water ga opvangen zoals regen. Het is nu bloedheet buiten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake duwt me zachtjes achterover in het zand en hij hangt boven me. Ik leg mijn hand in zijn nek en de ander tegen zijn borstkas. Ik zoen hem gewillig verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Grijnzend blijf ik haar handen bij haar polsen vasthouden en sluit dan ook mijn ogen. Ik concentreer me en al snel voel ik haar handen een beetje naar beneden gaan door het plotselinge gewicht. Toen ik mijn ogen opende lag er inderdaad een bal in haar handen.
    "Wat was het probleem?" vroeg ik met een grote grijns.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Wil je nog wat surfen?' fluister ik tegen haar lippen aan. Ik hun het haar wel, ik zal nu maar toeschouwer zijn maar later kan ik weer surfen.

    Alexi
    'Dat ik je ga inmaken?' grinnik ik speels terug. 'Wat zijn de goals?' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik lachte en liep het strand op. Ik nam gewoon wat hout dat daar heeeeel toevallig lag xD... en stak dat in de grond. Twee langs elke kant.
    "Zo, dat moeten we het maar mee doen." zei ik en keek haar toen aan. "Dames eerst?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Nee,' fluister ik terug. 'Ik wil jou.' en ik kus hem weer zacht en teder verder. De kus heeft een intens randje. Ik ga Jake echt niet alleen laten nu, maar dat is niet de reden dat ik hier blf. De reden dat ik hier blijf is dat ik bij Jake wil blijven om hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Oke begin maar Axton.' Mijn wraak voor het cancelen van mijn koppige stakingsactie. 'Nee grapje, ik begin wel.' en ik glimlach. Ik begin de bal van mijn ene naar mijn andere voet te rollen om er weer in te komen en begin dan te rennen naar zijn helft toe terwijl ik de bal uit zijn buurt houd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'