• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [En weer een activiteit is gedaan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar iets verrast aan. 'Serieus?' Ik kijk haar breed glimlachend aan. 'Dank je.' zeg ik vrolijk en knuffel haar weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik heb heimwee naar Jaimes.. :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awwww Elliedoos (: wat lief! Ik ben er heel af en toe, als internet meewerkt.]

    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes naar Jake. 'Alleen dan gaan we wel met de taxi, en niet met de fiets.. Ondanks dat je niet mag reizen... En rustig aan moet doen...' maar ik knuffel Jake wel terug. 'Ik ga me echt schuldig voelen als je iets gebeurd,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dan is het mijn eigen schuld, Les.' fluister ik 'Het is mijn keuze om roekeloos te zijn, jij doet al genoeg je best.' en ik glimlach. Ik probeer op te staan, wankel even maar sta dan toch weer stabiel op mijn voeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jaimess! :3 Mijn mini-bibliotheek bestaat nu uit 35 boeken :D}

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik word weer verlegen door zijn woorden maar probeer dat te verdingen en me weer te concentreren, ik ga weer wat sneller en kreun zachtjes. Dit is geweldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Met 1 hand bleef ik haar borst masseren, terwijl ik de ander naar beneden liet glijden. Met mijn duim bespeelde ik haar clitje, terwijl onze kreunen de kamer vulden. God, gelukkig was Jake hier niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Na een tijdje word het lastiger maar ik blijf doordoen, nog sneller. Ik hoop dat die muren goed geisolleerd zijn anders is dit behoorlijk genant. Ik kus hem even zachtjes maar ga dan weer verder. Jammer genoeg kan ik hem niet kussen zonder te stoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik probeer haar een beetje te helpen door zelf ook wat stotende bewegingen te maken. Ondertussen blijf ik over haar clitje strelen en haar borst masseren.
    De warme golven spoelden door mijn lichaam, maar ik hield mezelf tegen, wachtend tot zij eerst zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik tril zachtjes en gooi mijn hoofd even in mijn nek als ik weer luid kreun. Mijn ademhaling versnelt en het trillen word erger. Voor ik het goed en wel besef kom ik klaar maar blijf doordoen voor hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kom vlak na haar klaar en greep haar bij haar heupen. Ik duwde haar zachtzinnig van haar af en legde haar naast me neer. Mijn ademhaling ging hijgend, terwijl ik mijn lippen op de hare drukte.
    "Ik weet niet waar ik je aan verdient heb." fluisterde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach 'Dat is hetzelfde wat ik al de hele tijd denk over jouw.' zeg ik zachtjes en kijk hem lief aan. 'Laten we één ding afspreken we maken van die ochtendseks geen gewoonte.' en ik grinnik. Ik kijk even naar de klok, als het klopt zal ik over ongeveer een kwartiertje over moeten geven. Jep ik kan het timen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Jah... als Jake eenmaal terug is, zal het ook niet meer mogelijk zijn." glimlachte ik.
    "We moeten ervan profiteren... waar is hij eigenlijk?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik schud mijn hoofd 'Ik heb geen flauw idee maar nu je het zegt ik heb Leslie ook al een tijdje niet meer gezien.' Ik pak mijn gsm en bel naar Jakes nummer. Hi, ik ben het, en als je niet weet wie ik ben, leg dan gewoon af dude. Ik rol met mijn ogen en spreek iets in. 'Hi Jake, het is Alexi, ik & Axton vragen ons af waar je bent. Groetjes.' en ik leg af en ga weer in Axton's armen liggen. 'Opgelost.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'