• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes, maar die verdwijnt als Jake wankelt. Ik sta op en ga voor hem staan. 'Weet je het zeker?' vraag ik aan hem. Ik ga het hem niet verbieden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik. Ik kan dit wel en desnoods kijk ik toe hoe Leslie surft. Ik pak wat kleren uit de kast en kan ze al wat beter aan doen dan gisteren. 'Les? Als het niet lukt, kijk ik wel ok?' zeg ik om haar gerust te stellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik drukte mijn lippen op haar kruin.
    "Mijn slim meisje." grinnikte ik en zuchtte, terwijl ik me goed tegen haar aan nestelde. "Ik hou van je."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Hou ook van jouw.' zeg ik en kus hem even zacht voor ik weer naar het plafond kijk. 'There we go again. Wacht even.' zeg ik en spring weer recht om als gevolg weer over de wcpot te hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    In plaats van te wachten, zoals ze gezegd had, volgde ik haar en hield haar haren uit haar gezicht, terwijl ze alles eruit gooide.
    "Jammer dat we die zwangerschap niet voort kunnen spoelen. Ik kan niet wachten om ons kindje te zien, maar vind het verschrikkelijk om jou te moeten zien lijden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik zou het niet echt lijden noemen.' zeg ik in poging om het luchtig te laten klinken maar die poging word tenietgedaan als er een nieuwe golf misselijkheid over me heen gaat. Als mijn maag leeg ik pak ik een glas water, spoel mijn mond en poets mijn tanden. 'En jammergenoeg hoort dit erbij.' voeg ik er aan toe. 'Maar ik heb het ervoor over.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het zou toch fijner zijn zonder..." glimlachte ik en legde mijn hand op haar onderrug.
    "Hmm, maar je woorden bewijzen al hoe een goede moeder je gaat worden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en wil hem kussen maar bedenk me. Niet zo aangenaam als je net overgegeven hebt dus ik ga verder met tanden poetsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging op het gesloten toilet zitten, terwijl ik wachtte tot ze klaar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Als ik klaar ben draai ik me om. 'Ik ga douchen.' zeg ik en aangezien ik toch nog naakt ben stap ik onder de douche. 'Kom je ook?' vraag ik glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Natuurlijk, my lady." glimlach ik en volg haar onder de douche. Ik doe de glazen deuren achter ons dicht en kijk haar glimlachend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Axton, denk je dat we dit kunnen? Ik bedoel zijn we niet te jong?' vraag ik doelend op het kindje in mijn buik. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerd ga doen en het kindje zijn of haar toekomst verpest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik dacht er serieus over na.
    "Ik weet zeker dat we het kunnen." zei ik dan. "Samen kunnen we alles. Trouwens... Je oma kan ons helpen... Mijn moeder kan ons ook helpen. Zij is anders dan mijn vader... zij is veel liever. Maakt zich zelfs kwaad op mijn pa, omdat hij zo stom doet. Maar nu is zelfs hij veilig terrein." mompelde ik nadenkend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach zwakjes. 'Ik moet nog iets levensgevaarlijks doen.' grinnik ik 'Mijn ouders het nieuws vertellen.' lach ik zachtjes. Ik zie er de humor wel van in. Hun bekrompen perfecte wereldje krijgt een barst aangezien ze zich aantrekken van wat anderen denken en een tienermoeder als dochter? Ik zucht dan weer en word serieus.'Ik moet oma straks bellen, ik heb het beloofd. Ze was naar een wiccavriendin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'