• Wat zouden jullie er van vinden als er over 10 a 20 jaar de harry Potter films een remake krijgen? zouden jullie er blij mee zijn of frustreerd het je juist? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

    Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk. Omdat ze in een remake vaak dingen anders doen, en het niet meer zo goed word als het was. Kijk maar naar de Clahs of titans film. Was een hele goede film, ik had er geen problemen heb daar best van genoten. Maar Pegasus was zwart..hij hoort wit te zijn! En ik dnek gewoon dat , dat in Potter ook gebeurd. Hagrid word een skinhead. Dus na mijn mening liever geen remake. maar wat denken jullie?

    Cumberbitch schreef:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    @leannan haha ja nou ik ben er nu al "upset" over! Ik heb er gewoon geen vertrouwen in. haha dat zou wellicht een mogelijkheid zijn. xD En dumbledore die loopt zonder baard ofso. nee, het word gewoon raar, een rare remake dat kan je nu al aanvoelen. bovendien niemand gaat het beter doen dan Alan Rickman of dan Radcliffe of Emma watson of dame Maggie Smith enz o kan ik nog wel ff doorgaan..die waren allemaal perfect voro hun rol. End an was ik Richard Harris nog niet vergeten

    Stratosphere schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ze mogen van mij de Harry Potter films niet aanpassen, maar bijvoorbeeld wel dat Harry Potter 1,2,3 en 4 in 3D uitkomen, of alle films zelfs in 4D. Dat lijkt me nou echt gaaf!!
    (De rest van de films was toch al in 3D, of niet??)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Stratosphere schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    Ik keek gister deel 2 met mijn broertje, en de effecten waren inderdaad niet zo echt, vooral bij de beuk niet...


    Food.

    Oh kom op zeg <_<

    Harry Potter is een serie van minimaal 7 films. Om dat allemaal te rebooten moet je veel vertrouwen hebben dat het een success wordt. En dat gaat moeilijk met een boekenserie die iedereen zelfs in het gunstigste geval tien jaar geleden is vergeten. Iedere generatie kinderen heeft zijn eigen dingen waar ze mee opgroeien: Voor sommigen was het de boeken van Lord of the Rings, voor anderen was het Star Trek en Star wars en voor ons was het Harry Potter. Over twintig jaar hebben ze weer wat anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    Het zou best kunnen dat er ooit een remake komt, maar ik denk niet dat dat over tien of vijftien jaar al zal zijn. Deze films zijn namelijk heel bekend, waren erg duur en bovendien vindt vrijwel iedereen ze ook heel erg goed. Daniel Radcliffe is hét gezicht van Harry Potter en dat geldt ook voor veel van de andere acteurs en hun rollen, en ik denk niet dat de meeste mensen dat binnen de volgende twee decennia alweer vergeten zullen zijn.
    Voorlopig hoef je je daar dus waarschijnlijk nog geen zorgen over te maken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk niet dat ze remakes gaan maken. Over zoveel jaar hebben de kinderen van dan weer hun eigen series die heel bekend zijn. Die zullen echt niet geïnteresseerd zijn in Harry Potter, net zoals wij niet meer geïnteresseerd zijn in veel series die vroeger heel geliefd waren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Cumberbitch schreef:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zoals Sofie zegt, het zal komen, maar ik heb de dvd-box en voor mijn eventuele nageslacht zal ik liever die aan hun laten zien dan een remake, hoe goed ie ook is. Éérst de eerste verfilming, dan kiezen ze maar. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het wordt nooit meer hetzelfde met andere acteurs..

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 6:54 ]


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Ik denk zeker neitd at harry Potter ooit vergeten zal worden! Ik bedoel...je hebt het wel over het verhaal der verhalen! Het is de mest verkochte boekenserie ooit. En de films dragen niet voor niets de titel " Highest Grossing film franchise ever" dus zolang wij onze toekomstige kindere blijven voorlezen in Potter zal dat zeker niet vergeten worden maar juist doorvertelde worden. daar vertrouw ik op, daar is deze serie wel sterk genoeg voor. Ik ga er akkoord mee dat de remakes vreselijk worden! De britse filmindustrie zit nu al aan hun top. Ik durf niet in te beelden hoe het over 20 a 25 jaar is..

    Potterfan schreef:
    Ik denk zeker neitd at harry Potter ooit vergeten zal worden! Ik bedoel...je hebt het wel over het verhaal der verhalen! Het is de mest verkochte boekenserie ooit. En de films dragen niet voor niets de titel " Highest Grossing film franchise ever" dus zolang wij onze toekomstige kindere blijven voorlezen in Potter zal dat zeker niet vergeten worden maar juist doorvertelde worden. daar vertrouw ik op, daar is deze serie wel sterk genoeg voor. Ik ga er akkoord mee dat de remakes vreselijk worden! De britse filmindustrie zit nu al aan hun top. Ik durf niet in te beelden hoe het over 20 a 25 jaar is..


    ...

    Dude. Let it gooooooooo. Iedere generatie heeft zijn eigen boekenseries. Voor jou was dat HP, voor sommigen was het LOTR en voor sommigen was het Twilight. geen reden om te gaan zitten paniekeren over hoe eventuele remakes van een serie boeken die wss geen remake krijgen er uit gaan zien.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sapientia schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^

    Precies, en gewoon om je kinderen te laten zien van wat er nou eigenlijk veranderd is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Companion schreef:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli