• Diesel is dus een Amerikaanse bulldog die doodgetrapt is door een oud echt paar omdat hij zogezegd hun hond bedreigde. De man hield Diesel bij de leiband vast terwijl hij in z'n buik bleef schoppen, en de hond verzette zich niet eens, maar toch bleef hij schoppen tot Diesel dood neerviel.
    Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/article/detail/1519193/2012/10/18/Stille-mars-voor-doodgetrapte-hond.dhtml

    Nu krijg ik van die reacties te horen dat een stille mars voor een hond overdreven is. Persoonlijk vind ik van niet, een hond is toch een een levend wezen met gevoelens, en ik zou blij zijn moesten mensen mij steunen, want het verlies van een hond kan heel zwaar zijn, en vooral op zo'n manier.
    Wat vinden jullie hiervan? Is het overdreven of niet?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Beetje oud nieuws voor mij, maar ik woon er best wel dichtbij.

    Ik vind het verschrikkelijk voor de eigenaar van Diesel, ontzettend ziek van degene die Diesel heeft doodgetrapt, maar een stille tocht vind ik toch wel overdreven. Doe dan een condoleance of zo. Ik vind het zo zielig, want bulldogs zijn zulke lieve honden :c


    Destroy what destroys you.

    Ik vind het overdreven. Kijk, het is erg wat er is gebeurd, maar dan kan je wel voor elke mishandelingszaak van wat voor soort ook een stille mars houden. Dan blijf je bezig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Neu, ik vind 't niet overdreven. Als dat een manier van verwerken is voor die mensen, dan so be it (: Persoonlijk vind ik 't wel een mooie gedachte. Waarschijnlijk zou ik 't zelf niet doen, maar zeker niet overdreven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal niet overdreven. Wat een harteloze klootzak ben je als je een dier dood trapt. Bah.


    You are beautiful, you are love.

    O ja hoor, ik hield eens een mars in de jaren veertig. Goede oude tijd... (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O ja hoor, ik hield eens een mars in de jaren veertig. Goede oude tijd... (cat)


    For mr Chuckles? :C

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is een bulldog. Waarom komt er nooit een stille mars als die weer eens kinderen doodbijten?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Het is een bulldog. Waarom komt er nooit een stille mars als die weer eens kinderen doodbijten?
    `

    Are you fucking kidding me?
    Bulldogs zijn absoluut niet slecht, geen enkel dier trouwens, het zijn de mensen die de dieren slecht maken. Het zijn de mensen die bulldogs een slechte naam hebben gegeven, daar hebben ze zelf niet voor gekozen. Sterker nog, als iemand eens gebeten wordt door een labrador of zo hoor je er niets van, nochtans gebeurt het toch.
    Ga toch weg met je "het is een bulldog", er zijn al genoeg retards op de wereld.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind een stille mars wat overdreven, maar dat er aandacht aan wordt besteed, vind ik goed. Ik kan echt boos worden om hoe sommige mensen omgaan met dieren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Omnivium schreef:
    Helemaal niet overdreven. Wat een harteloze klootzak ben je als je een dier dood trapt. Bah.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Barrelrider schreef:
    Ik vind het overdreven. Kijk, het is erg wat er is gebeurd, maar dan kan je wel voor elke mishandelingszaak van wat voor soort ook een stille mars houden. Dan blijf je bezig.


    comfort in c h a o s

    Ik vind dat die hond dat best verdiend, want het is vreselijk dat mensen zo harteloos kunnen zijn.
    Als een dier niet zou voelen, zou hij zich ook niet verzetten tegen de dingen die hij niet leuk vind.

    Ik vind het echter overdreven om voor ieder dood wezen, mens of dier, een stille mars of een monument neer te zetten. Misschien is de mars dan het beste, want met zo'n monument kom je niet van de gedachte af dat er weer iemand is gestorven.
    Als we voor iedereen een mars zouden houden, zouden we op straat kunnen blijven leven.

    Maar zoals ik al zei, ik vind het vreselijk voor die hond en hij verdiende het zeker niet om zo aan zijn einde te komen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het is heel erg wat er gebeurt is, maar persoonlijk vind ik het overdreven. Overal op de wereld worden er dieren mishandelt, doodgetrapt, leven gevild,... en daar wordt ook geen stille mars voor gehouden. Ik hou van honden, ik heb er zelf twee, maar ik vind dit toch wel een beetje overdreven.

    Tsja, het is en blijft een hond. Sorry voor dat beest en die baasjes is het erg maar een stille tocht vind ik echt wel te overdreven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omnivium schreef:
    Helemaal niet overdreven. Wat een harteloze klootzak ben je als je een dier dood trapt. Bah.


    •*• Lululu •*•