• Wat zouden jullie er van vinden als er over 10 a 20 jaar de harry Potter films een remake krijgen? zouden jullie er blij mee zijn of frustreerd het je juist? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

    Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk. Omdat ze in een remake vaak dingen anders doen, en het niet meer zo goed word als het was. Kijk maar naar de Clahs of titans film. Was een hele goede film, ik had er geen problemen heb daar best van genoten. Maar Pegasus was zwart..hij hoort wit te zijn! En ik dnek gewoon dat , dat in Potter ook gebeurd. Hagrid word een skinhead. Dus na mijn mening liever geen remake. maar wat denken jullie?

    Sapientia schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ach, het gaat waarschijnlijk wel gebeuren inderdaad. Ik zou het inderdaad wel zonde vinden van de acteurs, maar zoals er al eerder werd gezegd is dit wel de manier waarop het weer aan zal slaan op een volgende situatie. Mij maakt het eerlijk gezegd niet heel veel uit als dat gaat gebeuren; als er een remake van een film is, zegt dat alleen maar wat over de kwaliteit van de film. Bij slechte films gebeurt zoiets simpelweg niet.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:29 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Stiekem hol ik toch naar de cinema, hoor (;
    Maar ze kunnen nooit tippen aan de originele films en cast.
    Wat wel spannend is, zijn de technologische mogelijkheden die ze binnen een twintigtal jaren zullen hebben!


    The pen is the tongue of the mind

    Ik zou hem wel kijken, gewoon omdat ik nieuwsgiergig ben.Ze zullen voor mij niet het geweldige gevoel geven dat ik bij de oude films heb, omdat ik dara mee opgeroeid ben. Maar ik dnekniet dat men Harry Potter snel zullen vergeten, als ik later ooit kinderen krijg ga ik ze zeker voorlezen uit de boeken. En kijk naar Lord of the Rings die boeken komen uit 1957 en bijna iedereen kent ze nog.


    Art is the only way to run away without leaving home.

    Dan trek ik al mijn haar uit mijn kop.
    Het is juist de bedoeling dat alles zo oud lijkt, ze hadden evengoed allemaal kunnen rondlopen met een Ipad en een cyberbattle gehouden ipv een echt gevecht.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind sowieso de boeken het belangrijkste, eigenlijk. De films zijn echt niet de beste ooit gemaakt, maar van de boekenserie zelf vind ik van wel. Dus van mij mogen in ieder geval nooit de boeken veranderen en eigenlijk de films ook niet.. Hoewel, ik zal ze dan wel kijken, maar ze kunnen echt nooit tippen aan de echte. Het magische is er dan voor mij af.
    Ik vond de oude charlie and the chocolate factory ook veel beter dan de nieuwe, maar de meeste mensen vonden de tweede juist veel leuker..
    Dus ik denk dat over HP de meningen ook verdeeld gaan worden..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    xSTARSHIP schreef:
    ALS het er al komt, dan ga ik in ieder geval meteen naar de bioscoop met mijn kinderen. :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik denk dat als er een remake komt, dat het best goed mogelijk zou kunnen zijn dat alleen de laatste 2 films worden geremaked. 8 films is namelijk wel veel voor een remake.
    Maar ik zou er geen problemen mee hebben, maar Emma Watson, Rupert Grint en Daniel Radcliff zullen altijd mijn/onze Hermelien, Ron en Harry zijn.

    En ik ben wel benieuwd naar Hagrid als skinhead x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nikolajevna schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    •*• Lululu •*•

    Nee, lijkt me vreselijk frustrerend...


    "If you were half as funny as you think you are you'd be twice as funny as you are now"

    Ik weet het niet, misschien is het niks maar ja, don't judge a book by it's cover: neither a film. (Mocht het komen)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee, gewoon niet. Ik kan het echt niet aan als ik een andere Hermione, Ron en Harry zie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Page394 schreef:
    Ik vind sowieso de boeken het belangrijkste, eigenlijk. De films zijn echt niet de beste ooit gemaakt, maar van de boekenserie zelf vind ik van wel. Dus van mij mogen in ieder geval nooit de boeken veranderen en eigenlijk de films ook niet.. Hoewel, ik zal ze dan wel kijken, maar ze kunnen echt nooit tippen aan de echte. Het magische is er dan voor mij af.
    Ik vond de oude charlie and the chocolate factory ook veel beter dan de nieuwe, maar de meeste mensen vonden de tweede juist veel leuker..
    Dus ik denk dat over HP de meningen ook verdeeld gaan worden..


    Ik denk dat de mensen die eerst de tweede HP film hebben gezien en dan pas de eerste de tweede leuker gaan vinden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Toch laat ik lekker mijn kinderen van kleins af aan de originele films kijken. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Als er over ongeveer 20 jaar een remake komt denk ik dat J.K. Rowling nog wel leeft. Die heeft tot nu toe altijd wel wat invloed op de films gehad, dus ik denk niet dat Hagrid een skinhead zal worden. Als er een remake komt denk ik dat ik heel erg emotioneel zal zijn en ik zal mijn kinderen meenemen naar de bioscoop die me dan raar aan zullen kijken omdat ik zo zit te snotteren.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.