• Zijn er nog RPGs die mensen nodig hebben? Het liefst een beetje met ervaren mensen er in en met een goede lijn.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Niemand? Hij mag ook al zijn begonnen hoor.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Als je nou eens zei welke RPG je wilt, zoals One Direction of Harry Potter etc, kom je misschien iets verder.(A) En anders maak je er toch zelf een?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb net geen tijd om zelf een RPG aan te maken en ik heb daar ook geen idee voor.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Our Worst Nightmare
    Old Friends
    This World
    :3, hopelijk vindt je er een leuk :)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb wel een rpg ,maar hij loopt een beetje dood,dus als je wil meedoen ,het mag altijd ;3 als je geintereseerd bent zal ik wat uitleg geven erover


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    + This World is van mij, Our Worst Nightmare niet, Old Friends ook niet, maar omdat de oorspronkelijke gestopt is, maakte ik het topic ;P


    Tijd voor koffie.

    Strange Nights.
    Link.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Synaisthmata schreef:
    + This World is van mij, Our Worst Nightmare niet, Old Friends ook niet, maar omdat de oorspronkelijke gestopt is, maakte ik het topic ;P

    Ik kan Our worst nightmare nergens vinden, heb je een link?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    (...)
    Ik kan Our worst nightmare nergens vinden, heb je een link?


    Hierzo! Klik!, er zijn trouwens maar weinig mensen die meedoen, maar we bouwen het op ;P


    Tijd voor koffie.

    The Middle Ages


    > (Nog niet begonnen) Survival of the fittest <
    Vuist van de goden (rollentopic)
    ~~
    hopelijk zit daar wat bij


    Aan niets denken is ook denken.

    Vandaag is die van mij gestart, The Hunger Games ft. Celebrities. Er zijn 3 mensen die niet gespeeld worden en die dood zullen gaan in het bloedbad, maar als je wil meespelen check je maar even het rollentopic, en verander je jouw personage door iemand van het bloedbad.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Hier kan je meedoen

    Hier kun je je aanmelden voor ervaren RPG'ers lijst (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De vondst van Athene, het de basis is een beetje saai, maar het is uitgegroeid tot een groep vrienden met bovennatuurlijke krachten, op een internaat, die alleen maar drama's beleven. Je kunt zelf kiezen wie en wat en hoe je bent. Hij is wel begonnen, hier wat links:

    Actieve topic, kun je eventueel even in kijken, kijk niet naar het eerste bericht niemand houd zich er nog aan...
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498

    En het rollentopic: Ook hier weer niet naar het eerste bericht kijken, het faalt een beetje.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843


    ©1998