• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oh, dat is juist de lastigste leeftijd, pubers
    Maar die school van mij moet wel hun zaken beter op orde stellen, maar dat kunnen ze blijkbaar niet
    Had vorig jaar ook altijd gezeik met die school
    Een klasgenoot van me zei vanmorgen dat Zadkine failliet is, geen idee of het waar is, maar als het zo is, dan ben ik benieuwd hoelang deze school overeind blijft staan ;p


    Ach, kleuters vind ik ook niet leuk, haha.

    Oh, dat is ook prettig :') Haha. Ik weet dat veel hogescholen en universiteiten alles slecht bij elkaar hebben. Een vriendin van mij moest zich inschrijven voor een tweede jaar op de universiteit maar die opleiding bestond niet meer, terwijl ze net daar d'r eerste jaar had afgerond :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ach, kleuters vind ik ook niet leuk, haha.

    Oh, dat is ook prettig :') Haha. Ik weet dat veel hogescholen en universiteiten alles slecht bij elkaar hebben. Een vriendin van mij moest zich inschrijven voor een tweede jaar op de universiteit maar die opleiding bestond niet meer, terwijl ze net daar d'r eerste jaar had afgerond :')

    Jeetje, dat is balen
    Maar al die scholen hier zijn kut
    Op Albeda knoeide ze met mijn cijfers, alleen daar had ik nooit last van lessen die uitvielen, in het begin hadden we ook weinig lessen, maar ze gingen wel altijd door
    Een hele enkele keer viel er wel eens wat uit omdat de docent ziek was
    Alleen Engels hadden we een hele tijd niet omdat de lerares geopereerd werd enzo, en er was geen vervanging :S

    God, ik ben echt kapot. Heb het idee dat ik elk moment in slaap kan vallen maar ik moet zo eerst nog trainen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Jeetje, dat is balen
    Maar al die scholen hier zijn kut
    Op Albeda knoeide ze met mijn cijfers, alleen daar had ik nooit last van lessen die uitvielen, in het begin hadden we ook weinig lessen, maar ze gingen wel altijd door
    Een hele enkele keer viel er wel eens wat uit omdat de docent ziek was
    Alleen Engels hadden we een hele tijd niet omdat de lerares geopereerd werd enzo, en er was geen vervanging :S


    Ik denk dat elke school wel z'n minpunten heeft. Maar ja, wel vervelend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik denk dat elke school wel z'n minpunten heeft. Maar ja, wel vervelend.

    Sinds ik MBO doe heb ik alleen maar problemen
    Behalve op dat vorige Zadkine, daar ging het wel gewoon goed, maar die is gesloten, failliet, die zitten nu allemaal hier
    En alle opleidingen van het Zadkine tegenover ons zitten ook allemaal hier, want dat gebouw wordt gerenoveerd
    Eén en al drukte bij ons op school haha

    Ik ben school nu al beu --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Ik ben school nu al beu --

    Anders ik wel

    Piazon schreef:
    Ik ben school nu al beu --

    Anders ik wel...


    Chaos is a ladder.

    Jeeejjj! Mijn benen zijn afgestorven maar ik ga wel squashen <3 Lovin'it


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Jeeejjj! Mijn benen zijn afgestorven maar ik ga wel squashen <3 Lovin'it

    Veel plezier! (:


    Chaos is a ladder.

    Die Tim uit GTST ohmygosh <3.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Helleu Babes(flower) Naomi is backkkkk!!!


    ~

    Posey schreef:
    Die Tim uit GTST ohmygosh <3.

    Tim? No way. Mike!


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Tim? No way. Mike!

    Haha, Mike is idd knapper haha

    -Dead-

    Door mijn neus kon ik geen ademhalen tijdens het rennen. Haha. Ging niet zo goed :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."