• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Mijn naam mag je wel gebruiken hoor, lolol :'D. Jeeeezus, dat word het meest geniale verhaal van Q ahsdjfhlerl. _O_

    Ikr. Hahahaha. Ik wil even toestemming van iedereen, voordat ik ga beginnen, but I can't even waiiit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    Het was zo'n mooie droom hè. Maarhé, zal ik dan onze echte namen gebruiken en het vanuit mijn POV schrijven, of gewoon derde persoon of andere namen die jullie dan uitkiezen en je representeren, plus foto van iemand of whatevaaah? De leeftijd blijft dus wel hetzelfde, dus het WK is in 2014, dan zijn ik en Kim negentien, Claire en Marjolien zijn dan twintig, etc, etc.

    Dat moet je echt doen (:

    Whittemore schreef:
    (...)
    Ikr. Hahahaha. Ik wil even toestemming van iedereen, voordat ik ga beginnen, but I can't even waiiit.

    asjkhrjelgre


    ars moriendi

    Whittemore schreef:
    Het was zo'n mooie droom hè. Maarhé, zal ik dan onze echte namen gebruiken en het vanuit mijn POV schrijven, of gewoon derde persoon of andere namen die jullie dan uitkiezen en je representeren, plus foto van iemand of whatevaaah? De leeftijd blijft dus wel hetzelfde, dus het WK is in 2014, dan zijn ik en Kim negentien, Claire en Marjolien zijn dan twintig, etc, etc.


    Dat klinkt helemaal geweldig! _O_ Mijn naam mag je best gebruiken hoor! (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Dat klinkt helemaal geweldig! _O_ Mijn naam mag je best gebruiken hoor! (:

    Jaj, stuur me even in een pb´tje je voornaam en eventuele verzonnen achternaam die op je echte lijkt. Leeftijd+geboortedatum, steekwoorden van je karakter en uiterlijk, plus je footie. Het liefst geen dubbele.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    asjkhrjelgre


    OMYGOD DIE GIF. CUTE.
    En misschien krik ik inderdaad de leeftijd wat op met 4 / 5 jaar max.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moi eem!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Tien meiden en allemaal hebben ze één ding gelijk. Eindelijk, na twee jaar lang bijkletsen en heel wat wedstrijden bijwonen is het zover. Het Wereld Kampioenschap voetbal is in aantocht en niet zomaar één, één om niet meer te vergeten. Wanneer de Benjamin van de groep onverwachts aan een vip arrangement komt voor het feest, is de keuze dan ook snel gemaakt. Onder één voorwaarde neemt ze de negen andere dames mee; Via Argentinië zal de groep in een busje naar Brazilië reizen en daar op een Oranje camping bivakkeren. De deal is snel gesloten en de meiden pakken hun koffers al feestend in om zo naar Schiphol te vertrekken en het festijn van start te laten gaan. Wat de dames nog niet weten is dat er zowel liefde, ruzies als veel ongeluk op hun weg ligt. Zullen ze dan toch hun favoriete voetballer ontmoeten, of keurt hij ze geen eens een blik waardig?

    Wooooooesh, what do you thinkkk? Ik pas trouwens alle achternamen aan in iets dat je er vanaf kan leiden. Dus als je zelf een idee hebt, zeg het maar. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kom net terug van mijn oma hè. Ze loopt weer, oh my gosh, jullie moeten eens weten hoe blij ik nu ben. Ze loopt en dat is het dan ook wel maar toch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Wooooooesh, what do you thinkkk? Ik pas trouwens alle achternamen aan in iets dat je er vanaf kan leiden. Dus als je zelf een idee hebt, zeg het maar. (:



    Ammyyyyy!!! Ik ben nu al verliefd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)


    Ammyyyyy!!! Ik ben nu al verliefd!

    Whieeee! En echt blij voor je oma, mooi dat het beter gaat. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Whieeee! En echt blij voor je oma, mooi dat het beter gaat. (:


    Thanks girlie, ik ben echt super blij nu, haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat een hitte. En morgen alweer naar school, ach ja, hoef nog maar 3 jaar. (cat)


    Chaos is a ladder.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:


    Whahahaha xD