• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys, look what I made. Ik weet dat niet iedereen erop staat, maar als je dus weer eens in het topic voorbij komt, waarschuw dan even, dan pas ik het wel aan, want de andere was ook zo verouderd, en niet elke speler stond daarin, jeuj. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OMFG. Amy, dat is zó mooi. Die foto van Wes is zo cute daarin!


    Chaos is a ladder.

    Oh my gosh, Amy. I love it <3 Echt geweldig!

    Hij staat in de begin post
    :Y)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geweldig Amy! _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Die is echt mooi gelukt :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw Amy, die is echt leuk <3

    Hihiih thank you girlies. Now I'm off to bed. Morgen weer naar school en hoewel ik een hele week ziek thuis heb gezeten, heb ik totaal geen zin. God, wat een kutklas heb ik. Ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Succes meisje. Ik ga ook mijn bedje in. Morgen mag ik me namelijk om 7.45 op school melden dus dat wordt om 7.15 op de fiets :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    Hihiih thank you girlies. Now I'm off to bed. Morgen weer naar school en hoewel ik een hele week ziek thuis heb gezeten, heb ik totaal geen zin. God, wat een kutklas heb ik. Ugh.

    Ben ik dus gelukkig niet de enige. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Goede middag. Ik heb een besluit genomen. NOOIT kinderen voor mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pff, wat een rotdag
    Om de haveklap tussenuren (ik haat tussenuren)
    en onze laatste les ging niet door omdat de leraar niet op kwam dagen, maar dat was zijn schuld niet, want op zijn rooster stond dat we om kwart voor 4 les van hem zouden hebben, bij ons stond er 3 uur

    @Deem, waarom geen kinderen ??

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:26 ]

    VanDerVaart schreef:
    Pff, wat een rotdag
    Om de haveklap tussenuren (ik haat tussenuren)
    en onze laatste les ging niet door omdat de leraar niet op kwam dagen, maar dat was zijn schuld niet, want op zijn rooster stond dat we om kwart voor 4 les van hem zouden hebben, bij ons stond er 3 uur

    @Deem, waarom geen kinderen ??


    Ze luisteren niet, lezen niet en praten alleen. Gewoon irritant, haha. Continue het zelfde uitleggen terwijl zelfs een drie jarige het kan.

    Hoe is dat dan met dat laatste uur gegaan? Mocht je gewoon weg?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ze luisteren niet, lezen niet en praten alleen. Gewoon irritant, haha. Continue het zelfde uitleggen terwijl zelfs een drie jarige het kan.

    Hoe is dat dan met dat laatste uur gegaan? Mocht je gewoon weg?

    Hoe oud waren die kinderen ??

    We zijn naar die leraar toegegaan, we hebben gezegd dat wij een half uur hebben gewacht
    We mochten wel weg, en hij zou dan regelen dat we niet absent staan omdat wij er niks aan konden doen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hoe oud waren die kinderen ??

    We zijn naar die leraar toegegaan, we hebben gezegd dat wij een half uur hebben gewacht
    We mochten wel weg, en hij zou dan regelen dat we niet absent staan omdat wij er niks aan konden doen


    Tussen de twaalf en de negentien :') Haha.

    Oh, dat is wel netjes afgehandeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Tussen de twaalf en de negentien :') Haha.

    Oh, dat is wel netjes afgehandeld.

    Oh, dat is juist de lastigste leeftijd, pubers
    Maar die school van mij moet wel hun zaken beter op orde stellen, maar dat kunnen ze blijkbaar niet
    Had vorig jaar ook altijd gezeik met die school
    Een klasgenoot van me zei vanmorgen dat Zadkine failliet is, geen idee of het waar is, maar als het zo is, dan ben ik benieuwd hoelang deze school overeind blijft staan ;p