• Hallo,

    Zelf post ik mijn verhalen grotendeels op Livejournal en als iemand daar een reactie plaatst dan kun je weer op die reactie reageren.

    Nou was mijn idee om dat misschien ook voor Quizlet te gaan gebruiken. Ik vind het namelijk vreselijk vervelend dat je enkel in een PB op iemand kan reageren die een berichtje op je story heeft geplaatst.

    Nu zijn er enkel het knopje 'bericht aangeven' en 'bericht verwijderen', misschien is het een idee om daar naast nog een klein icoontje te maken (van bijvoorbeeld een briefje) met 'reageren'.

    In plaats van een quote en bijv @blabla er in te zetten, krijgt de persoon waar je op reageert gewoon een berichtje als je een reactie hebt geplaatst op zijn/haar bericht.

    Als je de reactie in een quote of @blabla zet, dan zal deze persoon het hoogst waarschijnlijk nooit lezen en als deze persoon er gewoon een berichtje over krijgt leest diegene het wel.


    Ik heb dit vooral als idee, omdat ik het zelf niet prettig vind om mensen constant maar een PB te moeten sturen om ze te bedanken voor hun leuke berichtjes.

    En voor de mensen die tegen zijn, misschien dat het een idee is om er een optie bij te maken om dit uit te schakelen bij Instellingen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:15 ]


    Always be true to yourself.

    Voor!

    Tegen, Anders word het zo druk hier.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Tegen, Anders word het zo druk hier.


    Je kan er bijvoorbeeld de optie bij maken het uit te schakelen bij instellingen.


    Always be true to yourself.

    august9 schreef:
    Voor!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Voor:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Volgens mij is dit al vaak voorgesteld :'D. Ik vind 't eigenlijk niet zo nodig, als je zo graag wilt weten of er op je berichtje gereageerd is, kijk je toch nog eens in het topic?

    Bluebelle schreef:
    Volgens mij is dit al vaak voorgesteld :'D. Ik vind 't eigenlijk niet zo nodig, als je zo graag wilt weten of er op je berichtje gereageerd is, kijk je toch nog eens in het topic?


    Ja, maar de kans dat mensen dit ook doen is erg klein. Als je er een berichtje over krijgt dan weet iedereen waar die aan toe is. De meeste mensen zijn erg lui (wil niet zeggen dat iedereen dat is) en lezen het dus niet.


    Always be true to yourself.

    Je zegt dat als je zelf een quote maakt, dat die persoon het nooit zal lezen.
    Stel dat je kan reageren op iemand, weet die persoon dat nog steeds niet. Op het forum weet je dat namelijk ook niet, voorstellen om meldingen te krijgen over reacties worden afgewezen omdat het dan een soort sociale netwerksite wordt. Conclusie: bij jouw voorstel weten mensen het nog steeds niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tegen, anders krijg je hele gesprekken op plaatsen waar niemand er op zit te wachten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Tegen, anders krijg je hele gesprekken op plaatsen waar niemand er op zit te wachten.


    26 - 02 - '16

    Bluebelle schreef:
    Volgens mij is dit al vaak voorgesteld :'D. Ik vind 't eigenlijk niet zo nodig, als je zo graag wilt weten of er op je berichtje gereageerd is, kijk je toch nog eens in het topic?


    Life is full of fake people

    Cloelia schreef:
    Tegen, anders krijg je hele gesprekken op plaatsen waar niemand er op zit te wachten.


    comfort in c h a o s

    LaJoie schreef:
    Je zegt dat als je zelf een quote maakt, dat die persoon het nooit zal lezen.
    Stel dat je kan reageren op iemand, weet die persoon dat nog steeds niet. Op het forum weet je dat namelijk ook niet, voorstellen om meldingen te krijgen over reacties worden afgewezen omdat het dan een soort sociale netwerksite wordt. Conclusie: bij jouw voorstel weten mensen het nog steeds niet.


    Dat weten ze wel omdat ze er een pb over krijgen met bijvoorbeeld een bericht als: Je hebt een nieuwe reactie, klik hier om de reactie te lezen (en dan de link naar het bericht)

    Beter lezen aub.


    Always be true to yourself.

    Memoria schreef:
    Voor:Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Eerlijk gezegd, snap ik nou nog steeds niet wat je nou precies bedoelt.


    Physics is awesome