• Hallo,

    Zelf post ik mijn verhalen grotendeels op Livejournal en als iemand daar een reactie plaatst dan kun je weer op die reactie reageren.

    Nou was mijn idee om dat misschien ook voor Quizlet te gaan gebruiken. Ik vind het namelijk vreselijk vervelend dat je enkel in een PB op iemand kan reageren die een berichtje op je story heeft geplaatst.

    Nu zijn er enkel het knopje 'bericht aangeven' en 'bericht verwijderen', misschien is het een idee om daar naast nog een klein icoontje te maken (van bijvoorbeeld een briefje) met 'reageren'.

    In plaats van een quote en bijv @blabla er in te zetten, krijgt de persoon waar je op reageert gewoon een berichtje als je een reactie hebt geplaatst op zijn/haar bericht.

    Als je de reactie in een quote of @blabla zet, dan zal deze persoon het hoogst waarschijnlijk nooit lezen en als deze persoon er gewoon een berichtje over krijgt leest diegene het wel.


    Ik heb dit vooral als idee, omdat ik het zelf niet prettig vind om mensen constant maar een PB te moeten sturen om ze te bedanken voor hun leuke berichtjes.

    En voor de mensen die tegen zijn, misschien dat het een idee is om er een optie bij te maken om dit uit te schakelen bij Instellingen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:15 ]


    Always be true to yourself.

    Ben ik nou dom of wat? Ik snap het niet. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    Ben ik nou dom of wat? Ik snap het niet. :'D


    Can't control my second personality

    Maar je kan toch ook gewoon in iemands GB reageren op een reactie? Niet alleen via een pb?


    He's a lion. Who Can Talk.

    Fanning schreef:
    Ben ik nou dom of wat? Ik snap het niet. :'D


    Nee, ik snap het ook niet S': Mijn idee van de suggestie is blijkbaar heel anders dan wat ik in mensen hun reacties lees.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Voor.


    Numbers.

    Voor!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tegen, als ik wil reageren op een reactie doe ik dat meestal in GB's, en dat vind ik prima.

    Memoria schreef:
    Voor:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.