• hallo allemaal,

    ik was dus vandaag met vriendinnen in de stad, en heb ontzettend vette schoenen gezien.


    Zo zijn ze dus ongeveer, maar dan iets donkerder.
    Het was echt liefde op het eerste gezicht, maar ik zit wel vanaf het begin ontzettend te twijfelen. Het is echt heel anders dan wat ik normaal draag (al denk ik dat het wel goed te combineren valt met mijn garderobe). Ook het feit dat het hakken zijn (ookal zijn het sleehakken), maakt me een beetje bang; ik heb ook nog nooit hakken gedragen. En, zoals ik dus al zei; het is echt héél anders dan ik normaal draag, en mensen van me gewend zijn, (al vind ik ze wel echt súpervet), dus ik ben ook een beetje bang voor reacties... En ik had volgens mij ook ergens gelezen dat het dragen van hakken slecht voor je voeten/knieën zou zijn.

    Dus wat zeggen jullie? Doen of niet? En weet er misschien iemand iets over of het dragen van hakken slecht voor je is of niet?
    Xxx.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het dragen van hakken is past slecht voor je, als je alleen nog maar op hakken gaat lopen (: Gewoon afwisselen. En als je erop kan lopen, zeker doen ^^ 't Is leuk om zomaar eens iets anders te dragen, dan je gewend bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik weet niet of het slecht is, ik draag nooit hakken
    maar ik zou het doen als je het zo leuk vindt, als je dan nog stomme reacties krijgt, zeg je gewoon: ík vind ze mooi en jullie hoeven dat niet te vinden want jullie hoeven ze ook niet aan, dus als je er problemen mee hebt, dan kijk je maar niet ;)
    ik ben zelf niet zo van de hakken, maar als jij ze leuk vindt zou ik het wel doen

    Je moet er ook echt op kunnen lopen, je wilt niet weten hoeveel wuppen wij uitlachen om dat ze bijna omvallen als ze een stap zetten. Je kunt zeggen dat jou dat niet gebeurt maar, zal ik je een geheim verklappen, schoenen zijn om lopen makkelijker te maken. Dit simpele principe is verkeerd opgevat door veel van mijn leeftijdsgenoten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ah dat zijn vette schoenen! Hebben <3


    oké me verslaving word officieel te erg >.< heb deze vakantie al 4 paar gekocht >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je ze leuk vind moet je ze gewoon kopen, dat zou ik ook altijd. Anders krijg je er spijt van.


    Life is full of fake people

    FrenchDog schreef:
    ik weet niet of het slecht is, ik draag nooit hakken
    maar ik zou het doen als je het zo leuk vindt, als je dan nog stomme reacties krijgt, zeg je gewoon: ík vind ze mooi en jullie hoeven dat niet te vinden want jullie hoeven ze ook niet aan, dus als je er problemen mee hebt, dan kijk je maar niet ;)
    ik ben zelf niet zo van de hakken, maar als jij ze leuk vindt zou ik het wel doen


    het probleem is dat ik zelf dus ook absoluut geen hakken-type ben, maar deze... ik kan het gewoon niet beschrijven.. ik denk dat ik verliefd ben...:X


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Enkel te hoge hakken zijn slecht voor je rug. Hakken van zo'n 4 cm zijn juist GOED voor je rug ;] Als je de schoenen heel graag ziet en ze op veel kan combineren, zou ik ze gewoon kopen. Het is dan geen verspilling van geld :] Ik draag geen sleehakken, maar naar het schijnt lopen die zeer comfortabel. Ze lijken ook niet superhoog, dus ik denk niet dat het een probleem zal vormen. Desnoods loop je er even thuis mee rond om eraan te wennen :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Die zijn zo vet! *.* Ik zou het gewoon doen, aangezien je ze echt leuk vindt. Ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat ik iets heel erg leuk vond, maar dat de rest daar niet aan gewend was, en toen had ik hem uiteindelijk toch niet gekocht. Vreselijk veel spijt van gehad! Dus gewoon doen. ^^


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Als je elke dag op hakken loopt is het niet goed voor je nee, maar als je afwisselt heb je er geen last van. Ik niet, tenminste.
    Daarbij; natuurlijk is het even 'wennen' om iets anders dan normaal te dragen, dat had ik ook bij m'n eerste paar hakken. Maar uiteindelijk raak je verslaafd, haha.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wooow, die lijken heeel erg op mijn schoenen die ik aanheb, alleen hebben die blokhakken.
    http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/merken/Graceland/00003001108394/Enkellaars%20met%20veter.prod?r=5&c=3&filter_brand=graceland&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_category=6&filter_cat=merken/graceland



    ik zou het doen, ik draag al zown vier jaar alleen hakken en ik heb nergens last van.


    The night is dark and full of terrors.

    Ik ben ook in 1 keer van geen hakken naar sleehakken van 8 cm gegaan
    Gaat prima, als ze je goed kan combineren waarom dan niet kopen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one