• hoi hoi,

    Mijn vraag is dus of jullie dit een mooie foto vinden, het thema was hippie xD vandaar de band
    1.



    2.klik
    3.klik

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 16:32 ]

    wat bedoel je met mooi?


    They fell in love, didn't they?

    Niet zo,je kijkt nogal vreemd vind ik. Als je "normaler" zou kijken zou hij wel leuk zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jij moet hem mooi vinden niet andere mensen.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    jij moet hem mooi vinden niet andere mensen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind hem mee vallen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Louisaaa schreef:
    jij moet hem mooi vinden niet andere mensen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik vraag de mening van andere mensen omdat ik mezelf niet altijd mooi vind

    BTW mijn broer had hier op fb gereageerd en ik zal hem straks om uitleg vraggen: 'salle hippie fieu' :s daarom denk k altij dat ik lelijk ben :s

    Iedereen is mooi op zijn of haar manier.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Iedereen is mooi op zijn of haar manier.

    Dat is waar maar vind je het een mooie foto?

    Ik vind m schattig


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    Ik vind m schattig

    Dank je ^^

    Ik ga heel eerlijk zijn, ik vind hem niet mooi, sorry. Dat soort hippiebandjes vind ik sws echt niks, dus het ligt niet aan jou.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik ga heel eerlijk zijn, ik vind hem niet mooi, sorry. Dat soort hippiebandjes vind ik sws echt niks, dus het ligt niet aan jou.

    Ook ik apprecieer je eerlijkheid maar we moesten als hippie naar het school gaan en ik vond geen bandje dus heb er snel iets genomen om over mijn hoofd te schuiven, het was de laatste 50 dagen bij ons op school en dat wordt altijd gevierd :P

    Niemand een mening meer?