• Yoda schreef op 2 juli 2012 - 20:40:
    Toestemming themawedstrijd
    Hallo Errin,
    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je themawedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!
    Groetjes, Yoda



    Wat zoek ik:
    Ik zoek maximum 15 deelnemers die actief zullen meestrijden in deze competitie. Denk goed na voor u zich inschrijft, want ik zoek enkel leden die zich 100% voor deze wedstrijd inzetten.

    Wat wordt er verwacht:
    Deze themawedstrijd wijkt een tikkeltje af van de doorsnee wedstrijden. Er valt namelijk niemand af. Per opdracht zal u een punt krijgen en op het eind van de rit wordt dan een gemiddelde van uw punten berekend. Om er voor te zorgen dat u niet meteen verliest door eens een minder goede opdracht te maken, worden uw uitschieters (beste en slechtste punt) eerst verwijderd en wordt pas daarna uw gemiddelde berekend.
    Tijdens deze themawedstrijd kunt uw zich aan verschillende soorten opdrachten verwachten (denk maar aan een schrijfopdracht, quizopdracht, zingopdracht etc.). Omdat niet iedereen talent heeft in al deze takken is het mogelijk om doorheen deze wedstrijd juist één joker te gebruiken. Deze joker zorgt er voor dat je vrijstelling krijgt voor de gekozen opdracht.

    Tijdens de eerste opdracht is het mogelijk om zich nog uit te schrijven, maar dan wordt wel van u verwacht om zelf een vervanger te vinden. Vanaf de volgende opdrachten is dit niet meer mogelijk. Wanneer er één iemand niet meer indient doorheen deze wedstrijd wordt de wedstrijd gewoon doorgezet, maar kan ik aan jullie prijzen zitten. Indien er zo goed als niemand begint in te dienen, zet ik de wedstrijd stop en kan iedereen fluiten naar zijn prijs. Werk dus alsjeblieft goed mee en verpest het niet voor een ander.

    Voor elke opdracht krijgen u twee weken de tijd om iets in te zenden. Indien u niet op tijd klaarkomt met uw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus en dit ten minste 24h vóór de deadline. U kunt maximum een week uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat.
    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een Disney karakter als naam op te geven. Indien u uw username toch verandert, verwacht ik dat u dit desondanks in deze topic meld zodat ik uw link kan aanpassen.

    Doordat dit een themawedstrijd is zal bij iedere opdracht de voorwaarden verschillend zijn. Ik vraag u dan ook om u aan deze voorwaarden te houden. Indien u bv. maar één minuut mag zingen, komt u niet met een lied van twee minuten af of indien u een werkje moet schrijven tussen de 500 en 1500 woorden, wens ik geen verhaaltjes te ontvangen van 2000 woorden. Indien u zich niet houdt aan de voorwaarden, zult u dus punten verliezen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar krijgt 6 credits.
    Degene die het net niet haalde van de winnaar krijgt 4 credits.
    Degene die op de derde plaats is gestrand krijgt 2 credits.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. U krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien u uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Uw creaties worden niet op mijn profiel geplaatst, zorg er dus voor dat ik met gemak al uw inzendingen terug vinden. Het is dus toegestaan om een bijhorende story aan te maken, maar dit is niet noodzakelijk.
    Ik waarschuw 1 week - 3 dagen - 1 dag voor de deadline.

    Daarnaast vraag ik u:
    Ik zou het appreciëren als u een andermans werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.

    De jury bestaat uit:
    Belle


    Deelnemers:
    1. Aurora
    8.5 • 7.3 • JK. • 8.1

    I • II • III • IV
    2. Rapunzel
    7.6 • 6.7 • 7.2 • JK.

    I • II • III • X
    3. Giselle
    6.9 • JK. • 8.4 • 8.8

    I • II • III • IV • V
    4. Snow White
    9.5 • 8.7 • 8.0 • 7.9

    I • II • III • IV
    5. Piglet
    6.2 • 6.5 • 6.8 • JK.

    I • II • III • IV • V
    6. Mulan - Uitstel tot 15/10
    8.0 • 8.7 • 9.1 • x.x

    I • II • III • IV
    7. Ariel
    7.4 • 7.0 • 8.4 • JK.

    I • II • III • X
    8. Nala
    6.0 • 7.3 • 6.9 • JK.

    I • II • III • X
    9. Bambi - Uitstel tot 15/10
    4.4 • 8.3 • 8.2 • JK.

    I • II • III • X
    10. Jasmine
    9.4 • 8.8 • 9.2 • 8.8

    I • II • III • IV • X


    De opdracht:



    Tijdens deze opdracht is het de bedoeling dat je rond het woordje ‘fashion’ werkt. Opnieuw is de opdracht redelijk ruim en zijn een aantal dingen toegelaten:

    • Nail-art
    • Make-up (in de zin van opmaken als in schminken voor carnaval)
    • Haardooi
    • Verkleden
    • Etc.

    Het is dus de bedoeling dat je rond de Disneymode werkt. Het is mogelijk om je te schminken als een bepaalde karakter of dat je een nail-art ontwerpt dat met Disney te maken heeft. Je mag ook iets speciaals met je haar doen of je verkleden in een bepaalde karakter. Rondom alles mag, zolang het maar met mode en Disney te maken heeft. Hoe meer accessoires hoe beter, het is dus zeker toegelaten om meerdere puntjes uit te werken. Indien je iets kiest dat niet op de lijst staat, vraag je dit best even voor de zekerheid.
    Je kiest zelf of je een foto indient van het eind resultaat of een tutorial. Het is eveneens mogelijk om een proefpersoon te gebruiken tijdens deze opdracht.
    Je dient in via pb met als titel: Opdracht 5 - karakter.


    Deadline: 13 oktober 2012
    (max. 2 dagen uitstel)


    Veel succes, geniet er van en maak Walt Disney trots!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 14:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorry van het vorige topic, dat moest even. ><
    Abo.

    Lioncourt schreef:
    Sorry van het vorige topic, dat moest even. ><
    Abo.
    Door jou heb ik dus wel geen link naar het vorig topic kunnen posten. Ik had iets van 'Wie verstoort hier mijn plan?'. Haha, maar ik hem mij laatste post dan maar aangepast.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga even de mensen die nog moeten inleveren toejuichen *O*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pyromancer schreef:
    (...)Door jou heb ik dus wel geen link naar het vorig topic kunnen posten. Ik had iets van verstoort hier mijn plan. Haha, maar ik hem mij laatste post dan maar aangepast.

    Haha oeps, sorry!

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Haha oeps, sorry!
    Hah das niet erg hoor. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lioncourt schreef:
    Sorry van het vorige topic, dat moest even. ><
    Abo.


    you know, je kan gewoon op dat knopje bovenaan drukken, [abo]? XD
    i like that option...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    you know, je kan gewoon op dat knopje bovenaan drukken, [abo]? XD
    i like that option...

    Lol, oeps dat had ik ook via dat knopje gedaan maar ik ben gewoon gewend om bij de eerste comment 'abo' te schrijven. :'D
    Fail.

    Day #11: Your Favourite Love Song?
    (Gelieve eerst op de link te klikken en dan te antwoorden. Dank u voor uw begrip.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wat ik ook doe, ik ga mijn joker niet inzetten. Dus het kan dat ik mijn quiz niet minimaal 15 vragen heeft, maar ik ben het echt aan het proberen. Zou dat dan een groot probleem zijn??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pookiebear schreef:
    wat ik ook doe, ik ga mijn joker niet inzetten. Dus het kan dat ik mijn quiz niet minimaal 15 vragen heeft, maar ik ben het echt aan het proberen. Zou dat dan een groot probleem zijn??
    Nee. Dan krijg je gewoon niet alle punten behalen op een bepaald onderdeel. In het slechtste geval kan je enkele ja-nee vragen stellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics. ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    het is me gelukt! ik heb 16 vragen, nu hoef ik hem alleen nog maar over te zetten, en dan ben ik klaar.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn topics, ik doe morgen mijn quiz wel zo ver mogelijk af (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pookiebear schreef:
    het is me gelukt! ik heb 16 vragen, nu hoef ik hem alleen nog maar over te zetten, en dan ben ik klaar.
    Super. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Keegan schreef:
    Mijn topics, ik doe morgen mijn quiz wel zo ver mogelijk af (:
    Heel leuk om te horen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?