• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk Draco aan en knik. 'Hier staat inderdaad de oplossing in voor onze opdrachten. Alleen is het even zoeken waar het precies staat' zeg ik. 'Trouwens de kamer van Hoge Nood kan je niet naar binnen toe dus ke moet opzoek naar een nieuw plan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Regenboog' Zeg ik grijnzend 'Zekerwete' Voegde ik er aan toe waarna ik een doos vond met het begin van het moeras, simpele verdubbelingsspreuk en je had een hele vleugel vol met dit sompige spul. Gewelig gewoon.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    'Hier staat inderdaad de oplossing in voor onze opdrachten. Alleen is het even zoeken waar het precies staat' ik kijk haar ongelovig aan 'Trouwens de kamer van Hoge Nood kan je niet naar binnen toe dus ke moet opzoek naar een nieuw plan' 'wat is er dan aan de hand?' dit ging ze niet menen, hoe zouden we anders het eerste deel moeten afmaken?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Oke' zeg ik grijnzend.
    Ik haal een paar potjes met regenboog kleurstof uit de kast stop het in een tas waarna ik mijn zoektocht weer voort zet. 'Volgens mij heb je het moeras of niet soms?'

    Aileen Megan Snape

    'De Weasley tweeling liep daar net naar binnen toe dus straks kunnen we pas verder met de opdracht' zeg ik en kijk hem even aan. 'Je bent er niet helemaal bij vandaag hé?' vraag ik. Mijn blik gaat de gang weer door. 'Ga je mee naar buiten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Jup, got it. Zie jij daar nog iets bruikbaars?' Vraag ik hem terwijl ik rondkijk en nog een doos opentrek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    'En waarom moest ik ook alweer mee, Ginny?' vraag ik en lachend schud ik mijn hoofd. 'Ach, het heeft lang genoeg geduurd, dus ik ga wel weer naar binnen. Opzoek naar een handdoek.' Ik knijp een pluk haar uit, om te demonstreren hoe nat ik wel niet ben.


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    'De Weasley tweeling liep daar net naar binnen toe dus straks kunnen we pas verder met de opdracht' gelukkig was het niet zo heel erg als ik verwacht had 'wat moeten hun nouu daar' vroeg ik met een grote frons op mijn voorhoofd 'Je bent er niet helemaal bij vandaag hé? ga je mee naar buiten?' ik schud mijn hoofd 'ik denk het, en oke'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik lach even. 'Geen idee.' zeg ik grijnzend tegen Adelaine. 'Sorry dat ik je meesleurde de regen in. Wat gaan wij doen, Harry? Blijven we buiten?' ik kijk hem lief aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Een bed' mompel ik en wijs naar het bed dat ergens aan de andere kant van de kamer staat. 'Ik heb hier ook nog kleurstof, vuurwerken liefdesdrank' Ik wend mijn blik af van het bed en kijk even rond. 'Nu nog even de laatste dozen doorzoeken'

    Aileen Megan Snape

    'Interesseert me eerlijk gezegd niet alleen weet ik dat ze een briljante timing hebben' zeg ik en stop het boek in mijn tas. Mijn blik richt ik weer op Draco. 'Kom dan gaan we en dat denk het kan je weglaten'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whaha, je had net twee keer Fred. Hij heeft zichzelf gekloond 0.0)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Wat dacht je van liefdesdrank over de mensen heen gieten? Dat word een drama' Zeg ik grijnzend waarna ik blijf staan kijken naar een oude kast.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (Whaha, je had net twee keer Fred. Hij heeft zichzelf gekloond 0.0)


    [Mwahaha volgens mij ook ja]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Dan denk ik dat je hetzelfde denk als dat ik denk, want wat drama is wel leuk' zeg ik grijnzend en doorzoek een van de laatste dozen. ''Wat kunnen we verder nog gebruiken?' mompel ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Helemaal doorweekt slof ik naar binnen. Ik ben net één trap op gelopen, als ik Peeves zie. Met waterballonnen. Waarom heeft hij die dingen altijd als het regent? Dan is het juist niet leuk.
    'Jeeeeeej, slachtoffer nummer één!' Vrolijk maakt hij een koprol in de lucht en gooit de eerste ballon naar beneden. Snel duik ik weg achter een kast en trek mijn stok tevoorschijn.
    'Ach houd je kop toch, stomme geest,' mompel ik, waarna ik de tweede ballon betover, zodat hij zijn kant weer opvliegt.

    (Iemand die Adelaine wilt helpen?)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Indeed' Beaamde ik, 'Wat zou deze kast hier doen Fred?' Vroeg ik hem vervolgens nogsteeds naar de kast kijkend.


    Don't be like the rest of them, darling