• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, mag hij nu nog wel denken toch? Mischien moet Lavender hem liefdesdrank geven? :3 XD}


    (dat doet Regina toch al?XD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik kan even kijken, maar als ik dan weer doordraai, moet je mij wel een klap verkopen.' Ik grijns even. 'Of Fred halen, dat werkt ook.'


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (...)

    (dat doet Regina toch al?XD)


    {Hmm.. Dan veranderen we het hier in Lavender en werkende toverdrank XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ron gaat toch met Lavender, omdat Ginny zegt dat hij nog nooit iemand gezoend heeft en verder iedereen dat wel al heeft gedaan :') Maar liefdesdrank werkt ook.)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Ik draai tenminste niet door als mijn beste vriendin met mijn broer krijgt.' zeg ik even tegen Ron. Ik grijns even naar Adelaine. 'Je een klap verkopen is leuker!' zeg ik grijnzend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Kamer van Hoge Nood of een persoon zoeken die onze planning bij houd?' vraag ik. 'Het is inderdaad een heel groot voordeel en wanneer gaan we weer daar naartoe?' vraag ik vervolgens en kijk hem grijnzend aan. 'Weet ik George en er is ook nog wel een logeerkamer voor jou vriendin'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( ik ben zo terug^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley
    'Ja.. Dat word een fantastische sleep over' Mompelde ik grijnzend, 'Kamer van Hoge Nood' Besloot ik vervolgens


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Kom op George, iets vrolijker mag ook wel en dat word het inderdaad' zeg ik grijnzend en zet een paar stappen in de richting van de trap. 'Dan gaan we daar naartoe'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Mischien moeten we dan toch maar een anti-mam alarm instaleren' Zeg ik grijnzend waarna ik met hem mee loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Word allemaal geregeld en wat ze niet weet kan ze ook niet verstoren' zeg ik grijnzend en loop dan ook weer door. 'Trouwens nadat kussengevecht van net wilde Ginny mam er ook al bij halen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Dan ben ik het helaas niet met je eens.' Langzaam laat ik mijzelf zakken en ga in een lotushouding op de grond zitten. Ik kijk even van Ron, die dit allemaal wel vaag moet vinden, naar Ginny.
    'Geen zin om weer op de grond te vallen,' mompel ik waarna ik mijn ogen sluit.
    Harry, Harry, Harry, Harry


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley
    'Wilde?' Vroeg ik hem voor de zekerheid, ik had nu totaal geen zin in ma, vooral niet omdat ze weet dat ik een vriendin heb.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik kijk naar Adelaine, hopelijk viel ze straks niet weer in slaap. 'Oke, dan haal ik Fred er wel bij.' zeg ik grijnzend en ik kijk toe hoe ze op de grond gaat zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!