• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    IrishStar~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Geen zorgen, want wilde is inderdaad het juist woord' zeg ik en loop de trap op. 'Trouwens het was waarschijnlijk alleen om te zorgen dat we de spullen zouden opruimen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Mooizo, aangezien ik nu totaal niet in de stemming ben voor ma over de vloer' Zeg ik opgelucht, 'Dan zou ze direct alles van ons opruimen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    (Geen zin om de hele kleurenreis weer te beschrijven )

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik knipper even met mijn ogen, als ik weer terug ben in de werkelijkheid. Peinzend kijk ik Ginny aan. 'Volgens mij is hij buiten... in de regen.' Mijn ogen gaan even naar Ron. Ik was gefocust op waar Harry was, dus ik heb niet echt op zijn emoties gelet. Zou hij zo van streek zijn van de reactie van Ron, dat hij buiten in de regen is gaan zitten?


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Niemand is in de stemming voor een bezoek van ma' zeg ik en knik. 'Dan zijn we echt alles kwijt, ruimt ze alles op en hebben we nog een keer ruzie ook' Ik kijk bedenkelijk aan. 'Alle spullen liggen toch in de winkel?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    Ik schud mijn hooft, 'Niet alles, volgens mij ligt er nog wat bij ron, mij en Ginny' zeg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik kijk haar geschokt aan. 'Is hij buiten in de regen!? Kom!' zeg ik en ik trek haar weer eens mee. Ik ren naar buiten en ben weer nat. 'Waar was hij ongeveer?' vraag ik aan Adelaine.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Dat komt zo dan allemaal wel weer' zeg ik enwijs naar de muur. 'Ik zit er met mijn gedachten niet helemaal bij dus aan jou de eer '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    Ik denk aan de kamer om vervolgens een stuk of 3 keer heen en weer te lopen tot er een deur verschijnt, 'Fred eerst' Zeg ik en maak een grijnzend handgebaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    Ginny trekt mij zo meer naar buiten de regen in. Binnen een paar tellen zijn we al doorweekt. Heel fijn dit. Echt mooie actie Ginny.
    'Bedankt,' mompel ik en ik kijk Ginny even geïrriteerd aan. Vervolgens ga ik met mijn hand door mijn kleddernatte haren en zucht. 'Had je op zijn minst niet even een paraplu kunnen regelen of zo?'
    Ik speur de omgeving even af. 'Hij zat in een boom geloof ik.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Dan is eigenlijk aan jou de eer om als eerst naar binnen toe te gaan' zeg ik grijnzend, maar open na die woorden toch de deur om vervolgens naar binnen toe te lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley
    'Hmm.. Mischien wel.. Mischien niet, als we bewijs willen wie wie is zoeken we wel een geboorte acte op of iets dergelijks' Zeg ik grijnzend waarna ik achter hem aan naar binnen loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik grijns even. 'Zal ik de volgende keer doen.' zeg ik vrolijk. 'In een boom? Toch niet de beukwilg he?' ik ren naar het punt war ik de beukwilg kan zien en zie dat hij gewoon stil is. Een andere dus. Mijn ogen beginnen het terrein af te sporen opzoek naar een boom met mijn vriendje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Hmm..laten we we het maar gewoon houden zoals we denken dat het is dus jij de naam George en ik Fred...tenminste dat denk ik' zeg ik bedenkelijk en kijk de kamer even rond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, ik zag dat je vriendje werd afgeslacht door de beukwilg en heb het niet gezegd,' mompel ik, maar Ginny rent al weg om naar de beukwilg te kijken, dus hoort ze mij waarschijnlijk af.
    Daar sta ik dan, als een verzopen katje in de regen op zoek naar de vriend van mijn beste vriendin. Nog een zucht ontsnapt mijn lippen en ik ga in het zompige gras zitten. Beter zitten dan staan en ik ben toch al vies en nat.


    Happy Birthday my Potter!

    [Ron en Hermione-tijd? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''