• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Nala
    Ik open mijn ogen en kijk verward om me heen. Waar was ik?
    Verschrikkelijke beelden flitsen voor mijn ogen. Waren die dingen echt gebeurd? Ik maakte een geschrokken geluidje toen ik de wonden op mijn armen zag, die bewezen dat het waar was. Maar de rest, was dat allemaal waar?
    Zat ik hier echt vast? Werden de enigen waar ik ooit was van houden -na mijn moeder- echt steeds gestraft?
    Ik had het gevoel dat ik doordraaide en kromp trillend nog meer in elkaar.

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ben er weer, sorry was even tennisen! :)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Demi1309 schreef:
    Ian Silvas

Ik lach. 'Ja mijn geheimpje.' Ik steek plagerig mijn tong uit. 'Geen idee. Ik heb niet echt met hem gepraat. Hoezo? Heb jij hem alweer gekeurd?' Ik lach even en kijk haar aan. 'Nou is ie knap? Is ie aardig,' doe ik met een meisjes stem mee en grijns even. 'Nee, maar serieus. Ik weet het niet. Niet gesproken, waarschijnlijk wel aardig. En jij?' Ik kijk haar aan en grinnik even. Was ik nou een jongen keuren? Nou ja, hij leek me wel aardig.

Naomi Micheal

Ik grinnik als hij een meisje na doet. 'Zo erg ben ik niet!' zeg ik dan grijnzend. 'Ja, ik heb hem gekeurd van A tot Z.' zeg ik dan sarcastisch en rol met mijn ogen. 'Ik weet ook niet echt wat ik van hem moet denken.' zeg ik dan bedenkelijk. 'Wel raar dat hij gewoon zijn pet mee naar binnen moch nemen, normaal word alles persoonlijks afgepakt.' zeg ik dan maar grijns dan weer naar Ian. 'Och, wat boeit het ook, ik wil je geheimpje weten.' zeg ik dan grijnzend.

[Ik zit al een half uur in de bus. Whoopwhoop]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Julio en Eleadora zijn op de badkamer nadat Eleadora Julio's nieuwe wonden heeft schoongemaakt. Hij is namelijk ook weer gemarteld.. maar dat weet je, want dat was omdat hij toen die man neersloeg na het opstaan. Ya know ^^ Nja, en je kan wel raden wat ze doen XD

Leslie zat in een cel - een kleine ruimte in een streng verboden ruimte, waar je helemaal alleen zit, met zachte muren die later natuurlijk heel hard en wat dikker zijn. De kamer is helemaal saai en er zijn slechts wat kleine plaatsen waar frisse lucht toegevoerd wordt. Er is alleen een bed achtig iets, een wasbak en een toilet. Ze is daarheen gebracht door Marcell, maar bleek enorm claustrofobisch te zijn. Marcell heeft haar er uiteindelijk weer uit gehaald -tegen zijn baan in- en heeft haar nu meegenomen naar een bovenverdieping van een streng verboden gedeelte, een soort eigen ruimte. Groter als een cel, maar nog steeds klein. Wat wel zo is, is dat er in een van de muren een muur zit ongeveer net zo groot als de halve muur, met uitzicht op sneeuw en besneeuwde bergen. Daar zijn ze nu. Les weet dat Marcell er niet wil werken, maar weet niet waarom. Nouja, ongeveer. Ze haat medelijden, kennelijk.. En nu zijn ze aan het praten]

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:25 ]

Stop acting normal. It gets bored.

{iemand die Nala wil helpen?

oh, bedankt ;p}

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:26 ]

[Ik ben bijna bij me zus dus weet niet of ik dan nog kan reageren. Anders ben ik er morgen weer. Maar ik denk dat ik af en toe wel kan reageren.]

[Ik wil wel met Naomi reageren maar dat gaat moeilijk, want Naomi zit met Ian in de ziekenkamer. :Y)]

{ok, begrijp ik}

Eleadora Amora Alonso

Een klein glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl de blosjes als rode appeltjes op haar wangen zaten. Zachtjes boorden ze met haar vingertoppen in zijn bovenarmen terwijl haar lippen elke vierkante centimeter van de huid in zijn nek beroerden. Een spoor van kusjes liet ze achter in zijn nek terwijl ze zachtjes in een stukje van zijn huid beet. Een klein geluidje verliet haar mond terwijl ze Julio dichter tegen zich aantrok. Eleadora liet haar hand over zijn borstkast glijden terwijl ze zachtjes met haar wijsvinger over de donshaartjes onder zijn navel streelden. Maar net voordat ze de rand van zijn broek raakten, bracht ze haar hand weer omhoog terwijl een plagerig glimlachje op haar lippen speelden.

The expert in anything, was once a beginner.

Marcell/Man
    "Nee.." Zeg ik. "Oké, misschien een klein beetje. Maar het is in ieder geval niet voor jou" Mijn toon wordt weer hard.

Julio Martinéz
    "Niet.. te ver" Zeg ik zacht, met een kleine pauze ertussen. Ik glimlach nog steeds en laat mijn vingers enkel een keer met een lokje van haar haar spelen, maar doe verder niks. Eleadora kan zelf heel goed leiden..

Leslie Day
    Ik hoor hoe zijn stem weer hard wordt. 'Je lijkt wel een zwangere vrouw met stemmingswissrlingen, verdomme,' zeg ik boos. De ene keer twijfelt hij weer, en dan is hij ineens een man.

Marcell/Man
    "Nee, zoiets heet gewoon iets mezelf en een kwal" Zeg ik nog steeds hard. "Nouja, niet helemaal mezelf. Maar een deeltje van mezelf. Voor je me helemaal voor zwak gaat aanzien" Sis ik. Ik kan er echt boos om worden dat ze me als zwak ziet.. Ik bedoel, een klootzak kan ik begrijpen. Maar een zwak iemand? Nee. Echt gewoon niet."Je kent me niet"

Eleadora Amora Alonso

"Wees maar niet bang hoor" zei ze zachtjes terwijl ze grinnikten en haar vingers weer zachtjes in de huid van zijn boven armen drukten waarna ze zachtjes over zijn armen streelden. Eleadora liet een spoor van kusjes achter in zijn nek, zijn hals zijn kaaklijn om uiteindelijk haar lippen weer op de zijne te plaatsten terwijl ze hem teder en liefdevol kusten. "Te amo Julio" fluisterden ze tegen zijn lippen

The expert in anything, was once a beginner.

Julio Martinéz
    "Te amo también" Ik vind het niet leuk dat ze zo dichtbij is maar niks doet, dus ben ik degene die míjn lippen op de hare drukt. Het warme gevoel is zo fijn om te krijgen.. Ik laat mijn lippen langzaam naar háár kaaklijn gaan, terug naar haar lippen, naar de huid van haar hals.. Terwijl ze haar vingers in mijn armen drukt.