• als eerste moet ik zeggen dat ik van mijn vriend hou, dat is natuurlijk niet mijn probleem.

    het probleem is dat ik niet weet of hij net zoveel van mij houdt als ik van hem,
    zijn facebook staat altijd open op de laptop dus ik kan daar ook gewoon op kijken, nu deed ik dat vandaag ook weer en zag ik twee verschillende gesprekken die hij heeft met andere vrouwen....

    er is dus voor zover ik weet niks gebeurd enzo maar nu sliep mijn vriend gisteren bij mij, hij doet een nogal hectisch beroep en daar kan hij ook vaak schaafwonden bij krijgen enzo.
    maar nu zag ik op de binnenkant van zijn arm een kras zitten met daaronder twee nagelafdrukken... en hij zei toen ik daarnaar vroeg dat die van mij waren, toen ik uitgelegd had dat dát niet kon zei hij dat het van het werk was...

    ik ben een heel onzeker meisje en ik durf hem dus ook niet aan te spreken op die mailtjes die ik heb gezien omdat ik dan jaloers overkom en als er iets is waar ik een hekel aan heb is het jaloerse mensen... maar ik weet niet wat ik nu moet doen...


    HELP???


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    vraag gewoon aan hem, of je wat op zn fb mag zetten ^^
    als je dan ziet dat hij een berichtje heeft klik je heel plagerig op het berichtje en gaat het hem voorlezen, als het iets ergs is heb je hem betrapt & is het niks dan hoef je je niet druk te maken.
    er zijn natuurlijk veel manieren om hem te betrappen of hem te vragen..
    maar ik vond dit wel een leuke :3


    FASHIOOOON.

    I dunno, kerel mag toch wel met meiden praten? Als je ermee zit moet je 'm erop aanspreken, 't zou een beetje waardeloos zijn om een relatie met iemand te hebben waarbij je niet normaal over dingen kunt praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben het erover eens dat hij gewoon met meiden mag praten daar heb ik geen probleem mee...
    maar ik vindt het vooral vervelend dat als ik vraag waar die afdrukken van zijn hij zegt dat het van werk is... waarvan ik zeker weet dat het niet zo is.


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    hmm ik zou het toch ff vragen ofzo..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Jera schreef:
    ik ben het erover eens dat hij gewoon met meiden mag praten daar heb ik geen probleem mee...
    maar ik vindt het vooral vervelend dat als ik vraag waar die afdrukken van zijn hij zegt dat het van werk is... waarvan ik zeker weet dat het niet zo is.


    Jongens zijn heel erg vergeetachtig, en om van het gezeur af te zijn verzinnen ze ter plekke wel wat. Wie wéét heeft een of ander meisje hem wel vernederd en geknepen,.zoiets geeft hij dan niet graag toe.
    Het ligt er natuurlijk aan waar hij over praat met die meisjes, maar als dat ook niet zo erg is zou ik me niet zo druk maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.