• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga slapen, ben kapoottt, morgen weer naar school, ben rond half 4 terug ofzo. Ciaaaoo, adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ga slapen, ben kapoottt, morgen weer naar school, ben rond half 4 terug ofzo. Ciaaaoo, adios]
    [bye miss eerst nog antwoorden(bloos)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar hem. 'We bestaan, dat is wat we fout doen, nou goed,' zeg ik zuchtend. 'Naomi en ik zijn vandaag al twee keer gestraft. Althans, ik twee keer, zij 1 keer,' zeg ik. 'De eerste keer weet ik al niet eens meer wat we deden, maar de tweede keer werd Naomi meegenomen, omdat ze iemand geslagen had bij het ontbijt, een man. En ik ging haar achterna omdat ze normaal niet zo laat een straf nog vereffenen. En toen sloeg ik een paar mannen neer, maar ze waren met teveel. En we werden beiden weer gestraft, en ben ik bijna doodgegaan.' ik kijk voor me uit. 'Weet je nu genoeg?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Sam leek behoorlijk pissed. Ik moet ophouden met praten. Ik stond op van de grond en ging op het bed dat nog gladgestreken was opgemaakt. Ik denk nietdat sam en ik beste vrienden worden.
    "Sorry dat ik zo nieuwsgierig was, ik ben misschien wel nieuw, maar ook het straatleven is hard." mompelde ik en draaide me op mijn zij.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Nog steeds klopt het niet XD Die mannen zijn ongeveer niet bang te krijgen als ze werken, dus dreigen kan nooit gewerkt hebben om Luke zijn pet/iPod te laten houden..]

    Marcell/Man
    "Dan scheelt het dat je dat niet hoeft te weten, dus doe geen moeite om iets te verzinnen" Zeg ik wrang. Ze is niet eens blij dat ik haar uit dat verdoemde hok gehaald heb, maar gaat me straks waarschijnlijk weer verrassen met een of andere woede-aanval.. angst-aanval.. voor ze dat ding weer in moet. Waardoor ik haar weer verdoof terwijl ik haar zou moeten straffen. Het is gewoon een cirkel die we volgen, steeds weer, en ik wil ervanaf. Zij ook. Het is overduidelijk dat ze niet blij is en ik ook niet. Het is ook heel duidelijk dat we meer van elkaar weten dan de rest van onze groep bij ons weet. De andere dansers zien me waarschijnlijk nog als een martelende sadist zonder gevoel, Leslie weet al dat ik hier niet wil werken, vraagt zich af waarom ik het toch doe, en zal vast denken dat ik slap ben. Ik weet van Leslie dat ze doodsbang is voor naalden en claustrofobisch.. Iets wat de Collega's en Baas niet weten. Dus eigenlijk een soort geheimen. Als ze al die dingen tenminste niet doorvertelt heeft. Wat ze waarschijnlijk niet gedaan heeft, want ze weet wat ik doe als zij dat doet.. Zo weet ik nog wel meer.. Maargoed. Ze is nog steeds niet blij. Lijkt het raam niet eens te zoen, hoewel ze toch bijna recht in het licht zit. Ik wil er iets over zeggen, maar ik doe het niet. Slechte opmerking. Maar het gesprek gaat wel de verkeerde kant op, dus moet ik iets zeggen. Maar wat? Over persoonlijke dingen kan je niet praten hier. Over de optredens niet, over dans is zo standaard.. Over voorgaande dingen is stom.. "Haat je me echt zo?" Zeg ik twijfelend. Alweer.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Nog steeds klopt het niet XD Die mannen zijn ongeveer niet bang te krijgen als ze werken, dus dreigen kan nooit gewerkt hebben om Luke zijn pet/iPod te laten houden..]

    Marcell/Man
    "Dan scheelt het dat je dat niet hoeft te weten, dus doe geen moeite om iets te verzinnen" Zeg ik wrang. Ze is niet eens blij dat ik haar uit dat verdoemde hok gehaald heb, maar gaat me straks waarschijnlijk weer verrassen met een of andere woede-aanval.. angst-aanval.. voor ze dat ding weer in moet. Waardoor ik haar weer verdoof terwijl ik haar zou moeten straffen. Het is gewoon een cirkel die we volgen, steeds weer, en ik wil ervanaf. Zij ook. Het is overduidelijk dat ze niet blij is en ik ook niet. Het is ook heel duidelijk dat we meer van elkaar weten dan de rest van onze groep bij ons weet. De andere dansers zien me waarschijnlijk nog als een martelende sadist zonder gevoel, Leslie weet al dat ik hier niet wil werken, vraagt zich af waarom ik het toch doe, en zal vast denken dat ik slap ben. Ik weet van Leslie dat ze doodsbang is voor naalden en claustrofobisch.. Iets wat de Collega's en Baas niet weten. Dus eigenlijk een soort geheimen. Als ze al die dingen tenminste niet doorvertelt heeft. Wat ze waarschijnlijk niet gedaan heeft, want ze weet wat ik doe als zij dat doet.. Zo weet ik nog wel meer.. Maargoed. Ze is nog steeds niet blij. Lijkt het raam niet eens te zoen, hoewel ze toch bijna recht in het licht zit. Ik wil er iets over zeggen, maar ik doe het niet. Slechte opmerking. Maar het gesprek gaat wel de verkeerde kant op, dus moet ik iets zeggen. Maar wat? Over persoonlijke dingen kan je niet praten hier. Over de optredens niet, over dans is zo standaard.. Over voorgaande dingen is stom.. "Haat je me echt zo?" Zeg ik twijfelend. Alweer.

    had hij hem niet meer gehad dan had hij nu dood geweest. Serieus. ^^ (iemand diewil weten wat Tom Junior verbergt?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ja! Maar die iPod dan? Ik ga zometeen ook maar pitten trouwens, als Jaims off gaat en SerpentEyes off is..
    @jaimyhoi: Trusten! XD Ok, dat moest ff. &&& ff mijn laatste Julio reactie:]

    Julio Martinéz
    Eleadoras ja blijft nog een tijdje in mijn hoofd hangen, en dan voel ik haar lippen. Overal. Niet op mijn rug, maar op plekken waar ze me gek krijgt. Ze kent me echt, officieel te goed. Maar of ik het echt té moet vinden.. Ik twijfel nog, maar maak wel een tevreden geluidje. Ze hoeft niet meer te ontdekken waar mijn zwakke plekken zitten, maar kan me meteen gek krijgen. Me zwakker krijgen, zodat ik mezelf weer om praat door mijn verlangen. Ik bedoel.. Als ik echt niet wil, dan is mijn wil absoluut sterker dan mijn verlangen. Maar ik wil het wel.. Ik was gewoon bang. En die angst vaagt nu langzaam weg, na haar belofte, met haar aanrakingen.. Ik strek mijn hals en druk daardoor mijn wang tegen haar hals aan, waarna ik met een glimlachje van haar aanrakingen geniet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk op, hij vraagt of ik hem echt haat. Hij klinkt wéér twijfelend. 'Net zo erg als hoe vaak jij twijfelt,' zeg ik op een ietwat botte toon. Ik wil hier gewoon weg. Ik sta op en loop richting het raam. Ik staar een beetje naar buiten, mijn silhouet wordt afgetekend door het licht wat door het raam valt. Ik heb mijn armen over elkaar heen geslagen. Terwijl ik zo naar buiten kijk voel ik hoe een traan over mijn wang rolt. Ik zeg voor de rest niets, aangezien ik weet dat mijn stem gebroken zou klinken. En om eerlijk te zijn, zo voel ik me ook op dit moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik blijf nog heeeeeeeel even. Hoi Noa :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Ja! Maar die iPod dan? Ik ga zometeen ook maar pitten trouwens, als Jaims off gaat en SerpentEyes off is..
    @jaimyhoi: Trusten! XD Ok, dat moest ff. &&& ff mijn laatste Julio reactie:]
    oops pretend it was there.
    (...)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    'Waar denk ik aan?' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Wie zegt dat het jouw aangaat?' Ik lach en druk een kusje op haar neus. Ik sluit mijn ogen en ga rustig liggen. Met een glimlach op mijn gezicht wacht ik haar reactie af. Zou ik het haar zeggen of hield ik het als een verrassing? Ik wist niet wanneer we hieruit zouden komen... Ik zucht. Dat besloot ik als ze ernaar zou vragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [XD HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI JAIMS!]

    Marcell/Man
    "Sorry dan" Zeg ik bot. Als een meisje het zo gezegd zou hebben, zou ik haar echt tot trut of bitch benoemd hebben. "Als je wilt dat ik niet meer twijfel kies ik dus voor mijn werk. Reden niet belangrijk. Maar dan krijg je het nog net iets zwaarder als nu. Dus, zeg het maar. Wil je constant bijna dood zijn?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik veeg ruw de traan weg van mijn wang en draai me om en kijk hem boos aan. 'Je vroeg het zelf hoor,' zeg ik boos. 'En ik denk niet dat het nog veel erg kan,' bijt ik hem toe. Hij is weer duidelijk mijn vijand. En dat is zijn schuld. Ik haat hem, maar niet om de reden die hij waarschijnlijk denkt. Nee, ik haat hem om hele andere redenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ¨wat een lijst personen waarmee ik gepraat heb of die ik gezien heb: Sam Naomi en Ian. Lang zeg. ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [wacht ik heb nog een personage! Wil je kletsen? Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne