• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

-Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

-Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

-Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

-Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

-Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.

Rollentopic

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Morning Noa ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Het lijkt wel alsof uk hem niet kwaad kan krijgen. En dat haat ik aangezien ik dat zelf wel ben. 'Ja, zulke dingen blijf je zeggen. Ja, blablabla maar wel op een andere manier,' ik kijk hem met kwaadheid en spot aan. Hij doet toch niets, hij dreigt de hele tijd weer in die cel te gooien, maar ik denk niet dat hij dat zal doen. Dan neem ik gewoon ineens een besluit ik draai me om en loop gewoon richting de deur om hier weg te gaan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Luke Moore

Ze stonden allemaal te grijnzen en ik keek hen kwaad aan. Pplots kwam er een man met eeen gloeiende staaf op me af. DR was in spiegelschrift op de staaf gemaakt. Denk eraan Luke, geen kik. Ik adem diep in en uit. Ze ontblootten mijn rug en de gloeiend hete staaf werd op mijn schouderblad gezet. Ik beet op mijn tanden om niet te schreeuwen, wat me ook verassend goed lukte.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

[Voor de mensen die het willen weten Luke heeft anorexia gehad. Daarom is hij optimist en wil hij sterk blijven, hij wil niet opnieuw instorten.]

Amy Michels

Ik voel tranen opwellen. 'Laat hem met rust!' Ik was te laat hij werd al weg gesleurd en ik zou hetzelfde als eerder ondergaan. De man had nog steeds zijn arm om mijn middel en hield me stevig vast. Toen tilde hij me op en bracht me ook mee naar een kamer. ik haalde diep adem en sloot mijn ogen, terwijl ik voelde hoe hij me uitkleedde. Gelijk overspoelt een vies gevoel me. Ik word tegen de muur gedrukt en door de verrassende klap in mijn rug opende ik mijn ogen. Hij staat grijnzend voor me. Ik durf niet eens naar zijn lichaam te kijken. Het was toch wel te raden dat hij naakt was. ik bijt mijn kaken op elkaar en sluit mijn ogen weer. Het volgende moment voel ik een pijn in mijn onderbuik. Hij deed niet eens voorzichtig, maar tranen stroomde niet. Ik hield mijn ogen stijf dicht, terwijl zijn lippen over mijn hals gleden naar beneden. Ik wilde hem wegduwen, maar hij pakte gelijk mijn polsen vast en drukte die tegen de muur naast me. Een tijdje ging het door en toen voelde ik niets meer. hij had me niet meer vast. Ik open langzaam mijn ogen. Hij staat weer aangekleed in de kamer en raapt mijn kleren op. Hij gooit ze naar me toe. Zo snel als ik kan kleed ik me aan. Als ik klaar ben pakt hij mijn pols en trekt me mee. Voor de deur houd hij me stil.
    'Je bent lekker,' fluistert hij in mijn oor. Ik huiver. Hij drukt nog een keer zijn lippen in mijn nek en duwt me dan naar binnen. Versteend blijf ik staan en kijk om naar de dichte deur.

[Aahh okee:)]

Luke Moore

Ik werd weer de zaal ingeworpen. meteen sta ik weer recht om geen argwaan te trekken. Ik stond op en ging naar mijn bed. Daar trok ik een ander shirt aan uit mijn kleine voorraad. Het brandmerk stond te prikken op mijn schouderbladen, maar i, trok me er niets van aan. Niet huilen, niet schreeuwen, be strong and fight for what you want.

Amy Michels

Even later werd de jongen ook de zaal ingeduwd. Ik volg hem met mijn ogen. Hij trekt zijn shirt uit en ik voel me misselijk worden, aangezien ik recht zicht heb op zijn schouders. Ik blijf er toch naar kijken. Hij trekt een nieuw shirt aan. Hoe komt hij aan extra kleding? Ik loop langzaam naar hem toe en ga zwijgend naast hem staan. Ik kijk hem aan. 'Hoe kom je aan die extra kleding?' Ik bijt op mijn lip en wacht op antwoord.

Luke Moore

"Ik had nog één shirt extra," zei ik. "Of zal ik het nu gewoon uitlaten, als het niet stoort." Ik trok het shirt weer uit. Het deed toch pijn dus.
    "Het spijt me, maar ik wilde jou niet inn de problemen brengen. ik wilde gewoon weg. hoe heet jij eigenlijk?"

[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:42 ]

Amy Michels

Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Maakt niet uit,' mompel ik. Ik kijk hem aan. 'Je rug ziet er niet heel fris uit, maar laat maar uit als dat lekkerder is. Ze hebben zalf voor brandwonden, moet ik het halen?' Ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. 'Amy.' Ik kijk hem aan. 'Jij?' Ik staar even verlegen naar mijn voeten en kijk hem dan weer aan.

Luke Moore

"Luke, Luke Moore. En ja, maar ik wandel wel even mee, voor het geval dat." zei ik. Ik stond op en hielp haar recht.
    "Hoelang ben je al hier?" vroeg ik haar.

[ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:57 ]

Amy Michels

Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet. Ik heb echt geen idee wanneer de dagen ocer zijn. Ik slaap maar als ik denk dat het avond is. Ik denk zo'n drie dagen of twee.' Ik haal mijn schouders op en loop richting de deur. Ik trek die deur open. 'Jij zeker sinds vandaag?' ik kijk hem even aan en glimlach waterig. Dan loop ik door de gang richting de badkamer. Ik trek het kastje op en pak er een zalfje uit. Ik pak er voor mezelf een handdoek uit. Ik moet even douche. 'Ik ga even douche.' Ik trek de deur open en doe die achter me op slot. Ik zet de douche aan en kleed me snel uit en stap onder de lekkere warme douche. Zo goed mogelijk spoel ik het vieze gevoel van me af, maar het is onmogelijk om me niet vies te voelen. Ik zucht, zet de kraan uit, droog me af en trek mijn kleding weer aan. Ik stap het hokje uit en doe mijn haar in een knot. Dan kijk ik Luke aan. 'Moet ik helpen?'

Luke Moore

"Ja ik kan niet zien waar ik precies moet smeren, ik kan mijn schouderbladen nét niet zien," grapte ik.
    "Heb je zin om uitleggen wie hier is en waar iedereen nu ongeveer is?"

Amy Michels

'Ik weet niet zoveel.' Ik pak het zalfje en doe het op mijn hand. heel voorzichtig breng ik het aan en kijk hem over zijn schouder aan in de spiegel. 'Ik lig het liefst met mijn ogen dicht om niks te hoeven zien. Ik heb niet zoveel mensen gesproken.' Ik zwijg even. 'Maar ik weet wel dat er eten is gehaald en ergens verstopt ligt en dat er al veel straffen zijn en we hier komen om te dansen.' Ik zucht even en focus me weer op zijn schouder en rug. Ik breng het voorzichtig aan en bijt op mijn lip. Dit zag er niet goed uit. 'Waar kom je vandaan?' Ik kijk hem weer via de spiegel aan en was mijn handen om het zalf eraf te krijgen. 'Je moet het elke dag op je rug aanbrengen, maar dat wil ik wel doen aangezien jij er niet bij kan.'

Luke Moore

"Ik ben uit Australië." zei ik terwijl ik mezelf aan de wasbak vastgreep terwijl ze de zalf opdeed.
    "En bedankt dat je dat wil doen aangezien ik je in nesten heb gewerkt. Maar het zit ingeprogrameerd. Ik zal dus wel vaker gestraft worden," zei met een vertrokken gezicht, van woede.