• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Dus ze wil dat ik haar verras. "Misschien ken je me op een bepaalde manier" Zeg ik scherp. "Lekker voor je" Die had ze waarschijnlijk al helemaal niet verwacht. Eerder dat ik tegen haar in zou gaan ofzo. Maargoed. Ergens meen ik het wel. Van de meesten snap ik nog steeds niet waarom ze nog bij me zijn, me nog te vriend houden. Ook al weet niemand dat ik dit werk doe..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik zie dat iemamd recht op gaat zitten en kijk hem even enkele tellen aan. Ik bijt op mijn lip en dwing de angst uit mijn ogen. ik staar naar het dekbed en pluk eraan. Ik voel een traan over mijn wang rollen en sluit mijn ogen even. Ik luister naar de geluiden wat ademhaling is van de andere. ik voelde me zo ontzettend eenzaam en leeg. ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd daarop. ik houd mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ik moet toegeven dat ik dat inderdaad verrast ben, maar ik laat niets merken. Helemaal niets. 'Dus je geeft toe dat je voorspelbaar bent, en een klootzak,' ik zwijg even. 'Dat je zwák bent.' ik bijt van me af. Dat is iets wat ik al heel mijn leven wel doe. Ik ben er goed in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Zo erg ben je wel. Waarom ga je in godsnaam aan mij vragen wat ik van hem vindt?' Ik lach even en kijk haar aan. 'Maar je krijgt mijn geheimpje niet te weten. Nog niet. Misschien ooit... Of nooit,' zeg ik mysterieus en kijk haar plagerig aan. Ik lach en sluit mijn ogen. 'My little secret.' Ik grijns even en open mijn ogen weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Net voor ik wordt meegenomen gaat er iemand rechtzitten. Ik liep gewillig en rustig mee. Ik verbood mezelf te huilen te schreeuwen of wat dan ook als ze klaar waren. Ik moest en zou me sterk houden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Niet echt" Zeg ik. "Vooral dat laatste niet" Hoewel ik het rustig zeg voel ik alweer woede in me opborrelen, maar ik heb geleerd die onder controle te houden en te negeren. Ze kent mijn verhaal niet, wil het niet kennen, krijgt het sowieso niet te horen, maar denkt wel dat ik zwak ben. Gemeen. Dat ze me een klootzak vindt.. Haar mening. Zou ik ook van mezelf vinden als ik haar was. Voorspelbaar.. Alleen zij kan weten wat ze in haar hoofd verwacht, dus daar kan ik natuurlijk niet over meepraten. Maar zwak? Nee.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Sorry hoor, ben ik zo erg.' vraag ik dan met een pruillipje en grijns dan weer en ga dan wat dichter tegen hem aanliggen en druk dan mijn lippen op de zijne. 'Ga je me het echt niet vertellen.' vraag ik dan grijnzend als ik mijnlippen een stukje van de zijne haal en druk ze dan weer op de zijne en glimlach tegen zijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik lach weer spottend. 'Nee joh, tuurlijk vindt je dat niet,' zeg ik sarcastisch. 'Ik zou ook niet over mezelf zeggen dat ik zwak ben. Hoewel ik dat ook niet ben,' ik kijk hem aan. 'In tegenstelling tot jou!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Nee ik ga het echt niet vertellen.' Lach ik en kijk haar speels aan. 'Het is niks ergs. Het is niet eens een geheim, maar jij mag het gewoon niet wetne.' Ik veeg een plukje haar achter haar oor en druk een kus op haar voorhoofd. 'Het is een verrassing en een verrassing zou een verrassing niet zijn als jij er vanaf zou weten.' Ik glimlach en kijk haar aan. 'Kan je daar mee leven?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Mijn benen staan op en wandelen richting de deur. Dwaas sta ik op en loop erheen. Ik kijk de nieuwe jongen aan en dan de enge mannen. Ik slik even en kijk ze aan. 'Wat gaan jullie doen?' Mijn stem klinkt kwetsbaar en bang. Ik was ook echt bang, zulke mensen kwamen toch alleen in thrillers voor? Mijn meoder had me altijd geleerd uit de buurt van enge mannen te blijven, maar ik kon toch niet iemand anders uit hun buurt overlaten? Hun aanrakingen op mij was ik nog niet vergeten. Ik bijt op mijn lip en kijk ze weer aan. 'Wat gaan jullie met hem doen?' Ik kijk ze aan en laat de angstige blik verdwijnen. Ik had de halve dag liggen slapen, dus vrij weinig meegekregen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    Dat negeer ik, en ga in op het feit dat ze zegt dat ze het niet zou zeggen als ze zwak was en uiteindelijk zegt dat ze niet zwak is. En ze is misschien niet zwak.. Maar wel verzwakt. "Nu misschien niet. Maar zelfs op momenten dat het voor iedereen duidelijk is zou je het niet toegeven. Koppig, hè? Geloof me Leslie, koppigheid is láng niet altijd goed."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga zo...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Verdwaasd keek ik om naar de stem die ik hoorde. Het onbekende stond met haar benen gespreid in de gang. Doe nou niet. Dacht ik zometeen ondergaat ze nog hetzelfde.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. Mijn blik staat op boosheid. 'Ik ben gewoon niet zwak dus daar hoef ik ook niet koppig over te zijn,' zeg ik spottend. 'Waarom gedraag jij je eigenlijk zo zwak? Daag ik hem uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.