• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Je gaf niet echt antwoord, maar waarom zou ik naar jou luisteren?" Het is even stil. "En waarom zou ik je nog een keer helpen?" Dit is lastig..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ij ga ook maar eens. Moet over 6,5 uur opstaan ^^ adios]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Valt nog mee Jaim xD
    Maar trusten! Ik ga ook!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Demi1309 schreef:
    [jongens ik ga slapen x]
    Bye jammer dat AMy niks zei :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [haha sorry. Ben beetje moe... Haha en heb pijn aan mijn rug moet er morgen mee naar de dokter:( nou welterusten allemaal]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [haha sorry. Ben beetje moe... Haha en heb pijn aan mijn rug moet er morgen mee naar de dokter:( nou welterusten allemaal]
    [Bye ik heb pijn aan mijn knie en mijn voetn. Heteerste omdat ik gevallen ben met mijn fiets omdat ik mijn boekentas droeg met al mijn boeken uit het derde jaar dat veek te zwaar woog en het tweede ik ben gaan shoppen. Ik had broeken nodig na de val ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [o ik ken het. Ik val zovaak met de fiets O__O haha. Maar ja. Ik ben dat nu gewend]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [o ik ken het. Ik val zovaak met de fiets O__O haha. Maar ja. Ik ben dat nu gewend]
    [ik heb nu een enorme schaafwonde maar ik ging zowiezo shoppen in hasselt dus heb ik broeken meegebracht ik had twee broeken (oker en groen), een topje en een armbandje ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Je gaf niet echt antwoord, maar waarom zou ik naar jou luisteren?" Het is even stil. "En waarom zou ik je nog een keer helpen?" Dit is lastig..


    Leslie Day
    ik kijk naar hem met een blik waar meerdere dingen in te zien zijn. Kwaad, ongeloof, spot. 'Voor zover ik weet stelde je niet eens een vraag,' of ik moet nou wel heel erg van de wereld af zijn, 'En ik heb je toch niet om hulp gevraagd? Maar goed, waarom je me nog een keer zou helpen.. Eigenlijk weet ik niet waarom je het doet, ik weet alleen dat je het doet doordat; a. Je medelijden krijgt, b. Een zwak moment, c. Doordat je gaat twijfelen.' ik kijk hem aan. Ik heb gelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Er is nog een d" Zeg ik zacht. Ik ben wel echt een mietje, een watje. Met een reden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik trek een wenkbrauw op, 'Nog een d ook waardoor je me helpt. Nou nou nou, wat heb ik het toch goed vandaag,' zeg ik sarcastisch. 'Oke d. Uit eingen belang.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Waar denk ik aan?' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Wie zegt dat het jouw aangaat?' Ik lach en druk een kusje op haar neus. Ik sluit mijn ogen en ga rustig liggen. Met een glimlach op mijn gezicht wacht ik haar reactie af. Zou ik het haar zeggen of hield ik het als een verrassing? Ik wist niet wanneer we hieruit zouden komen... Ik zucht. Dat besloot ik als ze ernaar zou vragen.


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en kijk hem dan aan met een pruillipje. 'Waarom gaat het mij niks aan, ik wil het weten.' zeg ik dan zielig en blijf hem aankijken. 'Maar als je het echt niet wilt vertellen dan hoeft dat niet.' zeg ik dan en druk een kort kusje op zijn lippen en leg mijn hoofd weer in het kussen en blijf hem glimlachend aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Omdat het dan niet meer leuk is. My little secret,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Nou dan krijg je het dus niet te weten,' grijns ik en kijk haar glimlachend aan. Ik leg mijn hoofd ook weer rustig aankijken op de manier dat ik haar kan aankijken. Ik bijt even op mijn lip en grinnik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Oke, dan niet. Maar ik blijf niewsgierig.' zeg ik dan en glimlach. 'I just want to know your little secret.' zeg ik dan grijnzend en blijf hem ook aankijken. 'Wat vind jij van die nieuwe jongen?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Ja mijn geheimpje.' Ik steek plagerig mijn tong uit. 'Geen idee. Ik heb niet echt met hem gepraat. Hoezo? Heb jij hem alweer gekeurd?' Ik lach even en kijk haar aan. 'Nou is ie knap? Is ie aardig,' doe ik met een meisjes stem mee en grijns even. 'Nee, maar serieus. Ik weet het niet. Niet gesproken, waarschijnlijk wel aardig. En jij?' Ik kijk haar aan en grinnik even. Was ik nou een jongen keuren? Nou ja, hij leek me wel aardig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne