• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Staat in vorige topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kijk op en zie Luke binnenkomen. Ik had eerder al even met hem gepraat, maar niet zo heel erg lang. Voor de rest heb ik zelf helemaal niets gedaan behalve uitgerust. Ik ben verzwakt, en moet weer proberen op gang te komen. Bewegen doet nog pijn, maar het gaat wel, al is het met de vereiste moeite. Maar het lukt. En daar focus ik me op, niet op een of andere pijn. Het ziet eruit alsof Luke net gedanst heeft of gerend. Als hij gerend heeft neem ik aan dat hij voor mannen is weggerend, dus ik hoop voor hemzelf het eerste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik had mezelf voorgenomen om niet tegen Sam te praten tenzij hij begon aangezien hij er nog steeds uitgeput uit ziet. Ik plofte neer op de grond. Ja de grond. Ik heb het altijd al leuk gevonden om op de grond te liggen, en al mijn petten een naam te geven...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik kijk toe hoe Luke zichzelf op de grond laat neervallen. En ik vind het persoonlijk een merkwaardige keuze om op de grond te liggen als je een bed hebt. Maar dan bedenk ik me dat hij nog geen verwondingen of wat dan ook zal hebben dus het voor hem ook nog makkelijk gaat. 'Ligt het lekker?' vraag ik dan met een lichte grijns. Ach ja, ik kan het maar beter zo goed mogelijk voor mezelf maken, right?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik was verbaasd Sam's stem te horen.
    "Yeah, niet op letten ik ben echt raar, niet vragen." zei ik in de hoop dat hij het wel vroeg. Dan kon ik hem voorstellen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik haal mijn schouders op wat een lichte pijn veroorzaakt. 'Waarom zou ik het niet vragen,' zeg ik. Ik zwijg heel even en haal voorzichtig een hand door mijn haar. 'Waarom?' vraag ik dan. Ik vraag toch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    luke Moore

    "Wel ik geef al mijn snapbacks een naam, dit is Tom Junior, en ik zet ze nooit af. Tenzij het wekelijkse wissel is. Is dat raar genoeg voor jou?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar hem, 'Ik ben verbaasd dat ze jou je snapback laten houden,' mompel ik dan. Onze spullen zijn állemaal afgepakt. Ook mijn muts die ik normaal altijd draag. Mijn muts is een must, helaas is dat dus niet meer toegestaan hier. 'En waarom de naam Tom? Ik neem aan dat je ook een snapback hebt met de naam Tom, vandaar dat deze Junior heet, maar waarom Tom?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Yeah ik had een tom, maar die is gesneuveld vandaar. EN ze zullen eerst info gezocht hebben over me. Moesten ze die afpakken, dan pleeg ik nog liever zelfmoord of mogen ze me doodfolteren." zei ik steevast terugdenkend aan Naomi's gesprek.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik kijk hem aan, 'Ik geloof dat ik je nu toch raar begin te vinden,' zeg ik dan. Zelfs toen ik nog amper adem kon halen vanmorgen, heb ik aan Naomi beloofd dat ik zou blijven ademen, voor haar. Omdat ze om me geeft. En ik weet dat ze om me geeft, anders was ze nooit vreemdgegaan met me voor Ian. Ze houdt van Ian, dat weet ik ook. En dat respecteer ik. Ik ben toch niet goed voor haar. Ik hoop dat het al wat beter zit tussen die twee. Ian weet het namelijk, Naomi heeft het hem verteld geloof ik. 'Je wilt niet dood voor alleen maar een snapback,' mompel ik. En schud ongelovig mijn hoofd. 'En anders zou dat een hele slechte reden zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Ik heb ook nog een tweede reden, maar dan moet je me precies vertellen wat ze bij jou gedaan hebben, no lies," zei ik dwingend. "En van mijn snapback blijven ze af, hij heeft een speciale functie t.j."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Waarom zou ik vertellen wat ze allemaal gedaan hebben, daar heb je niets aan,' zeg ik met een ietwat geïrriteerde toon. Hij was niet heel duidelijk te horen, maar hij was er wel. Waarom probeert hij me ineens daarover aan het praten te krijgen. Ik ben niet zo van het praten over de dingen die me gebeuren of wat ik voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Weet je, ik ben nog niet onder handen genomen, en wil mezelf en misschien zelfs anderen daarvoor beschermen." ze ik opvallend rustig om Sam's ietwat geïrriteerde stem tegen te gaan.
    "Ik ben niet perfect, noch sterk genoeg om het tegen die beren op te nemen, maar wat ik wel had is dit, Obessie voor misdaad en ontvoeringfilms. Zelfs films waarin mensen gefolterd worden. Ik wil het voorkomen, ookal is het maar een klein beetje."²


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sam Jason Night
    Ik zucht hoorbaar, 'Hier zal je wel aan genoeg spanning en sensatie komen,' zeg ik dan. Ik kijk niet naar Luke. 'Maar goed, als je het zo graag wilt weten. Ik heb zweepsslagen gehad, voltage, ik heb moeten toekijken hoe een man aan Naomi zat,' mijn kaak verstrakt iets. Ik haat die man zo erg. 'Nog meer zweepslagen. En ik ben meerdere malen geslagen in mijn gezicht en in mijn maag.' dan pas kijk ik naar hem. 'Ook nog een paar keer verdoofd omdat ik een paar mannen even weg wilde halen bij Naomi en Nala.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Ik wil je verhaal helemaal niet voor de spaning en de sensatie. Weet je vroeger had ik het ook moeilijker. Ik sprak eerder vandaag met Naomi. Ik vroeg haar net hetzelfde. Maar wat deden jullie dan fout?" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 23:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque