• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij zegt dat het misschien wel een heel heel klein beetje waar is. Ik kijk op, ik ben boos. 'Dus je hebt medelijden met me he?' zeg ik iets bozer. Ik spring op. 'Ik vraag me af wat jullie allemaal van me weten.' ik spuug de woorden nog net niet uit. 'Of jullie weten wat mijn zwakke plekken zijn. Het is namelijk wel héél toevallig dat je eerst naalden gebruikt, en daarna een kleine ruimte.' ik haat medelijden zó erg. Ik word er gewoon boos van. Ik weet niet hoe dat komt. Misschien wel omdat je helemaal níets hebt aan medelijden. Behalve dat je alleen maar een bevestiging hebt van hoe klote je situatie op dat moment is. Dat je weet dat het erg is. Dat mensen daarom medelijden hebben. En dat hoef ik niet te weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Nee, echt niet" Zeg ik meteen. "Ik had geen flauw idee.. Dat.. Dat was ook omdat ik dacht dat ik er beter aan deed.. Meer mezelf. Deels medelijden, maar toch ook een beetje mijn werk. Officieel zijn verdovingen pas een van de laatste middelen waar we naar mogen grijpen in zo'n situatie.. Ik had je moeten slaan, verder martelen, omdat het niet meer goed voor je zou zijn als er nog meer stroom op je lichaam kwam. Maar ik kon het niet" Hopelijk begrijpt ze dat ik nu echt wel heel erg eerlijk ben.. Ik bedoel.. Kom op, ik zit hier gewoon beroepsgeheimen aan een enorm slim meisje te vertellen.. En ik vertrouw haar daarmee dus echt heel erg. Maar aan de andere kant voelt het geweldig om het een beetje uit te kunnen leggen, me niet zo schuldig te voelen. Mijn leventje weer beter te maken.. Terwijl ik het tegelijkertijd ook alleen maar slechter maak.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze haar ogen even afwenden naar de grond, maar uiteindelijk weer opkeek in de donkerbruine ogen van Julio. "Dat doe ik niet" fluisterden ze terug terwijl ze zijn hand vast pakten en deze onder haar kin vandaan haalden en hem vasthield. "Echt niet" fluisterden ze nog een keer, zachtjes waarna ze een kus op zijn lippen drukten en hem zachtjes zoenden terwijl ze zachtjes met zijn vingers speelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Gotta go! Moet echt nog ff serieus aan mijn hw, en dan mag ik waarsch. niet meer online. Dus tot vanavond xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Julio Martinéz
    Heel even reageer ik op Eleadora, maar dan wijs ik haar opnieuw voorzichtig af. "Ik wil je gewoon geen pijn doen.." Zeg ik zacht. "De vorige keer leek het ook alsof er niks was, maar toen in de douche.." Mijn stem stokt. "Ik voel me er verschrikkelijk om dat je de pijn die ik je deed toen niet voelde, waardoor je het me niet kon vertellen. Misschien is dat nu weer.." Ik twijfel, heel erg, want ik wil zo graag, maar aan de andere kant is mijn angst groter. Kan het verlangen afremmen, en samen met mijn wil.. Maar ze is zo dichtbij, maakt me zo gek.. "Zeg geen nee. Je weet dat je me gek maakt, maar je weet ook dat ik een grote wil heb. Een wil die nu alleen maar naar jou verlangt.. Ik ga mijn wil volgen. Maar alleen als je me belooft dat als je weer pijn hebt, als ik je nu achteraf toch pijn gedaan blijk te hebben, dat je me dat zegt. En het niet verbergt, uit angst dat je dit dan nooit meer krijgt" Na die woorden druk ik heel zacht een kusje op haar neus. "Beloofd?" Mijn lippen wachten op een centimeter van de hare op dat ene, korte 'ja' woordje.

    [Nu ga ik echt XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik weet niet, maar ik voel me alleen maar kwader en kwader. Naar mate hij meer zegt. 'Je bent dus gewoon slap,' zeg ik dan. Ik ben gewoon boos. 'Ik begrijp je gewoon niet,' zeg ik dan. 'Als jíj geen medelijden hebt met mij, maak je het jezelf makkelijker.' het komt doordat ik niet begrijp waarom, dat ik er gefrustreerd door raak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Succes ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een verlegen glimlachje speelde op haar lippen terwijl de blosjes als appeltjes op haar wangen zaten. "Ja" fluisterden ze, waarna ze maar enkele centimeters naar voren hoefden te buigen om zijn zachte lippen weer op de hare te kunnen voelen. Eleadora liet haar handen over zijn borstkast naar boven glijden waarna ze op iedere borst een hand liet rusten. Zachtjes trok ze haar lippen weg waarna ze deze in zijn nek plaatsten en elke vierkante centimeter van zijn huid verkenden, sporen van kusjes achterliet, in zijn nek, hals en op zijn sleutelbeen. Een klein geluidje verliet haar mond waarna ze zachtjes op haar onderlip beet terwijl ze een van haar handen op zijn wang plaatsten terwijl haar lippen nogsteeds over de huid in zijn nek streelden.

    [Succes, ik hoop dat ik er dan ook nog ben en dat ik niet inslaap ben gevallen zoals gewoonlijk '-.-]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Mijn topics, BEN ER WEER! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (kan iemand me bijpraten?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [NAAOOOMMM ;D

    ik moet even douchen. Tt zo ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, I know XD Dat je vaak in slaap valt XD Maar als je moe bent moet je nu eenmaal slapen, en bij jou geeft je lichaam dat zelf al aan ^v^
    Ik ben er nu heel ff voor een reactie zodat jullie ook wat te doen hebben, dan ga ik weer en dan kom ik op mobiel back ;P]

    Marcell/Man
    "Je hoeft me niet te begrijpen. Je kan alleen bedenken dat er vast een reden moet zijn dat ik dit doe" Oké Marcell, nu moet je echt effe serieus je mond houden. Voor je teveel vertelt. Wat je eigenlijk al doet. Ik pers mijn lippen op elkaar door de beledigingen en voel opnieuw wat woede in me opborrelen, maar ik onderdruk het. Waarom boos worden? Daar schiet je echt totaal niks mee op. En ik had gedacht dat ze het fijn zou vinden om uit het raam te kijken. Daar ben ik ook wel teleurgesteld om. Ik zit alleen maar in mezelf te mopperen terwijl ik mijn uitdrukking op emotieloos heb staan. Tikje van mijn werk.

    Julio Martinéz
    Eleadoras ja blijft nog een tijdje in mijn hoofd hangen, en dan voel ik haar lippen. Overal. Niet op mijn rug, maar op plekken waar ze me gek krijgt. Ze kent me echt, officieel te goed. Maar of ik het echt té moet vinden.. Ik twijfel nog, maar maak wel een tevreden geluidje. Ze hoeft niet meer te ontdekken waar mijn zwakke plekken zitten, maar kan me meteen gek krijgen. Me zwakker krijgen, zodat ik mezelf weer om praat door mijn verlangen. Ik bedoel.. Als ik echt niet wil, dan is mijn wil absoluut sterker dan mijn verlangen. Maar ik wil het wel.. Ik was gewoon bang. En die angst vaagt nu langzaam weg, na haar belofte, met haar aanrakingen.. Ik strek mijn hals en druk daardoor mijn wang tegen haar hals aan, waarna ik met een glimlachje van haar aanrakingen geniet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Waar moet ik op reageren? En heey JAAAIMMMM! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Néé, ik kan dus géén reden bedenken.' ik kijk hem strak aan, zijn gezicht is zoals zo vaak emotieloos. 'Want het kan niet zijn dat je dit voor mij doet. Het moet iets zijn voor je eigenbelang. Ik zou alleen niet kunnen bedenken wat.' ik kijk weer naar beneden. Ik ben gewoon boos, en ik wil hier weg. Ik voel me zenuwachtig, door de grootte van de ruimte. En dat maakt me misschien ook wel kwader, de zenuwachtigheid. Ik weet niet wat beter was. Me hier dood irriteren en kwaad zijn of doodsbang in die kleine cel.

    [Nu ga ik écht douchen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Het lied zette in en ik begon te dansen. Met de bijbehorende tricks en moeilijke moves danste ik de frustratie uit me zo drie nummers achter elkaar. In het vierde nummer stopte ik om uit te hijgen en terug te gaan naar de leefruimte, waar sam zat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque