• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julia Faye Dubois
    'Ergens in Mexico' antwoordde ik toen ze vroeg waar we waren. 'Maar voor de échte, precieze plaats moet je toch echt bij één van die twee jongens daar zijn' vervolgde ik, waarna ik naar een Will en Alan wees. Toen ze vroeg of ik hier nog mensen kende knikte ik. 'Dat is Will, dat is Bradley, die jongen met de gitaar ken ik ook, alleen weet ik zijn naam niet' Dat kwam er waarschijnlijk heel raar uit, mensen kennen zonder dat je hun naam wist. 'Maar voor vandaag kende ik geen van deze mensen, nee'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wat heb ik gemist en kan ik ergens inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ja ik weet ook niet echt. Ik wil ook wel weer inspringen. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [en je hebt genist dat Will en Julia hun ruzie hebben bijgelegd, Will een tros bananen heeft, hoe ze gaan lopen en wat ze gaan doen en verder geen idee]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Claire Karen Millens
    Ik kijk naar de personen die ze aanwijst en bekijk ze alle twee goed en proeer hun namen goed te onthouden. 'Oke, ik zal prober het te onthouden.' zeg ik dan grijnzend. En kijk dan naar de jongen met e gitaar. 'Wat een raar type.' denk ik dan hardop en grinnik even. 'Dat zei ik hardop he, oeps.' zeg ik dan grijnzend en kijk weer naar Julia en dan weer naar de jongen met de gitaar. 'Is hij goed?' vraag ik dan. 'Maar wat gaan we nu doen, ik denk niet hier blijven toch?' vraag ik dan glimlachend en kijk nog ens om me heen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [ja ik weet ook niet echt. Ik wil ook wel weer inspringen. ]


    [Ik kan Dee wel iets tegen Will laten zeggen maar ik zou niet weten wat ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alan Rider
    Ik hoor wat gepraat over een jongen met een gitaar. Die hadden het over mij. Nouja volgens mij was het niet echt aardig of zo, meer spottend en alsof ik gestoord was. Ik grijns wat in mezelf. Zo is hoe de meeste me zien. Gek.
    Ik draai me langzaam om en loop langzaam in hun richting. 'Ik kan dan nog wel raar zijn, mijn oren werken perfect.' ik glimlach, ten teken dat ik het totaal niet erg vind wat ze dan over me zeiden. 'Hoe heet je?' vroeg ik aan het meisje dat ik nog niet eerder had gezien, alleen een beetje van ver af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ze kunnen ook bij Julia en Claire komen staan alleen Jessica is off....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan heb je een gesprek met vier personen en eerlijk gezegd vind ik dat bij dit RPG niet fijn aangezien niemand op je reactie wacht en ze dan gewoon verder praten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Claire Karen Millens
    Ik kijk om als ik een stem hoor, de jongen met de gitaar. 'Ik bedoel het niet gemeen.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Ik ben Claire.' zeg ik dan en steek mijn hand uit en glimlach vriendelijk. En kijk de jongen aan. 'Kan je goed spelen, ik heb nog nooit iets van je muziek gehoort.' vraag ik dan glimlachend. Ik hou van muziek dus was best beniewd naar zijn muziek en hoe hij speelt en pak dan weer mijn felsje water en neem een slokje en kijk dan de jongen weer glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lahey schreef:
    [Dan heb je een gesprek met vier personen en eerlijk gezegd vind ik dat bij dit RPG niet fijn aangezien niemand op je reactie wacht en ze dan gewoon verder praten]


    [Ow... Ben er net pas, dus weet nog niet alles.. :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alan Rider

    'Ik weet dat je het niet gemeen bedoelde.' ik grijns vrolijk en knijp mijn ogen een beetje samen. 'Claire, ik ben Alan Rider, gitarist van The Riders. We treden regelmatig op en er zijn veel mensen die naar ons komen kijken en onze cd's kopen, dus ik denk dat we best goede muziek maken. Maar dat is echt gewoon smaak hoor, dat moet iedereen zelf uitzoeken.' vertel ik kalm.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lahey schreef:
    (...)

    [Ik kan Dee wel iets tegen Will laten zeggen maar ik zou niet weten wat ;p]


    [ja weet ook niet. Misschien over de bananen? Maar ik ga vanavond niet meer reageren want heb last van mij rug en dat is bloed irritant dus ben niet echt in het humeur. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Claire Karen Millens

    'Dan denk ik dat jullie inderdaad wel goed zijn, als er veel mensen naar jullie komen kijken en ook nog cd's verkopen.' zeg ik en grijns en kijk weer om me heen en zie een grote steen en ga erop zitten en kijk naar weer naar de jongen Alan en dan nog eens naar Julia en de jongens Will en Bradley, de jongens die Julia me had aangewezen en kijk dan weer naar Alan. Ik weet echt niet wat ik van ze moet denken, of hoe zij over mij denken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [morgen reageer ik hier weer. Bye]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel