• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Oh god, meen je dat sireus?!' roep ik. Oeps, dat kan iedereen horen. 'Dat gaat jou niks aan.' zeg ik met een iets rustigere stem.


    Do what people say you can't.

    Samuel Wesley
    'Eigenlijk wel, zie je Jake is mijn vriend en ik wil alles weten.' grinnik ik plagerig. Jake kijkt wantrouwig onze kant op en ik zwaai vrolijk naar hem waardoor hij met zijn ogen rolt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Tuurlijk, ik weet zeker dat ze dat gezellig gaan vinden." Ik had al eenpaar leuke filmsin mijn hoofd. "Oh god ik weet niet hoelang het geleden is dat ik eenmeiden avond had. Of eigenlijk nog geeneens twee weken gelden. Maar dat telt niet,want de rest ging karaoke doen terwijl ik weigerde te zingen." Ikdwaalde altijd af. "Maar oke."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    'Dat word zo leuk en dan slepen we alle matrassen naar de living zodat we allemaal samen in een ruimte slapen.' zeg ik en klap vrolijk ik mijn handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    Ik schrik op als de stem van Sophie tot me doordringt. 'Niet echt.' Antwoord ik. Soof zou echt de lastste zijn om mijn Harry-probleempje aan te vertellen. Ze is wel lief enzo, maar ze haat One Direction. 'Weet je, ik ga Ronny lerer skaten! En ik ga mijn haar weer eens verven. Als vlammen. Dat lijkt me wel cool.' Gerlukkig is niet al mijn flapuit talent weg.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Sophie Amadou
    Ik lach 'Waar is Ronny eigenlijk? Ik heb haar de hele tijd nog niet gezien.' zeg ik 'En die vlammen zijn een leuk idee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik vond het leuk om te zien dat ze zo snel alweer vrolijk was. "Dat wordt geweldig. Toch? Jullie vinden het toch ook leuk?" Roep ik naar Fel en Jes. Ik zwaai even en zeg. "Zeg maar ja." Ik glimlach weer naar Jade. "We moeten dan wel een romantische film vind ik"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jessy Evans
    'Je komt een óóit nog wel achter.' Ik begin te lachen. 'Mag ik ook een beetje privé?'


    Do what people say you can't.

    Jade Morgan
    'Ps I love you? of the notebook. Kunnen we gezamelijk huilen.' stel ik lachend voor en kijk even naar de meisjes die ja moesten zeggen van haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley
    'Ehm... ne.' zeg ik droog en kijk haar lachend aan. 'He Jake, zijn jullie nu een koppel of niet!' roep ik naar Jake voor haar te plagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Man, dat hoef je niet zo te gillen waar iedereen bij is!' roep ik. Ik sta op en loop naar Jake. Zachtjes druk in mijn lippen op die van hem. Ik draai mijn hoofd even om en steek mijn tong uit naar Samuel.


    Do what people say you can't.

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Notebook, ik vond die film echt geweldig." Zeg ik en fangirl even. "Dat word gewoon de leukste avond van het verblijf hier. Hoop ik ten minste." Zeg ik en haal mijn schouders op.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jake Hamelton
    Ik trek haar op mijn schoot en druk liefdevol mijn lippen weer op de hare.

    Jade Morgan
    'Ja! Of misschien die avond met zowel de jongens en de meisjes.' lach ik en sluit even mijn ogen. 'Ian?' Ian kijkt me vragend aan. 'Mogen mensen uit andere huizen bij elkaar gaan slapen? Ik bedoel bijvoorbeeld meidenavonden en zo?' Hij lacht en knikt 'Ja, Jade.' 'Geregeld.' lach ik tegen Saphire.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik begin te lachen en sta op. "Jeej." Roep ik blij en geef Ian een knuffel. "Dat moet je wel nog even weten, ik hou van knuffels." Zeg ik terwijl ik de laatste marshmallow pak en weer ga zitten. "Maar, oke. Met de jongens moeten we wel een horror film gaankijken of wacht nee, een triller." Zeg ik knikkend


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    'Waarom ! Waarom!' roep ik dramatisch en grinnik dan. 'Is goed.' zeg ik dan en haal mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'