• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    'Behalve dat ze daarnet me dwongen om te zingen?' vraag ik grinnikend. 'Perfect.' Ik glimlach naar hem en kijk dan even om me heen. 'Ik denk niet echt dat er hier ruzie's gaan zijn tussen de bands.' merk ik op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kijk hem verwart aan als hij nee tegen het meisje zegt en me dan zoent. Erg vind ik het natuurlijk niet. Ik druk me tegen hem aan en beantwoord zijn zoen. Waarschijnlijk is het door de alcohol maar als we hier niet geweest waren had ik de kleren al van zijn lijf gescheurd. Ik klink wel een seksverslaafde zo... blame it on the alcohol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik lachte even. "Ik denk gewoon dat wij niet dat wij zulke mensen zijn." Zeg ik. Ik vraag me alleen af waarom ze niet wou zingen, terwijl ze welin een band zat. "En verheug je je nog ergens op?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Ja morgen is er een meidenavond.' glimlach ik 'Maar treur niet we gaan ook een doen met de jongens.' lach ik en ga even door zijn haren plagend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    "Neehee." Zeg ik als ze met haar hand door mijn haar gaat. "Het zat eindelijk goed. Maar oke. Ik hoop dat de meiden avond leuk wordt. Wat gaan jullie doen? Karaoke? Films kijken?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Film kijken waarschijnlijk een drama. Je weet wel zoals je in die films ziet allemaal meisjes die zitten te huilen met een pak popcorn of een zak chips of een pot ben & jerry's.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [anybody home? xd)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn lippen weer van die van Allie af en gooi de rest van mijn glas ook achterover om vervolgens op te staan. Even draait het voor mijn ogen maar ik herpak me snel en trek Allie weer mee de dansvloer op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik giechel en begin weer tegen hem aan te dansen. Ik druk even plagerig een kusje of 3 in zijn nek. Plots word ik weggetrokken van Zayn. Een dronken jongen van 23 duwt me tegen een muur en begint me te betasten. Ik mag dan wel donken zijn, ik ben nog niet zo dronken dat ik niet besef wat er gebeurt. 'Blijf van me!' roep ik en trommel op zijn borstkast met mijn vuisten maar het maakt niets uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad malik
    op het moment dat Allie plots van me afgetrokken word door een of andere gozer en hij haar begint te betasen stijgt het bloed naar mijn hoofd. Kwaad geef ik de gozer een duw opzij en al snel beland mijn vuist in zijn gezicht. 'Blijf met je vieze poten van haar af.' Sis ik en op het moment dat ik hem nog een klap wil geven, beland zijn vuist al, net onder mijn oog. Even wankel ik maar dan knapt er iets in me en mijn handen grijpen naar zijn hoofd om deze daarna naar beneden te trekken en mijn kn ie er tegen aan te planten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [eindelijk wat Actie ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (ja eh xd)

    Allie Veronica Summer
    Tranen rollen over mijn wangen en ik doe mijn bh bandje weer goed. Die eikel heeft mijn jurk gescheurd. Het linkerbandje is gescheurd. Ik staar de 2 jongens aan en weet niet echt wat te doen. Ik wil helpen maar hoe?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Dat ik hiermee zeker in de problemen zou komen, kon me op dit moment niets schellen en de adrenaline gierde door mijn lijf. mijn knie stond al een paar keer in zijn gezicht afgedrukt en ik liet de jongen op de grond vallen. 'Kom.' ik trok Allie mee voordat ik gegrepen kon worden door de securitie en ik straks ook nog een nacht in de cel door kon brengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik loop mee naar buiten en veeg mijn wangen droog. 'Dank je Zayn. Ik wil niet weten wat er gebeurt zou zijn als jij niet mee was.' zeg ik zachtjes snikkend. Mijn stem trilt nog van het schrikken. Ik buig me wat naar hem toe om hem te zoenen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    nogsteeds redelijk opgefockt sloeg ik geruststellend mijn armen om Allie haar middel. 'Het is over, hij is weg.' verluister ik nadat ik de zoen had gestopt. 'Gaat het weer een beetje?' Vraag ik dan en streel even over haar wang heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''