• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {what can Jessy say?}


    Do what people say you can't.

    [kweet niet :P ze wist het al he van Jade? Of mss was ze het vergeten of zo? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik trek mijn mond open om iets te zeggen. "Ik...ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan me niet voorstellen hoe dat zou moeten zijn." Ik wist over het algemeen geen eens hoe het was om een vader te hebben, dus laat staan eentje die je slaat. "Ik mag eigenlijk niet zoveel hier over zeggen." zeg ik met een zwak glimlachje


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samuel Wesley
    Ik schrik even bij Jade's woorden en kijk dan naar haar vriendin. Jake zijn lief. Ik ga naast haar zitten en fluister zachtjes 'Is dat waar van Jade?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Morgan
    Ik glimlach flauw. 'Jij wilde het weten.' mompel ik en kijk weer naar de vlammen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    Ik hield me een beetje stil. Dat was best raar voor mij, ik was een enorme flapuit. Maar Harry had een rare uitwerking op mij. Ik sloeg mijn armen om me heen en kwam tot de ontdekking dat ik niet zo eigenwijs had moeten zijn om alleen in mijn Ramones shirt had moeten gaan. Niet dat ik ging toegeven dat ik het koud had. Straks dacht Harry dat ik een watje was ofzo. Zo bleef ik zitten, luisterend naar de gesprekken en verhalen.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Jessy Evans
    Samuel kwam naast mij zitten. Gelijk word ik wakker uit mijn staar stilte. 'Ja' fluister ik terug. 'Alleen we hebben het er eigenlijk nooit over dus ik weet het ook maar amper.'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:08 ]


    Do what people say you can't.

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik staar naar de vlammen. Jason was een soort vader. Denk ik. "Weten de meiden uit je band het?" Vraag ik voorzichtig en half oplettend. De vlammen waren mooi, mooi als de vlammen van de openhaard die in de woon kamer stond toe ik klein was. "Lijkt me wel. Hoeveel mensen weten het?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    'Eerst 5 : mijn moeder en mijn bandleden. Nu 7. Jij en Samuel nu ook.' zucht ik. 'Het liefst vergeet ik het, doe ik alsof ik een gelukkig gezin heb maar als ik naar mezelf kijk in de spiegel weet ik ook wel dat dat niet zo is.'

    Samuel Wesley
    'Om stiltes te voorkomen?' vraag ik haar. 'Of omdat ze het er liever niet over heeft?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    Bij het het verhaal van het meisje dat Jade scheen te heten slikte ik even. Zelf had ik echt lieve ouders. Ze lieten me heel los maar waren toch zorgzaam. Ik staade in overpeinzingen verzonken naar de vlammen. Ik kreeg het geweldige idee om mijn haar zo te verven. Als vlammen. Fantastisch. Ik glimlachte in mezelf, in de veronderstelling dat niemand me toch zag.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Jessy Evans
    'Zeker weet ik het niet, maar ik denk als jij dat zou hebben het er ook niet graag over zou willen hebben. Toch?' zeg ik maar zo dat alleen hij het kan verstaan.


    Do what people say you can't.

    Sophie Amandou
    Ik loop naar het kampvuur en ga naast Felicia zitten. 'He felix.' glimlach ik vrolijk 'Heb ik iets gemist?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley
    Ik knik. 'Dus... hoe zit het met jouw en Jakey.' grinnik ik overschakelend op een beter onderwerp.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    ik slik. "I'm speechless." Zeg ik zacht. "Als ik dit hoor volet het een beetje alsof ik het vrolijkste meisje op aarde moet zijn." Zeg ik onhoorbaar en speel wat met mijn haar. "We kunnen een liedje zingen, muziek maakt alles beter. Of we kunnen iets doen wat jij leuk vindt, als je dat wil."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Morgan
    'Ik heb echt eens zin in een meidenavond.' glimlach ik. 'Kunnen we dat morgen doen? Met jouw en mijn vriendinnen?' vraag ik haar hoopvol 'En met een grote pot ben & jerrys en andere ongezonde dingen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'