• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik sla mijn armen even over elkaar. "Ik ga even een dikker vest pakken. Moet ik nog marshmallows meenemen?" Vraag ik evengewoon in het algemeen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Eén van de grootste clubs in Londen.' grinnik ik en pak zijn hand vast om hem mee te trekken naar het gebouw. 'Shit wat een rij.' mompel ik als ik kijk naar al het volk die staat aan te schuiven.


    Jade Katelyn Morgan
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar de kring. Sommige ken ik maar de meeste niet.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik haal mijn lippen heel even van die van hem en grinnik. Ik weet niet waarom ik grinnikte maar ik deed het. Ik leun zachtjes met mijn hoofd op zijn borstkas.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:12 ]


    Do what people say you can't.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnik en sluit toch achter aan de rij. 'dat betekend vast dat het geweldig is daarbinnen.' want als het niets was, gingen aldie mensen er vast ook niet voor in de rij staan. 'en ik vermaak je wel in de tussentijd.' grijns ik en ik druk mijn lippen weer kort op die van haar om haar daarna lachend aan te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik loop naar binnen en pak een dikker vest. Ik pak ook nog een zak marshmallows, gewoon omdat ik trek heb. Ik loop weer terug en ga op de boomstam zitten. Ik had het gelukkig niet meer koud.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Hmm klinkt goed.' grinnik ik en sla mijn armen om zijn nek. 'Maar ik denk dat er hier een paar meisjes me dan willen aanvallen.' zeg ik als ik de vernietigende blikken zie van een paar One Direction fans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JustMx1D schreef:
    Jessy Evans
    Ik haal mijn lippen heel even van die van hem en grinnik. Ik weet niet waarom ik grinnikte maar ik deed het. Ik leun zachtjes met mijn hoofd op zijn borstkas.


    Jake Sadler
    Ik grinnik en strijk door haar haren. 'Je bent prachtig.' fluister ik zachtjes in haar oor en druk er een kusje op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik moet gaan, byee}


    Do what people say you can't.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik zucht even. Ik was vergeten dat uitgaan niet meer was, wat het geweest was. En ik moest zeggen. Ik miste het enorm. 'Als ze echt fans zijn, willen ze dat ik gelukkig ben toch?' ik knipoogde even naar Allie en keek de andere meisjes toen vriendelijk aan. 'en daarbij, ik mag ze toch niet mee naar de campus nemen van Ian.' Lache ik, waarna ik mijn hand op haar wang legde en haar een kus gaf. 'Daarnaast maken ze toch geen kans vergeleken bij jou.' verluisterde ik er achteraan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Mijn glimlach glijd van mijn gezicht als hij de opmerking maakt dat hij ze niet mee mag nemen naar de campus van Ian. Als hij het wel mocht ging hij het dan gedaan hebben of zo? Veel tijd voor te piekeren erover heb ik niet want hij kust me en fluistert dan dat ze geen kans maken vergeleken met me waardoor er weer een brede glimlach en blosjes op mijn gezicht komen. Ik trek hem voorzichtig naar me toe en zoen hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Felicia Aurore Jones

    'Ronny is uit met haar ex die geen ex meer is.' vertel ik monotoon. Al die liefde... Ik ben echt zó forever alone. Zucht. Opeens roept Saphire iets naar ons. Ik wil naar haar toe gaan maar ze zegt iets en staat op. Als ze evenlater weer terug is - met trui - sta ik op en loop naar haar toe. 'Ik vertrouw je niet.' grinnik ik. 'Dus wat isser?'


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Saphire Jennifer Jonhson
    als ik zit komt Fel op me af. "Marshmallow?" Vraag ik en steek de bak naar haar uit. "We wouden een meiden avond houden, gewoon omdat dat gezellig is. En daarna eenkeer een avond met de jongens erbij." Beantwoord ik haar vraag. "Lijkt dat je wat of toch liever niet." Vraag ik terwijl ik nog een marshmallow in mijn mond prop.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Aurore Jones

    Ik pak de marshmallow bak van haar aan en graai er een handje uit. 'Met de meiden lijkt me wel leuk...' zeg ik twijfelend. Met de jongens... Tja. Daar krijgen we wéér mijn Harry probleempje. Wat nu als ik in mijn slaap praat... of snurk... of kwijl... Allemaal erg charmant. Oh gawd, waarom moet ik nu weer verliefd worden op hém?


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Zayn Jawaad Tomlinson
    Ik glimlach tussen de zoen door en leg mijn handen op haar heupen. Het kon me even niet scheelen dat iedereen het zag, waarschijnlijk zou filmen en dat straks heel de wereld weer dacht dat we een relatie hadden. Ik verbrak de zoen en trok haar snel verder de rij in die al weer was opgeschoven. Om haar daarna gewoon weer te zoenen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik bijt zachtjes op zijn onderlip om hem dan te tongzoenen. Ik ga helemaal op in de kus en vergeet alles om me heen. Alleen wij 2 tellen nog op dit moment.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'