• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    "He, je weet. Ik bemoei me daar niet mee." Zeg ik en leg mijn voeten over elkaar. "Maar ik wil wel zeggen dat je danmisschien beter met die meiden kan gaan praten dan met ons." Ennu maar hopen dat hij het aardig opvatten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'ik sluit me aan bij Drew.' zeg ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Wesley
    Ik rol met mijn ogen. 'Jep ik ga wel naar Jade en niet omdat ik er op ben of weet ik veel wat jij denkt, Jake. Maar omdat zij me niet de hele tijd over zulke zaken lastig valt.' zeg ik en sta op. Ik loop naar Jade en haar vriendin en laat me naast hen zakken. 'Hey.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach en kijk naar buiten. 'Harry gaat je vermoorden als hij weet dat je uit bent gegaan zonder jouw.' grinnik ik en voeg er mompelend aan toe 'En mijn nicht mij als ze weet dat ik weer met je omga.' Jah, ik heb een hele tijd bij haar gelogeert nadat het uit was met Zayn. Zij heeft me erdoor heen gesleurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Hoi." Zeg ik glimlachend. "Ik ben Saphire." Ik stop een lplukje haar achter mijn oor en richt me weer op Jade. "Weet je wat ik me net realizeer? Ik heb de meeste van jullie nog nooit horen zingen. Dat is eigenlijk best wel slecht."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik lach 'Mij wil je niet horen zingen.' en ik zie Samuel met zijn ogen rollen. 'Wat?' 'Jade ik heb je horen zingen en je bent goed, weet je nog?' Ik denk terug aan het zwembad. 'Ow jah. Wil jij zingen Saphire?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik grinnik even. 'Ik heb hem heel de dag nog niet gezien, dus hij kan het me niet kwamlijk nemen.'
    'En mijn nicht mij als ze weet dat ik weer met je omga.' mompelt ze dan en het lachen vergaat me snel. Als ze nog boos op me was had ze me moeten uitschelden, maar me geen schuldgevoel moeten gaan aanpraten.
    'Ik heb toch gezecht dat het me spijt.' mompel ik terug.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daniel Dylan Jason
    'Drew? zijn die andere gasten aardig?' vraag ik Drew.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Weet ik, sorry het kwam gewoon in me op.' zeg ik en zet weer een glimlach op. 'Als ik nog kwaad op je was had ik je heus weggeduwd en geslagen toen je me zoende.' zeg ik en kijk weer naar buiten. We zijn bijna in Londen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Oh gosh, waarom ben ik er over begonnen. Umh een klein stukje kan geen kwaad. Ik denk dat het iets van All Time Low word hoor." Lach ik en kijk even naar mijn nagels. "Umh. Lights out, I still hear the rain, These images that fill my head, Now keep my fingers from making mistakes, Tell my voice what it takes, To speak up, Speak up, and keep my conscience clean when I wake." Zing ik vrolijk. Oke, het was vrij zuiver en een goed tempo. "Yay. Nou wil jij ook iets zingen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik
    ik zucht even opgelucht en laat haar me aankijken. 'Dan vind je het vast niet erg als ik het nog een keer doe.' ik pak haar wnag vast en druk zachtjes mijn lippen weer op die van haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ is de rest gewoon bij het kampvuur, want dan laat ik Louis daar naartoe gaan ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [bye mensen, tot zaterdag!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Drew Nathaniel Hope
    Ik haal mijn schouders op. "Die van one Direction? Ik denk het. Ze lijken me toch best aardig." beantwoord ik zijn vraag. "Ik heb ze ooit horen zingen, maar het is niet mijn soort muziek."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Dag^^
    En ja, derest is bij het kampvuur.)


    We've lived in the shadows for far too long.