• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 20:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik pak een marshmallow. 'Komaan Drew? No nice girls?' lach ik en wrijf door zijn haren. Ik ben hyper door de suiker. Ik zie Samuel met zijn ogen rollen. 'Wat?' vraag ik hem en hij lacht.

    Jade Morgan
    Ik grinnik 'Ik ken dat. Hmm we zouden eens naar een horrorfilm moeten kijken. Countless & Wishfull Thinking.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach en leun wat tegen hem aan. 'Hmm, zou Ian het erg vinden als ik te veel drink?' lach ik. 'Nou ja eigenlijk gaat hij het morgen maar weten dan als ik met een kater rondloop.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik kijk de kring rond, er zijn inderdaad wel leuke meisjes, maar niet veel.
    mijn oog valt op een meisje met lang bruin haar.
    'Jake, ik ben er nog maar net, maar zei bevalt me wel.' ik wijs naar het meisje.
    ik bekijk haar eens goed.
    ze heeft blauwe ogen.

    (Jessie Evans)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ehm ze is met Jake xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik haal mijn schoduers even op. 'Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat Ian ervan denkt.' Als ik wilde drinken dan deed ik dat en daar kon hij moeilijk wat aan gaan doen, aangezien hij er niet bij zou zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Drew Nathaniel Hope
    Ik schud mijn hoofd. "Tuurlijk, ze zijn heel knap. Maar ik ken ze niet, ik val op innerlijk." Zeg ik heel overtuigend en ga verder met mijn telefoon. Hij wist dat ik een vriendin had, ik had het heel vaak over Michelle. ""Maar als jij hier een leuk meisje ziet, ga je gang." zeg ik.


    Saphire Jennifer Jonhson
    "Dat zou echt leuk worden, denk ik. Allemaal gillende meiden op een bank." Ik zag het eerlijk gezegt al voor me. Volgens mij luisterde niemand echt naar het verhaal en was het vooral marshmallows eten. "Ik hoop dat iedereen goed met elkaar overweg kan. Het is dan misschien moeilijker elkaar uit te schakelen, maarhet is wel gezellig."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (is toch grappig, Dan gaat haar niet stelen hoor)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel Dylan Jason
    'ik zeg toch niet dat ik verliefd op haar ben of zo, ik vind haar gewoon knap, ik mag toch wel kijken, trouwens ik heb Laura toch?' ik heb ook al een vriendin en dat weet hij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach en kijk naar buiten. 'Harry gaat je vermoorden als hij weet dat je uit bent gegaan zonder jouw.' grinnik ik en voeg er mompelend aan toe 'En mijn nicht mij als ze weet dat ik weer met je omga.' Jah, ik heb een hele tijd bij haar gelogeert nadat het uit was met Zayn. Zij heeft me erdoor heen gesleurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik lach. Zie ons hier zitten. 3 van de 4 zijn bezet. 'We moeten dan nog een meisje voor Samuel hier vinden.' zeg ik pesterig en hij kijkt me kwaad aan. Hij haat het als iemand anders hem probeert te koppelen.

    Jade Morgan
    'Ja, een reuze sleepover.' grinnik ik. 'Zou wel leuk zijn zonder de jongens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    "Ik had het ook tegen Jake." Zeg ik en steek mijn handen in de lucht. Ik stuur mijn laatste sms'je. "En nu moet ik wachten tot ze morgen internet heeft." Zeg ik sip. Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak. "Maar ja, wil Sam wel een vriendin? Misschien wacht hij liever."

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'oke, maar goed dat je het niet alleen tegen mij had, ik was al bang dat ik een verkeerde reputatie had of zo.' zeg ik met een grijns tegen Drew.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Saphire Jennifer Jonhson
    "Ja, maar dan moeten we er ook wel eentje doen met de jongens." zeg ik knikkend. "Maar eerst een meiden avond, met popcorn, heel veel popcorn." Zeg ik en pak nog een marshmallow.Mensen vonden vaakdat ik veel at en dat was ook wel zo.Maar ja, ik had een reden. "Zouden de andere dat leuk vinden?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'zijn die gasten van die andere boysband aardig?' vraag ik half fluisterend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Wesley
    'Ik wil wel een vriendin.' mompel ik 'Maar jullie houden zich er buiten en ik kijk waarschuwend naar Jake. Het zou typisch voor hem zijn om dat te negeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'